Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Ulvangsokker til de små

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-11-06, 22:10   #1
mosol
Nytt år, nye muligheter
 
mosol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.953
Blogginnlegg: 54
mosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ulvangsokker til de små

Jeg tenkte at jeg skulle være lur og benytte meg av et supertilbud hos G-sport: 4 par Ulvangsokker til Mini i str 19-21 for kr 199. For sikkerhets skyld kjøpte jeg en pakke til Mini-kusinen også som julegave.

Da jeg åpnet pakken fant jeg noen skikkelig deformerte saker, helt ulike de fine Ulvangene vi har fra før. Rundt anklene er de fine, men det er plass til minst to føtter i dem. De ser nærmest ut som de er sydd til å ha utenpå skoene, så vide er de i foten. De er rett og slett ubrukelige - må kjøpe sko som er et par nr for store for å få krøllet sokken nedi. Jeg kjenner jeg blir skikkelig provosert. Jeg kan selvfølgelig levere dem tilbake i butikken, men hvordan er det mulig at Swix Sport faktisk produserer og forsøker å selge noe sånt?!?

mosol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 22:13   #2
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ulvangsokker til de små



Jeg har kjøpt mange par ulvangsokker til poden og de har vært helt normale i foten.

Jeg har ikke sett noe sånn tilbud som du snakker om, men kan det være et parti feilvarer da?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 22:21   #3
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ulvangsokker til de små

De var litt videre en de grå vi hadde fra før, men ikke videre en de blå og orange parene vi også har. Nå bruker storebror bare dem inne da ettersom det er sklisokker.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 22:21   #4
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ulvangsokker til de små

Sambo kom hjem med en sånn pakke her om dagen, tror jeg. Det var ikke noe galt med passformen på de sokkene. Så enten har du fått en pakke med feilvare, eller så har Ryli junior litt snodige føtter. Det var riktignok en litt større størrelse, mulig det har noe med det å gjøre også?

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 22:25   #5
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ulvangsokker til de små

Dei eg har til lille A er i alle fall heilt supre i forma, og elastiske. Han har brukt dei frå han var 2 mnd og heilt framtil no (2 år), og dei er like (form)fine.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 22:37   #6
mosol
Nytt år, nye muligheter
 
mosol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.953
Blogginnlegg: 54
mosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ulvangsokker til de små

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Sambo kom hjem med en sånn pakke her om dagen, tror jeg. Det var ikke noe galt med passformen på de sokkene. Så enten har du fått en pakke med feilvare, eller så har Ryli junior litt snodige føtter. Det var riktignok en litt større størrelse, mulig det har noe med det å gjøre også?

Sjekket nettopp kusinepresangen i str 22-24, og de ser likedan ut synes jeg. Og jeg sendte likegodt avgårde en fresemail til Ulvang...

mosol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 22:43   #7
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ulvangsokker til de små

Kan du ta bilde så jeg får se, våre er også i 22-24.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 22:56   #8
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ulvangsokker til de små

Skal sjekke størrelse og passform på de i morgen, men han har nok enda større, sikkert rundt 25? Kan ikke gå inn og rote i skapet hans nå, for da bare våkner han.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 23:03   #9
juzzy
Wannabe
 
juzzy sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 126
juzzy har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Ulvangsokker til de små

Jeg har også kjøpt sånne sokker til poden i str. 19-21. Jeg synes de var bittelitt vide fremme ved tærne første gangen jeg hadde dem på, men etter vask synes jeg passformen var helt perfekt!! Og de er jo kjempegode!!

__________________
Prinsessa 2000 Prinsen 2005
juzzy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 23:06   #10
Eria
Fångad av en stormvind
 
Eria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
Innlegg: 1.147
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ulvangsokker til de små

Kan tipse om at de selger trysilsokken på Rema1000 til 29 kr paret. Jeg synes den er like god som Ulvangsokken.

Eria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 23:07   #11
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ulvangsokker til de små

Opprinnelig lagt inn av Eria, her.

Kan tipse om at de selger trysilsokken på Rema1000 til 29 kr paret. Jeg synes den er like god som Ulvangsokken.

Jeg finner aldri den rette størrelsen

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 23:08   #12
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ulvangsokker til de små

Trysilsokken er bedre enn ulvang syns jeg, men jeg visste ikke at de hadde dem i så små størrelser Nå skal jeg hamstre Trysilsokk! Ulvangsokkene her i huset blir nuppete med en gang. Det blir ikke Trysilvarianten

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 23:10   #13
mosol
Nytt år, nye muligheter
 
mosol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.953
Blogginnlegg: 54
mosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ulvangsokker til de små

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Kan du ta bilde så jeg får se, våre er også i 22-24.

Bildet jeg har tatt er for tungt for forumet. Prøver å ta nytt i morgen. Kan jeg bare være premenstruell?? :lurer:

mosol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 23:16   #14
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ulvangsokker til de små

Opprinnelig lagt inn av mosol, her.

Bildet jeg har tatt er for tungt for forumet. Prøver å ta nytt i morgen. Kan jeg bare være premenstruell?? :lurer:

Jeg hadde prøvd å vaske dem hadde jeg vært deg.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 01:01   #15
Eria
Fångad av en stormvind
 
Eria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
Innlegg: 1.147
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ulvangsokker til de små

Jeg glemmer jo at min tre-åring er unormal. Han har 29 i sko.

Eria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 12:20   #16
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.906
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ulvangsokker til de små

Er det bare meg som synes det er dumt at Ulvangsokker til de minste KUN fås med antiskli? Da kan de jo ikke brukes i sko. Skulle gjerne hatt Ulvangsokker til Mathias som kan brukes utendørs også...

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 12:21   #17
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.906
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ulvangsokker til de små

Opprinnelig lagt inn av Eria, her.

Jeg glemmer jo at min tre-åring er unormal. Han har 29 i sko.

Wow!

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 12:22   #18
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ulvangsokker til de små

Opprinnelig lagt inn av mosol, her.

Bildet jeg har tatt er for tungt for forumet. Prøver å ta nytt i morgen. Kan jeg bare være premenstruell?? :lurer:

Forminske litt kanskje?

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 16:44   #19
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ulvangsokker til de små

Har to typer ulvangsokker for barn..

Ett par grå sklisokker som ser akkurat ut som de Ulvangsokkene for voksne, og så et par som er tykkere.. og er oransje. De er ikke sånn typisk Ulvangsokker.. men funker fint likevel.

Passformen har jeg aldri hatt noe problem med. Sliter også med å finne Trysilsokken i rett str.. :sukk.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 22:40   #20
mosol
Nytt år, nye muligheter
 
mosol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.953
Blogginnlegg: 54
mosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ulvangsokker til de små

Jeg kløner det skikkelig til med bildet. Hvordan forminske det enkelt? Må fra 400 kb til 195 kb. Uansett - tror jeg prøver vasketrikset!

mosol er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no