Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Trenger litt kjolehjelp her jeg også tror jeg - og heftig back up på alle vis

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-06-12, 00:47   #21
Tuppen
...
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.892
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Trenger litt kjolehjelp her jeg også tror jeg - og heftig back up på alle vis

Har du vært på Noa Noa? Jeg syns det var mye fint der da jeg var på kjolejakt for noen uker siden.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-12, 10:49   #22
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger litt kjolehjelp her jeg også tror jeg - og heftig back up på alle vis

Jeg ville tatt en tur på Coast, der har de veldig mye fint, synes jeg.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-12, 11:08   #23
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger litt kjolehjelp her jeg også tror jeg - og heftig back up på alle vis

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Da bruker du samme størrelse som meg. Jeg får heller ikke kjolene over rumpa om de passer i puppene. Heldige er de som er like store hele veien..

Mette Møller har mange lekre kjoler, ble sittende å drømme meg vekk på hjemmesiden hennes nå.

Ja, og de passer også den fasongen dere beskriver (som jeg også har).

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-12, 11:46   #24
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger litt kjolehjelp her jeg også tror jeg - og heftig back up på alle vis

Ja, og så må du jo få en for det mislykkede forsøket også. Been there, done that - tre ganger, men på den fjerde gikk det i boks! Håper virkelig at det snart ordner seg for dere også.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-12, 16:35   #25
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger litt kjolehjelp her jeg også tror jeg - og heftig back up på alle vis


Haust har mange fine kjoler. Det selges bla på byoung. I shoppingtråden ligger en jeg skal ha i sommerbryllup. Lykke til!

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-12, 11:13   #26
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger litt kjolehjelp her jeg også tror jeg - og heftig back up på alle vis

Jeg går aldri inn i en type brudekjole/selskapskjolebutikk igjen etter å ha blitt spurt om jeg vurderte å slanke meg før jeg skulle bruke kjolen. Jeg var en str. 34/36 på tidspunktet. og hadde en BMI på ca 19.

Boden er fantastisk! Bruk measurement-siden og mål deg selv. Les også reviews, så du ser om folk er fornøyd. Jeg har kjøpt 5 kjoler fra Boden og har vært veldig fornøyd.

Dette er en fasong som jeg synes er veldig tilgivende på en dårlig dag:
http://www.boden.co.uk/en-GB/Womens-...Day-Dress.html

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-12, 11:25   #27
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Trenger litt kjolehjelp her jeg også tror jeg - og heftig back up på alle vis

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Hva med en vid lett kjole, denne er fra Lindex
http://www.lindex.com/no/dame/overde...yleId=28579118

Det burde kanskje være noe i chiffon eller viskose eller noe som ikke krøller å veldig i en koffert.

Enig med den - sjekk i alle fall ut kva Lindex har! Eg kjøpte ein nydelig maxi-kjole der til ein konfirmasjon. Stoff i chiffong som ikkje krøllar, lett og luftig og skjuler eventuelle valkar utan at det blei ein sekk. Veldig feminin og fin. Ser den ikkje på nettsida. Meiner den kosta 600.

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-12, 11:59   #28
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger litt kjolehjelp her jeg også tror jeg - og heftig back up på alle vis

Den maxikjolen som Nessie har kjøpt ser også kjempefin ut og passer supert i sommerbryllup uten at man er stivpyntet - og kan faktisk bruke den senere også.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-12, 12:44   #29
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Trenger litt kjolehjelp her jeg også tror jeg - og heftig back up på alle vis

Det er en butikk i Skovveien som heter Atmosfär som har veldig bra utvalg i kjoler. De som jobber der er flinke og hyggelige også.
Lykke til, og så ønsker jeg for deg at du snakker litt penere til deg selv. Gi deg selv gode beskjeder og klapp deg selv på skulderen innimellom. Kroppen din gjør en kjempeinnsats nå og jeg skjønner at det er tøft med hormonbehandling, men prøv å snakk pent til deg selv. Det er du verdt!

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 12:28   #30
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Trenger litt kjolehjelp her jeg også tror jeg - og heftig back up på alle vis

Opprinnelig lagt inn av Penelope, her.

Anbefaler en liten butikk i Slottspassagen (Nedre Slottsgate):
http://www.lprimo.net/19843104


Tusen takk for masse gode tips alle sammen! Det var utrolig bra å få så bra hjelp. Dro på en "liten" shoppingtur på lørdag og svidde av ikke mindre enn 5 000 kroner. Har aldri prøvd shoppingterapi før, men jeg må si at det var sinnsykt effektivt. En skikkelig høydare rett og slett.

Fant en bra kjole til det "formelle" brullupet på butikken du anbefaler her, Penelope. Det var to herlige eldre damer som jobbet der som var utrolig hjelpsomme og flinke. Ble så glad. Og kjolen var satt ned fra opprinnelig 3500 kroner til 999 kroner, så jeg har til og med SPART mange penger (alltid viktig å ha den riktige vinklingen på ting vet dere... hehehe...).

Så fant jeg et par kjoler til på Tulip&Tatamo (en til et mer uformelt bryllup ala grillfest i hagen, og en skikkelig fin sommerkjole bare fordi jeg fortjener det, fordi den kunne passe til en liten "etterfest" som skal være dagen etter bryllupet i Portugal) og et par høyhælte sandaler/pensko i sølv til kjolen jeg kjøpte hos damene på L-Primo. OG en fin blingbling-ring fra Cecilie Melli.

Og jeg var innom flere av de andre butikkene dere har tipset om også. Prøvde begge de kjolene fra Mette Møller + en til, men de var ikke så pene på meg synes jeg... Dessverre... Ellers var det så mye fint å finne over alt, så jeg kommer garantert til å besøke de butikkene igjen ja. Monsoon var fantastisk, men det var salg og så mange folk at jeg fikk litt "klaus" og bestemte meg for å komme tilbake en annen dag. Da hadde jeg dessuten allerede kjøpt alt det jeg ramset opp over, så var egentlig fornøyd.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 12:32   #31
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger litt kjolehjelp her jeg også tror jeg - og heftig back up på alle vis

Så bra!

Jeg var også innom Tulip & Tatamo da jeg var i Oslo sist, og fant i grunn et par kjoler jeg kunne ha kjøpt. Men sto over denne gang.

Får vi blider da?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 12:40   #32
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger litt kjolehjelp her jeg også tror jeg - og heftig back up på alle vis

Bilder!

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 12:50   #33
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger litt kjolehjelp her jeg også tror jeg - og heftig back up på alle vis

Så herlig å ha funnet så mye du ble fornøyd med!

Vil gjerne se bilder av kuppene om vi få.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 13:03   #34
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Trenger litt kjolehjelp her jeg også tror jeg - og heftig back up på alle vis

Så klart dere skal få se bilder. Men... eh... Hvordan legger jeg til bilder som jeg har på aifåonen min? :evneveik:

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 13:06   #35
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger litt kjolehjelp her jeg også tror jeg - og heftig back up på alle vis

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Så klart dere skal få se bilder. Men... eh... Hvordan legger jeg til bilder som jeg har på aifåonen min? :evneveik:

Jeg sender bildene mine fra mobil til mail jeg, og laster de opp.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 13:08   #36
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Trenger litt kjolehjelp her jeg også tror jeg - og heftig back up på alle vis

Aha... Da prøver jeg det. Kan ta litt tid da, for jeg er jo _egentlig_ ikke på noe nettforum akkurat nå. Jeg er jo på jobb tross alt... :kremt:

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 13:14   #37
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger litt kjolehjelp her jeg også tror jeg - og heftig back up på alle vis

T&T kjolen ligger ikke på nettsiden deres?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 13:20   #38
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Trenger litt kjolehjelp her jeg også tror jeg - og heftig back up på alle vis

Nei. fant ingen av kjolene mine på nettet. Det er nok av de kjolene de lager 1-3 av.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 13:54   #39
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Trenger litt kjolehjelp her jeg også tror jeg - og heftig back up på alle vis

Okei. Dette er kjolen til det mer formelle bryllupet, dag en (altså selve bryllupsdagen). Aner ikke hvorfor jeg knytter hendene så veldig. Hahaha...

Vedlagte bilder
Filtype: jpg BRYLLUPSSHOPPING - blå kjole foran.jpg (212,8 KB, 239 visninger)
Filtype: jpg BRYLLUPSSHOPPING - blå kjole bak.jpg (207,1 KB, 191 visninger)
__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 14:01   #40
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Trenger litt kjolehjelp her jeg også tror jeg - og heftig back up på alle vis

Ja, nå henger den fantastisk bra nettilgangen her på jobb, så jeg får ikke til å laste opp de andre bildene enda. Prøver igjen etter på.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no