Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Teltet fra coop obs

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-05-13, 23:50   #1
Bromle
Aktiv
 
Bromle sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 150
Bromle har et hav av muligheter foran seg
Standard

Teltet fra coop obs

Hei jeg lurer på å kjøpe ett telt til meg og de tre småtrollene mine.
Og ser at obs har ett 6 manns telt til ca1000 kr.
Det har vannsøyle på 2000. Er det nok?
Skal nok bare brukes på campingplass en helg eller liten uke hvis eg er optimistisk;-)

Noen som vet om det er greit nok å kjøpe det i tilbudsavisen til obs denne uken?

__________________
2003 2006 2010
Bromle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-13, 00:04   #2
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Teltet fra coop obs

Vet ikke noe om teltet. Men tenker at vannsøyle på 2000 er vel knapt nok vannavstøtende. Men sikkert supert til fine dager.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-13, 07:00   #3
Mira
Bør lage seg en tittel selv
 
Mira sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.698
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Sv: Teltet fra coop obs

Jeg ville tatt med en presenning uansett. Den tar ikke stor plass i bunnen av bagasjerommet og gjør det litt tørrere ihvertfall.

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-13, 09:11   #4
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Teltet fra coop obs

2000 er ikke nok til å telte i regnvær nei. Du må ha minimum 5000 for at det skal tåle litt regn. Det går jo ikke gjennom med en gang, for det er vannavstøtende, men lengre regn og mye regn tåler det ikke. Men det er sikkert et supert telt til finværsdager. Dere får reise etter hvor finværet er når dere skal på telttur. Det gjorde vi i fjor sommer, og det funket fint. Pakket bilen og bestemte først hvor vi skulle dra rett før der hvor værprognosene så best ut, og det klaffet da i alle fall.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no