Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva er antrekket på julaften?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-12-07, 14:27   #41
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.442
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva er antrekket på julaften?

Mannen min har dress, hvit skjorte og slips. Egentlig ikke noe festantrekk for han, for han gaar saann hver dag paa jobb. Jeg har fin, ny kjole og gutten min har hvit skjorte, vest med rutemönster (dog en kul en fra Rare, ikke saann klassisk greie), med jeans til. Jeg ville kjöpe en annen mörk bukse til minstemann, men fikk ikke tak i en jeg likte, saa da blir det jeans. Mörke, helt nye.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-07, 18:01   #42
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er antrekket på julaften?

Her er det dress og slips, kjoler/skjørt, lille-mandarin i fløyelskjole. Vi pynter oss alltid til jul.
I år blir jeg vel gående med en sekk eller noe..

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-07, 18:03   #43
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er antrekket på julaften?

Vi pynter oss selvsagt til jul. Kjole på jentene/damene og dress til gutta.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-07, 18:08   #44
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er antrekket på julaften?

Jeg bruker som regel ha på skjørt eller kjole, eller ei pen bukse og topp.
Hannah skal ha kjole.

Frank har på dressbukse og skjorte.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-07, 18:12   #45
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er antrekket på julaften?

det blir vel dress på mannen og pappa. Jeg regner med det blir skjørt og tunika på meg og noe ala det samme på mannen. Lille skal enten ha dress med skjorte og slips eller nordlandsbunad, er litt usikker på om bunaden passer enda eller om den må tilpasses litt....

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-07, 19:28   #46
Ina
i vesterled
 
Ina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.689
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er antrekket på julaften?

Sort dress på gutta, og sort kjole på meg!

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-07, 19:51   #47
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er antrekket på julaften?

Dress og slips på gutta, penkjoler på oss jentene.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-07, 19:57   #48
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er antrekket på julaften?

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Vi kler oss pent.

I år har alle kvinnene/jentene fått beskjed om å kle seg i rødt, så jeg fikk handlet meg en rød, fotsid og vakker kjole i går.

Hm.. jeg er jo en av disse rødkledde kjærringene, men har ikke funnet en eneste rød kjole jeg syns var no fin. Har vært overalt!

Fant en rød strikka topp/genser i dag, så da må jeg finne på no lurt med den. Håper det er "lov" å ha to farger.. hihi

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-07, 20:02   #49
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er antrekket på julaften?

Vi pynter oss alle sammen. Vi damene med kjoler eller skjørt. Gutta har dress og slips. Slipset kan taes av etter pakkene og skjorta henger da på halv tolv.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-07, 20:04   #50
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er antrekket på julaften?

Dressbukse og skjorte på mannen (hvis han er hjemme - han har vakt), kjole på jentene og penbukse/topp eller kjole på meg. Storebror nekter å gå i noe annet enn jeans, så det blir jeans og penskjorte på han.
Etter at gavene er åpnet og kvelden går mot natt tar vi på oss pysj. Da er det ofte leking med nye leker, spill o.l, vi er stappmette og synes det er deilig å få av stramme pyntede klær.

I fjor gikk vi i pysj hele 1. juledag.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-07, 20:24   #51
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er antrekket på julaften?

Mannen og barna skal feire uten meg i år, men jeg har ordnet vanlig pent tøy til ungene. Ingen med bunad i år, men har pleid å bruke det når vi feirer hjemme.

Jeg skal feire jul i kommunens lekre marineblå "pysjamas"

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no