Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

For sen - igjen (Boden)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-05-12, 21:32   #1
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For sen - igjen (Boden)

Nå som jeg endelig funnet ut hva jeg skulle bestille fra Bodens sommerkolleksjon er jo pokkern meg alt utsolgt! Det har skjedd før, for å si det sånn. Er man sent ute når man tenker på sommerklær i starten av mai altså? Skal jeg egentlig pønske ut høstgarderoben nå?

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-12, 21:36   #2
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: For sen - igjen (Boden)

Det er så kjipt det der. Og det skjer meg også HELE tiden. Ikke på Boden, men andre steder. DEt er mange butikker som kunne tjent store penger på meg om de bare greide å ha sesongvarene inne til sesongen var påbegynt. Verste var da jeg skulle kjøpe hvite, enkle tøysko til Vesla 14. april i år. De var utsolgt for alle de hadde fått for denne sesongen og fikk ikke vanlige tøysko igjen før til neste år. Erremuli!?

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-12, 21:38   #3
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: For sen - igjen (Boden)

Kjenner meg igjen og ja, det er kjipt.

Det samme er det når man står der rett over nyttår og den unge håpefulle har vokst ut av langrennsstøvlene sine, men neida, de tar ikke inn nye, for sesongen er visstnok snart slutt. :digresjon:

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-12, 21:39   #4
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.036
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: For sen - igjen (Boden)

Skjønner jeg var heldig, jeg bestilte 3 stk sist uke. Var low stock på alle....

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-12, 21:40   #5
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: For sen - igjen (Boden)

Det er typisk. Jeg har vært på desperat jakt etter shorts noen ganger for å si det sånn.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 13:08   #6
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: For sen - igjen (Boden)

Jeg er helt enig i at butikkene er helt tullete tidlig ute i forhold til sesong. Det har skjedd meg mange ganger at jeg ikke finner min størrelse fordi det er så utplukket.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 14:05   #7
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: For sen - igjen (Boden)

Skal vi først som sist snurre i gang en høstinspirasjonstråd da?

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 14:50   #8
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: For sen - igjen (Boden)

Høstinspirasjon er sikkert på tide. Det er jo under en uke siden siste snøfall.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 14:53   #9
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: For sen - igjen (Boden)

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

Nå som jeg endelig funnet ut hva jeg skulle bestille fra Bodens sommerkolleksjon er jo pokkern meg alt utsolgt! Det har skjedd før, for å si det sånn. Er man sent ute når man tenker på sommerklær i starten av mai altså? Skal jeg egentlig pønske ut høstgarderoben nå?

Det kommer inn igjen.

Min erfaring er at det blir veldig fort utsolgt på Boden, men så kommer det inn igjen etterhvert som folk returnerer varer de ikke skal ha likevel. Hvis du er innom jevnlig, finner du nesten helt sikkert det du ville ha i løpet av noen uker.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 16:57   #10
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: For sen - igjen (Boden)

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Det kommer inn igjen.

Min erfaring er at det blir veldig fort utsolgt på Boden, men så kommer det inn igjen etterhvert som folk returnerer varer de ikke skal ha likevel. Hvis du er innom jevnlig, finner du nesten helt sikkert det du ville ha i løpet av noen uker.

Men planen var å få levert det til hotellet nå til helgen. Heldigvis har jeg en kollega som er ofte i London som har tilbudt seg å ta med hjem.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 17:48   #11
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.461
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: For sen - igjen (Boden)

Det er kjipt. Men når det gjelder Boden har jeg alltid fått tak i plagget jeg vil ha selv om det har vært utsolgt. Legg et bokmerke på siden til plagget, og sjekk 2-3 ganger hver dag, så vil du se at returer etc gjør at de alltid får inn igjen et par plagg i hver størrelse. Min elskede vinterkåpe (den grå med striper i livet) forelsket jeg meg totalt i. Og 2 uker med sjekking hver dag betalte seg. Plutselig dukket den opp igjen.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 17:49   #12
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: For sen - igjen (Boden)

Det hender også at det er Boden-klær å finne på eBay.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-12, 08:57   #13
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: For sen - igjen (Boden)

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Det hender også at det er Boden-klær å finne på eBay.

Jepp, det er massevis av Boden klær på Ebay.co.uk, fortrinnsvis fra kolleksjoner fra noen år tilbake, men man kan også finne klær fra nåværende kolleksjoner. Jeg har handlet en del Boden klær på Ebay.

__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-12, 08:59   #14
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: For sen - igjen (Boden)

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Det er kjipt. Men når det gjelder Boden har jeg alltid fått tak i plagget jeg vil ha selv om det har vært utsolgt. Legg et bokmerke på siden til plagget, og sjekk 2-3 ganger hver dag, så vil du se at returer etc gjør at de alltid får inn igjen et par plagg i hver størrelse. Min elskede vinterkåpe (den grå med striper i livet) forelsket jeg meg totalt i. Og 2 uker med sjekking hver dag betalte seg. Plutselig dukket den opp igjen.

Anbefales å lage bokmerke, jeg gjør det samme selv. Det er stort sett alltid noen som returnerer plagg.

__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-12, 14:04   #15
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: For sen - igjen (Boden)

Da er det bare å planlegge høstgarderoben dere! (Denne gangen skal jeg rekke det )

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-12, 14:45   #16
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: For sen - igjen (Boden)

Jeg fordyper meg i høstgarderoben as we speak!

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-12, 17:24   #17
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: For sen - igjen (Boden)

Har høstgarderoben kommet? :myser:

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-12, 17:38   #18
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: For sen - igjen (Boden)

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Har høstgarderoben kommet? :myser:

Www.bodenpreview.co.uk

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no