Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Fytti … Bikinihelvete

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-05-12, 16:09   #61
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fytti … Bikinihelvete

Jeg har lært meg til å gi beng. Det sitter litt langt inne, men uttalelser fra mannfolk som de over her gjør det lettere. Og så har jeg funnet ut at det er fint for selvfølelsen å fremheve det man er fornøyd med - i mitt tilfelle er det brystpartiet.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-12, 22:46   #62
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fytti … Bikinihelvete

Finst det bikinier som løfter rumpa litt???

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-12, 22:49   #63
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fytti … Bikinihelvete

Opprinnelig lagt inn av ItsOnlyMe, her.

Finst det bikinier som løfter rumpa litt???

Selvsagt. http://www.balleralert.com/forum/topics/bikini-butt-bra

Og med bilder: http://www.trendhunter.com/trends/fi...ters-butt-bras

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-12, 22:53   #64
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fytti … Bikinihelvete

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Ja, jeg kjøpte bikinitruse i en størrelse som nærmest fikk meg til å gråte.

Den lappen kan jo bare klippes av og glemmes!

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-12, 23:56   #65
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fytti … Bikinihelvete

Haha, så klart!

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 00:09   #66
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fytti … Bikinihelvete

Jeg har bikini. Den får fram strekkmerkene, valkene,arrene, appelsinhud og den bleikrosa fargen min på en aldeles nydelig måte.
En ting jeg er ganske sikker på er at folk flest på stranda ikke bryr seg i det hele tatt om meg, hvordan jeg ser ut og hvilket antrekk jeg har på meg.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 06:03   #67
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.346
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fytti … Bikinihelvete

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Og med bilder: http://www.trendhunter.com/trends/fi...ters-butt-bras

Takk for tips. Så om dere ser noen iført denne på stranden i sommer, kan det være meg:

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 08:31   #68
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fytti … Bikinihelvete

Boxer i stedet for truse og så tankini.

Jeg har løst bikiniproblematikken ved å bo i Bergen.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 10:59   #69
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fytti … Bikinihelvete

Hennes og Mauritz pleier alltid å ha en type bikini i enten sort eller hvit, der buksen er ganske stor i fasongen, en såkalt "hipster"- fasong. Jeg føler meg veldig mye mere vel i disse buksene, for de strammer mye mindre og går over hoftebena, hvilket gjør at jeg ser slankere ut. Toppen er som en vanlig push-up bh.

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 11:15   #70
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fytti … Bikinihelvete

Kan tipse om at Ellos.no har salg nå, det inkluderer bikini. For meg blir det noko eg meiner eg såg mor i i på 70-talet... (den svarte med blomar). Har også bestilt bikinitopp til, og tankini. Også dette for nesten ingen penger.
http://www.ellos.no/d/Undertoy-bad-B...41od?Nr=323638

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 11:30   #71
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fytti … Bikinihelvete

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Et lurt bikinitriks er å kjøpe buksa i en størrelse som ikke klemmer fram valker som ikke hadde trengt å være der.

Ja, det er egentlig mitt beste råd også. Og å kjøpe sånn badeshorts i matchande farge når du skal gjete småbarn rundtomkring. Evnt. strandkjole du kan hive over.

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Ja, jeg kjøpte bikinitruse i en størrelse som nærmest fikk meg til å gråte.

BTDT.


Og så brukar eg boxer. Det er sikkert feil sånn fasongmessig til mine stutttjukke bein, men det skjuler digre strekkmerker og tildels cellulittar.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no