Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvor finne fine jeans?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-02-22, 00:56   #21
Kiwi
Glad i frukt
 
Kiwi sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 906
Kiwi er litt kulKiwi er litt kulKiwi er litt kul
Standard

Sv: Hvor finne fine jeans?

Av de rimelige merkene synes jeg H&M og Bik bok har bra utvalg. Stretchen til Bik bok er god.
Jeg liker best buksene fra Lois. Mange ulike modeller som passer meg bra. Hva med Rikomodellen? Den sitter over rumpe, er smal, med rette ben. https://www.vakrevene.no/products/ri...k-double-stone

__________________
tvillingbror og tvillingsøster - 2007
Kiwi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-22, 10:05   #22
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finne fine jeans?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Jeg har to typer fra Lindex. Ser at de ikke finnes lengre.
Denne likte jeg. Får dra å prøve. https://www.lindex.com/no/p/8160229-...utsvingt-jeans
Har arvet en olabukse som er for liten til minsten. Fra Jack&Jones. Heter Mike. Comfort fit. Utrolig elastisk

Dette er min favoritt, den er utrolig behagelig å ha på, og jeg liker fasongen. Den er smal i lårene da (altså veldig god stretch, og curvy fasong, så den føles ikke trang, men sitter inntil), så den er ikke løstsittende hele veien, bare nedenfor knærne, og er ganske vid nederst (som HI ikke ville ha). Men anbefaler deg å prøve den Gina! Jeg tror jeg må ha en til.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 09-02-22 kl 10:10.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-22, 10:24   #23
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor finne fine jeans?

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Jeg har hatt flere, og de har alle mistet elastisiteten på de mest snodige plasser og/eller raknet. Som i langs sømmen på baklommene.
Man får det man betaler for.

Jeg har et par nå som har mistet elastiteten og blitt rare her og der, så jeg skal se jeg om etter noe t annet sted når jeg fåpr tid. Henger i tråden for tips, har vørt fornøyd med cubus før. Men nå er de for store også da, og går opp og ned uten å åpne knappen så NOE elsatisitet har de...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-22, 11:07   #24
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.975
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor finne fine jeans?

Jeg kjøpte meg noen rimelige bukser fra Marks & Spencer (Zalando). De er veldig behagelige å ha på. Kan ikke uttale meg om hvordan de holder seg siden de kjøpt nå på nyåret.
Modellen jeg har kjøpt heter Sophia.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-22, 11:32   #25
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finne fine jeans?

Lee Carol straight er også ganske fine, synes jeg. Ikke skinny, ikke vid. Ganske kraftig stoff uten stretch. Jeg er ellers veldig glad i mine Lee Marion, de har god stretch, er forholdsvis smale (smalere enn Carol) uten å være superskinny, og rette i bena nederst. KappAhl har en som ligner litt, den modellen som heter Alice (kommer i flere lengder og farger).

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 09-02-22 kl 13:13.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-22, 12:59   #26
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.842
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor finne fine jeans?

Jeg endte opp med denne igår. Rimelig, god stretch, fin passform. Finnes også med helt smale bein.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-22, 13:01   #27
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor finne fine jeans?

Hvor er den fra, Løve?

Jeg har vært på tidenes kjøpe-og-returnere-raid. En kjempefin jeans fra Ganni ble returnert (like greit fordi den var knalldyr) pga tykt stoff med null stretch, vid i beina, trang over rumpa på feil måte. En fra Jeanerica var alt for stor i samme str som den som ble returnert, og der har jeg bestilt en str ned, men det blir også garantert feil

Den jeansen jeg har likt best i det siste, er fra det danske merket Ivy Copenhagen, men det er en standard skinny modell (Ivy Alexa).

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-22, 13:02   #28
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finne fine jeans?

Er det Pulz, Løve?

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-22, 13:03   #29
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.842
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor finne fine jeans?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Er det Pulz, Løve?

Jepp det er Pulz. Beklager at jeg glemte å skrive det i innlegget.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-22, 13:05   #30
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.842
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor finne fine jeans?

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.


Den jeansen jeg har likt best i det siste, er fra det danske merket Ivy Copenhagen, men det er en standard skinny modell (Ivy Alexa).

Jeg prøvde også en Ivy jeans igår. Likte den godt, men de hadde den ikke i min beinlengde. Fasongen var fin da

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-22, 19:42   #31
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finne fine jeans?

Jeg ser du ikke har funnet noe du liker på Lindex, men har du prøvd den modellen deres som heter Nea? Jeg endte opp med å kjøpe meg den i går, og den oppfyller spec'en din i HI. Ikke skinny, ikke veldig vid, og går heller ikke ut nederst. Nokså høy i livet, men ikke veldig. Og lang nok! Dvs den er cropped i flere ulike farger, men den ene fargen har full lengde i bena (som har vært mitt problem, da ALLE bukser jeg har prøvd med den fasongen er avkortet, og jeg vil ha dem lange - og heller brette opp litt nederst, eller klippe av, hvis jeg har lyst på en avkortet bukse). Til meg passet den veldig godt i fasongen (brede hofter og lår, smalere midje). Forholdsvis billig også, og i tillegg 20% på alt for medlemmer.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no