Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Jeg trenger en ny telefon

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-06-08, 01:20   #1
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Jeg trenger en ny telefon

Min nåværende mobil er i ferd med å falle fra hverandre...

Jeg har snust litt på iPhone, men tror ikke jeg kommer til å bli helt fornøyd. Jeg sender mye sms og noe mms og jeg syntes det var knotete å skrive på den.

Dette er viktig for meg:
Godt kamera
God batterikapasitet
Mulighet for (stor) minnebrikke
Ikke for stor
"Pent" utseende

Jeg har ikke behov for å kunne lese e-post eller surfe på nett med telefonen. ... men jeg ser ikke bort i fra at behovet lett kan skapes.

Jeg trenger ikke at den er god på lyd, med min tinnitus og støyskadde hørsel er musikk rett i øret utelukket uansett.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 02:45   #2
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg trenger en ny telefon

Jeg kjøpte meg Nokia 6085 i dag, og foreløpig er jeg kjempefornøyd. Den oppfyller så vidt jeg kan se alle kravene dine. Den ble best i test her:
http://forbrukerportalen.no/produkter/15280

Opprinnelig lagt inn av Forbrukerportalen

Telefon med foldbart display, men likevel lett å bruke. Enkelt å få på plass SIM-kort, men plundrete lagring og sletting av kontakter.

Jeg kan ikke se på hvilken måte det er vanskelig å lagre og slette kontakter, det gjøres på akkurat samme måte som på alle andre Nokia-telefoner jeg har hatt.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 03:03   #3
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg trenger en ny telefon

Og nå ser jeg at den ble best i "test av eldremobiler" ... Fått seg gæmlis-mobil, hu da.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 05:58   #4
Bonzai
Superaktiv
 
Bonzai sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 304
Bonzai er litt kulBonzai er litt kul
Standard

Sv: Jeg trenger en ny telefon

http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=519860






















http://www.amobil.no/artikler/htc_touch_diamond/51544

Bonzai er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 08:22   #5
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Jeg trenger en ny telefon

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.


Dette er viktig for meg:
Godt kamera
God batterikapasitet
Mulighet for (stor) minnebrikke
Ikke for stor
"Pent" utseende

Jeg har Sony Ericsson K810i, og etter mitt skjønn fyller den alle dine kriterier.
Har 2 GB minnekort, den har 3,2 mpx kamera som tar gode bilder, den er ikke spes. stor og den ser da helt grei ut. Den har ok batterikapasitet også.
Storebroren har enda bedre kamera, K850i, 5 mpx kamera, og mulighet for enda større minnebrikke tror jeg. Ellers er den vel lik K810i. Tastene på K810i er bedre synes jeg, for skriver en del sms og mms.

  Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 09:39   #6
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg trenger en ny telefon

Jeg bestilte Nokia N95 8g fra USA og er superfornøyd. Kamera og videokamera fungerer utmerket, og skjermen er stor og grei. Jeg har til og med lagt inn litt Mummifilmer som det går fint å se på. 8Giga fungerer helt greit med lagringskapasitet . Billig ble det også (alt er relativt).

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no