Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Helt hvite Converse

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-05-12, 21:49   #1
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Helt hvite Converse

I et av de siste KK så jeg avbildet helt kritthvite Converse hvor skriften og stjernen og alt var helt hvitt, altså ingen marineblå og rød stripe på sålen eller blå stjerne en gang. Vet noen av dere om noe sted jeg kan få kjøpt slike enten i butikk eller på nett?

MÅ ha.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-12, 21:57   #2
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Helt hvite Converse

Fargenavnet på den modellen white monochrome, om det er til hjelp. Du kan prøve på Dna om du har i nærheten av deg, men det varierer veldig hva de forskjellige Dna-butikkene har tatt inn.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-12, 22:06   #3
Trois
Søkende
 
Trois sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.840
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Helt hvite Converse

Er det disse du mener?

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-12, 22:10   #4
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Helt hvite Converse

Nei, Trois, jeg tror ikke det for her mangler stjernen ser det ut som. Lurer på om den kanskje kan være i skinne eller lær-materiale jeg altså... uten å være sikker fordi det ikke står noe ved bildet i KK heller.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-12, 22:15   #5
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Helt hvite Converse

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Nei, Trois, jeg tror ikke det for her mangler stjernen ser det ut som. Lurer på om den kanskje kan være i skinne eller lær-materiale jeg altså... uten å være sikker fordi det ikke står noe ved bildet i KK heller.

Modellen over har stjerne, men den er på innsiden. Dumt jeg ikke har bildet, for tror jeg skulle sett om det er den over eller om det er en skinnvariant.

her ser du modellen over fra innsiden.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-12, 22:17   #6
Trois
Søkende
 
Trois sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.840
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Helt hvite Converse

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Modellen over har stjerne, men den er på innsiden. Dumt jeg ikke har bildet, for tror jeg skulle sett om det er den over eller om det er en skinnvariant.

Jupp

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no