Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Oss med pærekropp! :knegg:

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-12-06, 22:31   #21
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Oss med pærekropp! :knegg:

Enda ei pære melder seg..

Som flere nevner så er bukser som er smale i leggen helt uaktuelt for min det. Til jobbruk (må gå sånn passe pent kledd på jobb) velger jeg som regel mørk bukse med litt vidde nederst, en smal/litt ettersittende topp og en jakke utenpå. Enten en cardigan eller en litt innsvinget dressjakke. Når det gjelder dongeribukser så foretrekker jeg også litt vidde - i helt tilsittende bukser føler jeg ganske "stappet". Jeg har også brukt penbukse med lang tunika utenpå en del i vinter. Litt hæl på skoene gjør seg også. Er jo ikke bare pæreformet - med mine 162 cm så rager jeg jo ikke så høyt i terrenget heller

Kjoler kan være litt vanskelig å finne synes jeg - med pæreform og minipupper så blir det fort litt glissent øverst når jeg må opp i størrelse for å få plass til rumpa

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no