Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Trenger litt kjolehjelp her jeg også tror jeg - og heftig back up på alle vis

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-06-12, 21:10   #1
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Ulykkelig

Trenger litt kjolehjelp her jeg også tror jeg - og heftig back up på alle vis

Jeg skal i bryllup i Portugal 7. juli, og jeg skal være forlover, så jeg trenger en passende kjole til dette. Vi drar til Portugal den 3. juli, så jeg har nå bare litt over 2 uker igjen til vi må dra, og jeg kjenner at panikken begynner å ta meg.

Greier er jo at jeg har drevet å utsatt dette kjolekjøpet pga dette IVF-opplegget jeg og min mann har drevet med. Jeg har liksom ikke visst om jeg kom til å være gravid i bryllupet, eller evt hvor "hormontykk" jeg kom til å være. Og de siste tre ukene av hormonkuren nå har jeg vært så langt nede fysisk og psykisk at jeg har ikke vært helt der at det å tenke på kjole var aktuelt en gang. Jeg tok testen nå i helgen, og den var negativ, så humøret er så som så nå også, men nå må jeg bare få funnet en kjole før det er for sent.

Så... Først vil jeg få lov å beskrive tingenes tilstand:
Jeg er både litt i fornektelse og utrolig lei meg og skuffet på en gang. Jeg føler meg mislykket på alle vis, og ikke minst utrolig stygg og tykk pga hormonene jeg har tatt (feit, full av hår og kviser over alt). Jeg er sliten både fysisk og psykisk , og er mildt sagt ikke på topp i det hele tatt.

Jeg har hele tiden tenkt at jeg skulle stikke innom Diin brude- og kjolesalong på Majorstuen, da jeg har sett veldig mange fine kjoler i vinduet deres på bussen på vei hjem, men så har jeg begynt å tvile litt på det igjen. I går gikk jeg nemlig av bussen og hadde tenkt meg innom, men fikset ikke en gang å gå inn for det satt tre unge jenter i 20 årsalderen der å skravlet... Tanken på at disse pene, tynne jentene skulle se elefant-Njulaif i en av disse kjolene, for så å fortelle meg hvor "utroooolig fin" jeg er (uansett hvordan jeg ser ut) bare tok motet fra meg fullstendig. Så jeg orket ikke å gå inn en gang. Jeg har tenkt å prøve igjen i morgen eller lørdag (alt etter om det blir lønningspils i morgen eller ikke), men nå lurer jeg på om det for sent å kjøpe kjole derfra uansett? Siden det er en brudekjolesalong, kanskje det også er sånn at selskapskjolene må bestilles i god tid i forveien også? Og jeg er definitivt ikke ute i god tid nå.

Som dere ser er jeg også inne i en veldig positivistisk tankegang, og har en tendens til å finne ut at ting nok går galt før jeg har prøvd... Jadda...

Så er det noen av dere som tilfeldigvis vet noe om kjøp av kjoler fra Diin, eller lignende butikker?

ELLER: Har tips om andre butikker her i Oslo, Sandvika, Strømmen eller andre steder som er tilgjengelig uten alt for mye styr fra Oslo hvor de kan selge kjoler som passer for en desperat forlover?

Jeg har en slags ide om at jeg kanskje kunne tenke meg en kjole ala dette:
http://www.boden.co.uk/en-GB/Womens-...l?NavGroupID=4

eller dette:
http://www.boden.co.uk/en-GB/Womens-...l?NavGroupID=4

Altså har jeg erfaring med at kjoler som har en slik type form over brystene og "kutter av" under brystene i stedet for i livet. Den kan være lang eller kort, det er ikke så nøye, MEN den bør være "lett" sånn at det blir levelig å ha den på i 30 plussgrader i Portugal, men samtidig ha et stoff som er litt "tungt" så det faller pent. Har nemlig noen valker som litt for lett stoff har en tendens til å fremheve veldig.

Noen som har noe som helst slags tips å komme med? Pris drite jeg i akkurat nå (innenfor rimelighetens grenser selvsagt). Det viktigste er at jeg finner noe som gjør meg fin til dette bryllupet som er ganske viktig for meg. anikk:

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 21:23   #2
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trenger litt kjolehjelp her jeg også tror jeg - og heftig back up på alle vis

Hvis du vil føle deg bra; ikke gå innom Diin.

Du må bare sette av en dag til prøving, og ta gjerne med en ærlig venninne. Ta bildeer av kjolene slik at du kan se på dem i lunsjen eller i dagene ettpå, og sjekk butikker som ikke eer typiske selskapskjolebutikker. Det eer utrolig hva litt tilbehør kan gjøre - og da er det lettere å få brukt kjolen etterpå også.

Dette fikser du!

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 21:23   #3
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger litt kjolehjelp her jeg også tror jeg - og heftig back up på alle vis

Få med deg ei god venninne, og besøk noen butikker i Oslo! Drit i 20 åringer og hva har du. De har sine problemer de og.

Det er jo best å prøve når du har såpass kort tid på deg.

Match bruker forresten ha en del fine kjoler synes jeg. Floyd også.

Ellers er denne hos Mette Møller veldig fin da….!!



Evt denne?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 21:32   #4
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.982
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger litt kjolehjelp her jeg også tror jeg - og heftig back up på alle vis

Monsoon har mye fint i alle størrelser fra spurv til elefant, og ikke utpreget ekkelttynne butikkansatte, det samme med NoaNoa. Det høres ut som en tur ned i Bogstadveien er smartere enn Kirkeveien. Lokalkjent, ja

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 21:34   #5
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger litt kjolehjelp her jeg også tror jeg - og heftig back up på alle vis

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Monsoon har mye fint i alle størrelser fra spur til elefant, og ikke utpreget ekkelttynne butikkansatte, det samme med NoaNoa. Det høres ut som en tur ned i Bogstadveien er smartere enn Kirkeveien. Lokalkjent, ja

Skulle akkurat til å foreslå Monsoon.
(Som jeg gjerne skulle vært på selv!)

http://uk.monsoon.co.uk/view/product...1.2/1531718812

http://uk.monsoon.co.uk/view/product...1.1/2530451012

http://uk.monsoon.co.uk/view/product...1.2/1533615312

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 21:34   #6
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger litt kjolehjelp her jeg også tror jeg - og heftig back up på alle vis

Hvilken størrelse bruker du da?

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 21:35   #7
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.607
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger litt kjolehjelp her jeg også tror jeg - og heftig back up på alle vis

Det å kjøpe selskapskjole på brudesalong trenger ikke være så dumt. De kan være litt dyre, men mange av dem har sånn type snøring som brudekjoler har og dermed kan tilpasses lett.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 22:05   #8
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.449
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger litt kjolehjelp her jeg også tror jeg - og heftig back up på alle vis

Tenker som så at brudesalongkjoler antagelig kan bli litt vel varme i Portugal? De jeg har prøvd har ihvertfall vært tykke i stoffet, og med flere lag.

Jeg var på samme desperate kjolekjøpsrunden som deg for et par år siden, og kjenner meg godt igjen i håpløsheten.. Men du finner KJOLEN til slutt!

Syns de du linket til var nydelige begge to. Du rekker ikke å bestille en av dem da?

Den første, blå, som Nessie linket til var også utrolig fin! (minner om den jeg til slutt havna med )

Jeg kjøpte til slutt kjole på en liten butikk på Paleet. Prøvde også alle kjolene på Floyd, men skulle ønske jeg hadde fått mere tips i forkant.

Leit at ivf'en ikke gikk denne gangen. Håper du finner igjen motet til å prøve igjen! Og føler du deg litt stusselig, så vil antagelig en tur til frisøren og et par turer i solstudio/med selvbruningskrem gjøre underverker!

Lykke til!

Timar er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 22:07   #9
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger litt kjolehjelp her jeg også tror jeg - og heftig back up på alle vis

Sier som hun over; dra til frisøren, fisk opp fargen og shop som det skulle gjelde livet. Alt årner seg.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 22:07   #10
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger litt kjolehjelp her jeg også tror jeg - og heftig back up på alle vis

Monsoon synes jeg også har mye fint. Coast og vel, uten at jeg kjenner så godt til det.

Ellers synes jeg en tur til frisøren gjør underverker også. Kanskje stelle negler både på føtter og hender?

Håper det ordner seg med IVFen etterhvert.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 22:36   #11
Ciela
Erfaren
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 962
Ciela er populærCiela er populærCiela er populærCiela er populær
Standard

Sv: Trenger litt kjolehjelp her jeg også tror jeg - og heftig back up på alle vis

Coast i bogstadveien eller ved Aker brygge har også mye pent som passer til et bryllup .

Ciela er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 22:48   #12
Penelope
Superaktiv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 473
Penelope er litt kulPenelope er litt kul
Standard

Sv: Trenger litt kjolehjelp her jeg også tror jeg - og heftig back up på alle vis

Anbefaler en liten butikk i Slottspassagen (Nedre Slottsgate):
http://www.lprimo.net/19843104

Penelope er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 22:57   #13
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Trenger litt kjolehjelp her jeg også tror jeg - og heftig back up på alle vis

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Få med deg ei god venninne, og besøk noen butikker i Oslo! Drit i 20 åringer og hva har du. De har sine problemer de og.

Det er jo best å prøve når du har såpass kort tid på deg.

Match bruker forresten ha en del fine kjoler synes jeg. Floyd også.

Ellers er denne hos Mette Møller veldig fin da….!!



Evt denne?


Mette Møller er jo definitivt et alternativ. Jeg har vært innom den butikken i Hegdehaugsveien et par ganger kan man si. Den nederste modellen du har avbildet passet ikke til min kropp når jeg prøvde den sist gang, men klarer ikke å huske hva det var som ble feil... MEN har ikke sett den øverste før, den var veldig fin.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 23:02   #14
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Trenger litt kjolehjelp her jeg også tror jeg - og heftig back up på alle vis

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

Hvilken størrelse bruker du da?


Dette er noe jeg alltid synes er utrolig vanskelig å svare på må jeg innrømme. Jeg sjekket tre helt vilkårlige kjoler som jeg har i skapet akkurat nå. Det var en fra Esprit i str XL, en fra et eller annet merke jeg har glemt (men kjøpt i Marimekkobutikken i Bygdøy Alle) i str M og en kjøpt på La Redoute i str 42.

Jeg vil generelt si at jeg nok er en ca M eller 40/42. Jeg ender som regel opp med kjoler (og bukser) med strech i fordi jeg har ganske store hofter ift overkroppen. Det betyr som regel at kjoler uten stretch enten passer bra over brystene og jeg ikke får dem over hoftene, eller de passer over hoftene og er alt for sekkete over brystene. Men en kjole i en str som passer over brystene med strech over hoftene bruker å passe bra.

Bare for å være litt vanskelig av meg... Hehehe...

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 23:06   #15
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger litt kjolehjelp her jeg også tror jeg - og heftig back up på alle vis

Da bruker du samme størrelse som meg. Jeg får heller ikke kjolene over rumpa om de passer i puppene. Heldige er de som er like store hele veien..

Mette Møller har mange lekre kjoler, ble sittende å drømme meg vekk på hjemmesiden hennes nå.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 23:08   #16
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Trenger litt kjolehjelp her jeg også tror jeg - og heftig back up på alle vis

Tusen takk for mange bra tips, jenter. Jeg setter veldig pris på dette, det skal dere vite. Ikke fult så panikkartet lei meg lengre for i kveld i alle fall, og veldig mye mindre klump i halsen.

Nå skal jeg notere alle tipsene deres på telefonen min, så jeg har de klart til en liten rekognoseringstur i morgen eller lørdag.

Og jeg har allerede bestilt frisørtime i passende tid før vi drar, og har på planen å bestille time for voksing, men kjenner at det er en god ide med kanskje noe bra hudpleie og litt mer snasen hudfarge enn det jeg har nå. God ide, jenter!

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 23:22   #17
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Trenger litt kjolehjelp her jeg også tror jeg - og heftig back up på alle vis

[quote=Mei;3313822]Hvis du vil føle deg bra; ikke gå innom Diin. /quote]

Okei? Har du dårlige erfaringer med butikken? Fortell!

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 23:25   #18
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.852
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger litt kjolehjelp her jeg også tror jeg - og heftig back up på alle vis

Hva med en vid lett kjole, denne er fra Lindex
http://www.lindex.com/no/dame/overde...yleId=28579118

Det burde kanskje være noe i chiffon eller viskose eller noe som ikke krøller å veldig i en koffert.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 23:36   #19
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Trenger litt kjolehjelp her jeg også tror jeg - og heftig back up på alle vis

Hva med Boa på Grünerløkka? De fører mye Mette Møller, men også merker som Edith&Ella, Ti-Mo, Maria Westerlind ++. Jeg synes spesielt Edith&Ella har mange kjoler med feminint snitt med skjæring et lite stykke under brystet og god vidde over hoftene.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 23:37   #20
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trenger litt kjolehjelp her jeg også tror jeg - og heftig back up på alle vis

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.


Okei? Har du dårlige erfaringer med butikken? Fortell!

Jeg var på selskapskjolejakt og følte meg virkelig ikke vel der inne, fikk ikke noe bra service og likte verken butikk eller de som jobbet der.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no