Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hva er drømmebilen din?

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-11-07, 16:46   #1
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Hva er drømmebilen din?

Og da kan du se helt bort fra miljø og penger.
Hvilken bil ville du hatt om du fritt kunne valgt?
Hvilke kriterier ligger til grunn for valget ditt?

Jeg ville definitivt hatt en knallgul Hummer H2, og det KUN fordi den er driiiiiitkul!!


Sist redigert av Left : 29-11-07 kl 18:13.
  Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 16:48   #2
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er drømmebilen din?

Ok, du tillhører menneskegruppen kontroller. (gjør det jeg også. )

Jeg vil ha en Volvo XC90, den skal være rød med svarte lister. En sportsutgave med alt av utstyr.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 16:53   #3
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er drømmebilen din?

Jeg vil hatt den nye Nissan X-trail i den utrolig upraktiske hvite fargen som er på reklamen Egentlig synes jeg det er harry med hvit bil, men denne er så tøff i hvitt!

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 16:55   #4
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.636
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er drømmebilen din?

Jeg ville hatt en Renault Espace. Helst med svingbare seter slik at man kan sitte mot hverandre når man venter på fergen, og så bør det være et bord inni som man kan spille på og spise.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 17:34   #5
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.299
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er drømmebilen din?

Jeg er en sucker for en god, gammel Porsche Carrera 911.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 17:54   #6
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.977
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er drømmebilen din?

Denne, hybriden kunne jeg godt tenkt meg.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 18:17   #7
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er drømmebilen din?

En BMV M5 Touring kanskje ...

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 18:30   #8
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er drømmebilen din?



Mercedes 300 slr - ingen over, ingen ved siden .

Hummer er harry!

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 18:35   #9
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva er drømmebilen din?

Opprinnelig lagt inn av Valentina, her.



Mercedes 300 slr - ingen over, ingen ved siden .

Hummer er harry!

Da trives jeg med harrystempel.
I mine øyne er nok den Merzedesen der mer harry enn Hummer

  Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 18:57   #10
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er drømmebilen din?

Min drømmebil?
En som alltid finner ledige parkeringsplasser i nærheten av inngang!

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 18:58   #11
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er drømmebilen din?

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Da trives jeg med harrystempel.
I mine øyne er nok den Merzedesen der mer harry enn Hummer


Du har jo selv gitt deg selv stempelet sjefsharry, så jeg regna med du ikke ble fornærma

....og merzen min er selvfølgelig ikke harry i det hele tatt. Det er en liten, snaisen bybil. Hummer er.... ja hva er egentlig det da?? Noe man strengt tatt ikke har bruk for andre steder enn i ørkenen når det er krig eller noe sånn

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 19:03   #12
Ylvania
Steiketakkehatar
 
Ylvania sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 349
Ylvania er litt kul
Standard

Sv: Hva er drømmebilen din?

Jeg drømmer om en Mercedez ML eller en Volvo xc 90

__________________
Ylvania er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 19:04   #13
Nebbia
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva er drømmebilen din?

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Og da kan du se helt bort fra miljø og penger.
Hvilken bil ville du hatt om du fritt kunne valgt?
Hvilke kriterier ligger til grunn for valget ditt?

Jeg ville definitivt hatt en knallgul Hummer H2, og det KUN fordi den er driiiiiitkul!!

Gul?

Hummer er mye kuulere i rosa og lenger innpakning.

  Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 19:05   #14
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.846
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er drømmebilen din?

.. kom visst 2 ganger.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.

Sist redigert av GinaK : 29-11-07 kl 19:15.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 19:09   #15
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva er drømmebilen din?

Opprinnelig lagt inn av Valentina, her.

Du har jo selv gitt deg selv stempelet sjefsharry, så jeg regna med du ikke ble fornærma

....og merzen min er selvfølgelig ikke harry i det hele tatt. Det er en liten, snaisen bybil. Hummer er.... ja hva er egentlig det da?? Noe man strengt tatt ikke har bruk for andre steder enn i ørkenen når det er krig eller noe sånn

Fornærma nei? Det må nok litt mer enn en liten meningsforskjell om bil til
Den merza di er vel ikke akkurat skapt for norske fartsdumper tror jeg. Mens jeg som bor på landet ville nok kunne trives i en Hummer

  Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 19:14   #16
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.846
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er drømmebilen din?

Kunne godt tenke meg en sånn, f.eks om jeg bare skulle velge en kuul bil...



AUDI RS6. Tøff bil.

Men en som jeg rett og slett kan vurdere å kjøpe når de faller litt i pris er en sånn:

Volkswagen Touran 7seter. Sitter høyt og mye mer oversiktlig enn min Mondeo hvor jeg ikke engang kan se panseret når jeg kjører...

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 19:16   #17
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er drømmebilen din?

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Fornærma nei? Det må nok litt mer enn en liten meningsforskjell om bil til
Den merza di er vel ikke akkurat skapt for norske fartsdumper tror jeg. Mens jeg som bor på landet ville nok kunne trives i en Hummer

Du har forsåvidt rett i at bilen egner seg bedre for veier uten fartshumper og 30-sone . Og Hummer er harry uansett, men en smule mindre på landet, enn i bygatene. Minimalt, riktignok .

Den der rosa det var link til viser forøvrig at hummer og fartshumper ikke alltid er helt forenelig, det heller

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 19:17   #18
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva er drømmebilen din?

Opprinnelig lagt inn av Valentina, her.

Du har forsåvidt rett i at bilen egner seg bedre for veier uten fartshumper og 30-sone . Og Hummer er harry uansett, men en smule mindre på landet, enn i bygatene. Minimalt, riktignok .

Den der rosa det var link til viser forøvrig at hummer og fartshumper ikke alltid er helt forenelig, det heller

Jeg har ikke akkurat sagt at jeg synes den lange der var fin heller - og ikke rosa

  Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 19:18   #19
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er drømmebilen din?

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Ok, du tillhører menneskegruppen kontroller. (gjør det jeg også. )

Jeg vil ha en Volvo XC90, den skal være rød med svarte lister. En sportsutgave med alt av utstyr.

Volvo XC90 er drømmen her og
Dog ikke rød.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 19:46   #20
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.808
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er drømmebilen din?

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Denne, hybriden kunne jeg godt tenkt meg.

Dette er en Legacy er det ikke? Det er min drøm også, virkelig stilig bil. Ellers så ønsker jeg meg også en Volvo XC90.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no