Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Hvilken nettleser

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-04-10, 10:07   #41
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.596
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken nettleser

Men hvorfor ER der en sånn pil i FF, når den ikke funker til noe som helst?

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 10:09   #42
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken nettleser

Den funker ikke hos deg pga. en feil sikkert, for når jeg trykker på pilen ved adressefeltet, får jeg opp DEN lange rullegardinen med alle (sist) besøkte adresser. Testet nettopp. 12 adresser nedover.

Og så liker jeg at FF husker sider jeg har vært inne på på forumer og sånt, så jeg kan feks. gå direkte til Glitters parmesankylling, for å ta et eksempel.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 10:15   #43
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.596
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken nettleser

Ok, det er meget mulig.

Får se om jeg får det til å funke hjemme da, kanskje. (der har jeg tross alt større frihet til å sørge for siste oppdaterte versjon og ingen installasjonssperrer, administratorrettigheter og sånt pjask, som IT-avdelingen er ganske strikse på her...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 11:17   #44
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken nettleser

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Jeg vet, jeg vet det er det bokmerker er til, men sære meg liker ikke å ha "foreldreportalen" som bokmerke på jobb...

Du kan kamuflere den bak «Mens-kalkulator», eller noe.

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Vi får se, jeg BØR absolutt bytte, ikke minst fordi jeg bruker et forum som av idiotiske grunner ikke fungerer skikkelig i IE.

Fra en webutviklers ståsted så må en gjøre ganske mange idiotiske ting for å få et moderne nettsted til å fungere i IE. Skjønner at det kan oppleves idiotisk for sluttbruker, men elefanten i rommet er IE.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 12:08   #45
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken nettleser

Hvordan bytter man?

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 12:27   #46
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken nettleser

Du laster ned den nye nettleseren (feks. www.firefox.com) og installerer den. Jeg tror du får opp et valg om å bruke den som hoved-nettleser under installeringen.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 13:13   #47
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.596
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken nettleser

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Du kan kamuflere den bak «Mens-kalkulator», eller noe.


Fra en webutviklers ståsted så må en gjøre ganske mange idiotiske ting for å få et moderne nettsted til å fungere i IE. Skjønner at det kan oppleves idiotisk for sluttbruker, men elefanten i rommet er IE.

Hehe, ja kamuflering, det kunne jeg jo gjort. (dersom bare noen hadde funnet opp en slik som funker på min kropp i tillegg, DA hadde vi snakket luksus, men det er en annen sak...)

Joda, jeg vet at IE er litt sånn trøblete, men når det er et vbulletinforum, så fungerer jo alle de andre slike forumene jeg bruker i IE da... (Det funker dette også, med mindre du vil trykke på en link for å sende pm, gi prikk, se brukerens profil etc... men man kan "åpne i annen fane" da. Men terskelen for å gidde å prikke da er hakket høyere....)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no