Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvilken solkrem liker du best?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-07-19, 09:45   #21
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken solkrem liker du best?

Jeg liker Piz Buin fordi det lukter sommer. Ellers kjøper vi det som er på tilbud. Faktor 30 hjemme, 50 i varmere land. :ginger:

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-19, 09:51   #22
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken solkrem liker du best?

La Roche Posay.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-19, 09:54   #23
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.776
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken solkrem liker du best?

Jeg tester ut en solkrem for ansikt fra Korres, den lukter deilig kokos, og jeg sved ikke i øynene igår. Skal lese gjennom svarene deres en gang til, og så blir det handling seinere idag.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-19, 10:11   #24
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.979
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken solkrem liker du best?

Har alle utgavene fra La roche Posay, de er best for vår hud. Jeg får soleksem hele sommeren, så jeg går aldri noen steder uten å ha den stiften med faktor 50 med meg, genial for sånt.
Og ingen av oss ble solbrente underveis i to uker på GC i fjor, der vi lå strødd ved bassenget nesten hele tiden (noe som er svært ulikt oss å bedrive, vi er noen bleikfiser bestandig, men kom hjem brune for første gang!)

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-19, 13:30   #25
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken solkrem liker du best?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg bruker Hawaiian Tropic solkrem i stedet for parfyme på sommeren. Den lukter så godt, så jeg har den lille flaska for ansiktet stående på kontoret, så smører jeg armene med jevne mellomrom, så det alltid lukter sommer.

Men som solkrem på bryst og i ansikt er den for parfymesterk, så det funker ikke noe særlig som solkrem. Men enda har jeg ikke funnet en solkrem for ansikt som ikke gjør at jeg får kviser, ikke gjør at øynene bare renner og renner, og som ikke smuldrer, men trekker seg fint inn i huden.
Jeg skal lese gjennom det som er skrevet i tråden her for å se om det er noen som blir anbefalt som jeg ikke har prøvd.

Jeg er der også, med kviser og hud som gjør at solkrem ikke trekker inn Med 2 nyutdannede hudpleiere i staben har jeg til det kjedsommelige klaget min nød, og jeg har fått anbefalt Murad og Nimue denne sommeren. Er dyrere enn andre (LRP, Cliniderm osv), men funker foreløpig til daglig bruk. Jeg sliter veldig med pigmentflekker, og vil ikke bli enda mer flekkete.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-19, 23:36   #26
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken solkrem liker du best?

Cosmica i år også. Funker for oss alle, alle tåler. God i bruk.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-19, 23:58   #27
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.828
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken solkrem liker du best?

Vichy er den eneste jeg ikke får soleksem av, fikk den anbefalt av en hudlege en gang og den funker på meg.
Familien min funker best med p20 fordi den holder så lenge på kroppen. Og de gidder ikke å smøre seg så ofte som man bør. Og jeg gjør.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-19, 00:14   #28
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken solkrem liker du best?

Vi har reist mye i mange år, og jeg har derfor testet utallige solkremer. Jeg har ikke funnet den ideelle, men jeg misliker solkrem, så det skal nok litt til. Samme solkrem oppfører seg dessuten forskjellig alt etter omstendighetene.

Den eneste jeg virkelig AVbefaler er denne: https://www.apotek1.no/produkter/vic...at-f30-963008p

Maken til klissete dritt. Trekker ikke inn, og det er som å gå rundt innsmurt i olivenolje. Ufattelig ekkelt og grisete.

Jeg er redd for huden min og bruker Actinica ( https://www.apotek1.no/produkter/act...se-80g-958401p ) på bryst og hals. Den er litt feit og klissete, men ikke verre enn mange andre.

Jeg vender ofte tilbake til store tuber fra Vichy (faktor 30). Vi bruker MYE solkrem (mye mer enn en den omtalte håndfullen) og vi er fire voksne kropper som skal smøres. Den er drøy og forholdsvis prisgunstig.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-19, 00:54   #29
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.778
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken solkrem liker du best?

Jeg liker best Änglamark sin. Leste forresten at flere reisemål har forbudt solkrem fordi noen av de kjemiske komponentene skader korallrev, så er flere hensyn å ta.

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-19, 01:02   #30
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken solkrem liker du best?

Opprinnelig lagt inn av Sola, her.

P20. Den tørker fort og jeg blir ikke brent. Bruker faktor 30 og går over til 20 når 30 er tom.

P20 her også, faktor 20. Virker nesten for bra. Holder med en smøring per dag, er vannfast, lett å smøre ut.

Har sett på reviews at den kan misfarge klær, og ser at den har litt gulaktig farge, så ville ikke tatt på hvit skjorte rett etter smøring med denne.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-19, 08:56   #31
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken solkrem liker du best?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Vi har reist mye i mange år, og jeg har derfor testet utallige solkremer. Jeg har ikke funnet den ideelle, men jeg misliker solkrem, så det skal nok litt til. Samme solkrem oppfører seg dessuten forskjellig alt etter omstendighetene.

Den eneste jeg virkelig AVbefaler er denne: https://www.apotek1.no/produkter/vic...at-f30-963008p

Maken til klissete dritt. Trekker ikke inn, og det er som å gå rundt innsmurt i olivenolje. Ufattelig ekkelt og grisete.

Jeg kjøpte den etter anbefaling fra en venninne, og den varianten for fukt. Har bare prøvd den siste, men har så langt irritert meg over at de er parfymerte og at det spruter 180 grader. Blir alltid usikker på om jeg har truffet huden.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-19, 11:12   #32
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken solkrem liker du best?

Til ansiktet bruker jeg denne https://m.no.lookfantastic.com/cosrx...BoCNy4QAvD_BwE
Den er lett og svir ikke i øynene.

På kroppen bruker jeg det jeg kjøper til ungene.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-19, 11:32   #33
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.448
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken solkrem liker du best?

Trofast brukt morgen og kveld i mange, mange år. Heler også småsår og sprekker.

https://www.bole.no/jurbeskytter-pattesalve-agrysan

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-19, 11:56   #34
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken solkrem liker du best?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Trofast brukt morgen og kveld i mange, mange år. Heler også småsår og sprekker.

https://www.bole.no/jurbeskytter-pattesalve-agrysan

Bruker du denne som beskyttelse mot UVA og UVB

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-19, 12:21   #35
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken solkrem liker du best?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Jeg liker denne fra Cliniderm.

Takk for tips, denne er ny, er den ikke? Har nå kjøpt den inn, siden jeg er hele familiens smøresjef, og både mann (45) og sønn (14) er like barnslige når det kommer til å få krem smurt på kroppene sine. Når det kan sprayes på og bare gnis lett ut går det nok bedre.

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Men som solkrem på bryst og i ansikt er den for parfymesterk, så det funker ikke noe særlig som solkrem. Men enda har jeg ikke funnet en solkrem for ansikt som ikke gjør at jeg får kviser, ikke gjør at øynene bare renner og renner, og som ikke smuldrer, men trekker seg fint inn i huden.
Jeg skal lese gjennom det som er skrevet i tråden her for å se om det er noen som blir anbefalt som jeg ikke har prøvd.

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Jeg er der også, med kviser og hud som gjør at solkrem ikke trekker inn Med 2 nyutdannede hudpleiere i staben har jeg til det kjedsommelige klaget min nød, og jeg har fått anbefalt Murad og Nimue denne sommeren. Er dyrere enn andre (LRP, Cliniderm osv), men funker foreløpig til daglig bruk. Jeg sliter veldig med pigmentflekker, og vil ikke bli enda mer flekkete.

Sukk, solkrem som funker for ansiktet er et evig problem. Jeg får i tillegg soleksem om jeg ikke tåler kremen, så jeg er ekstremt redd for å teste nye kremer.

De to du nevner Billa, er de sterkt parfymerte? Har du testet dem og ved at de funker?

For øyeblikket nå så bruker jeg en koreansk solkrem for ansikt med faktor 50, den trekker raskt inn og oppfører seg som en vanlig solkrem. Men jeg greier liksom ikke helt stole på at den virker, og klæsjer på med litt vanlig Cliniderm på toppen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-19, 12:32   #36
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken solkrem liker du best?

Jeg bruker nivea, kjøpt på matbutikken. Har nå faktor 15, 20 og 30, og bytter på ut fra hva vi har planer om i løpet av dagen. Har en på sprayflaske og to på vanlig flaske, men foretrekker ikke spesielt det ene fremfor det andre.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-19, 12:43   #37
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken solkrem liker du best?

Jeg har endelig funnet en for ansiktet som jeg liker. Har ikke link her, men oransje fra Avène, faktor 30. Med mattende effekt. Liten pumpeflaske.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-19, 19:29   #38
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.766
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken solkrem liker du best?

Pitzbuin både solkrem og aftersun.

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-19, 19:33   #39
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken solkrem liker du best?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Takk for tips, denne er ny, er den ikke? Har nå kjøpt den inn, siden jeg er hele familiens smøresjef, og både mann (45) og sønn (14) er like barnslige når det kommer til å få krem smurt på kroppene sine. Når det kan sprayes på og bare gnis lett ut går det nok bedre.




Sukk, solkrem som funker for ansiktet er et evig problem. Jeg får i tillegg soleksem om jeg ikke tåler kremen, så jeg er ekstremt redd for å teste nye kremer.

De to du nevner Billa, er de sterkt parfymerte? Har du testet dem og ved at de funker?

For øyeblikket nå så bruker jeg en koreansk solkrem for ansikt med faktor 50, den trekker raskt inn og oppfører seg som en vanlig solkrem. Men jeg greier liksom ikke helt stole på at den virker, og klæsjer på med litt vanlig Cliniderm på toppen.

Begge er testet, og jeg føler faktisk at de trekker inn UTEN at jeg kan rulle/klore de av etterpå. Lukter ikke mye (om noe), begge er fra hudpleieserier som tidligere var salong-eksklusive. Min hud er av typen hvor serum holder som fuktighet, UTEN dagkrem...

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-19, 01:39   #40
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken solkrem liker du best?

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Jeg er der også, med kviser og hud som gjør at solkrem ikke trekker inn Med 2 nyutdannede hudpleiere i staben har jeg til det kjedsommelige klaget min nød, og jeg har fått anbefalt Murad og Nimue denne sommeren. Er dyrere enn andre (LRP, Cliniderm osv), men funker foreløpig til daglig bruk. Jeg sliter veldig med pigmentflekker, og vil ikke bli enda mer flekkete.

Apotekhudpleiesøsteren min spanderte en svinedyr Nimue solkrem på meg ()
Den samme søsteren begynte nesten å gråte når jeg fortalte hva mannen hadde gjort. Beskjeden «smør ungene med solkrem, den høyeste faktoren vi har» ble nemlig tolket slik: Sveip over benken med blikket. Overse den gigantiske tuben med Vichy faktoer 50 til barn, og ta den vesentlig mye mindre tuben med faktor 40. Smør de nevnte barna GRUNDIG inn med sistnevnte krem.

Såååå. Joda, den er fin den, de gangene jeg fikk brukt den. Har aldri hatt råd til å kjøpe ny

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no