Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Odd Molly-kolleksjonen 2008 (!) er visstnok en drøm...

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-08-07, 00:14   #21
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.820
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Odd Molly-kolleksjonen 2008 (!) er visstnok en drøm...

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Sorry. Jeg synes ikke hun så ut som noe flott og fresh 47 åring jeg.


Hadde jeg møtt DH på byen, hadde jeg tatt henne for en dragqueen.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-07, 00:25   #22
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Odd Molly-kolleksjonen 2008 (!) er visstnok en drøm...

Eh, mener du at jeg sa at Daryl så "flott og fresh" ut? Jeg sa hun var i godt hold for en 47åring, og at hun er strammere og penere enn meg, men da må jeg minne om at du ikke har sett meg!

Og javel, så er jeg pirkete nå, men hun er sminket for å stå som konferansier i flombelysning, og bildet dere viser frem ser ut til å være tatt i mer vanlig belysning etter showet. Dette er vanlig scenesminkeuhell i mine øyne.

Men ellers har jeg aldri syntes at Daryl var så flott, så kanskje skuffelsen var større om dere var havfrueforelsket i gamle dager?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-07, 00:47   #23
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Odd Molly-kolleksjonen 2008 (!) er visstnok en drøm...

Den kjolen er totalt uflatterende for DH. Kunne brukes som "før" eksempel i en Mim-BHfrelst tråd. Om hun hadde vært litt bedre kledd, ville DH ha sett fantastisk ut.

Og mine OM dager er forbi, siden jeg ikke planlegger hverken ny graviditet eller brystreduksjon.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-07, 15:36   #24
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Odd Molly-kolleksjonen 2008 (!) er visstnok en drøm...

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Izabella Scorupco derimot ser ut som hun er en ungpike på et par og tjue. (Den kjolen hun har på var også lekker)

Den kjolen har jeg Men jeg ser ikke sååå fresh ut i den...

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no