Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Tynne, langermede ulltrøyer

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-03-22, 13:35   #21
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.878
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tynne, langermede ulltrøyer

Opprinnelig lagt inn av lego, her.

Har en bestefarstrøye fra disse. Bedre enn det meste jeg har prøvd.

https://www.northernplayground.no/nb...rew-longsleeve

Ja, de ser veldig fine ut. Lurte på om jeg skulle prøve. Hvor tynn er den?

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-22, 14:03   #22
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.808
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tynne, langermede ulltrøyer

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Ja, de ser veldig fine ut. Lurte på om jeg skulle prøve. Hvor tynn er den?

De er tynne, men slitesterke. Jeg har en uten knapper, som jeg har bodd i på hjemmekontor. Har nettopp kjøpt meg to t-skjorter i samme merke.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-22, 14:30   #23
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.878
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tynne, langermede ulltrøyer

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

De er tynne, men slitesterke. Jeg har en uten knapper, som jeg har bodd i på hjemmekontor. Har nettopp kjøpt meg to t-skjorter i samme merke.

Høres bra ut!

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-22, 14:48   #24
Sweetie
Prøver seg frem
 
Sweetie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2013
Innlegg: 424
Sweetie er populærSweetie er populærSweetie er populær
Standard

Sv: Tynne, langermede ulltrøyer

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Den var jo ekstremt billig Er den ok i kvaliteten?

Ja de er overraskende bra! Finnes med blondekant også.

Sweetie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-22, 14:55   #25
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.753
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tynne, langermede ulltrøyer

Jeg liker Cubus sine.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-22, 15:29   #26
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tynne, langermede ulltrøyer

Jeg har denne. Er også blant de dyrere, men det er i det minste salg på den. Tynn og deilig, liker den faktisk bedre enn Devold Breeze.

https://www.lundhags.com/no/klar/dam...=7318731839299

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-22, 15:39   #27
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.878
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tynne, langermede ulltrøyer

Opprinnelig lagt inn av Rug, her.

Jeg har denne. Er også blant de dyrere, men det er i det minste salg på den. Tynn og deilig, liker den faktisk bedre enn Devold Breeze.

https://www.lundhags.com/no/klar/dam...=7318731839299

Den var også fin. Akkurat sånn type jeg er på jakt etter

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-22, 16:59   #28
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tynne, langermede ulltrøyer

Tufte sin ulltrøye er fantastisk myk og fin, men gjerrigknarken meg prioriterte at jentene skulle få hver sin, og tok meg ikke råd til en selv. Dyr, men god der altså.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-22, 18:28   #29
lego
bygger
 
lego sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Ishavsbyen
Innlegg: 281
lego er litt kul
Standard

Sv: Tynne, langermede ulltrøyer

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Ja, de ser veldig fine ut. Lurte på om jeg skulle prøve. Hvor tynn er den?

Veldig tynn. Føles som noe alvene fra LOTR kunne brukt

lego er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-22, 18:43   #30
Kanutte
interlektuell
 
Kanutte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 976
Kanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tynne, langermede ulltrøyer

+2 på Sparkjøp. De har et greit utvalg, ser fine ut til hverdagsbruk og holder lenge. I tillegg til at de er ganske rimelige.

__________________
Tjo og hei

Kanutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-22, 21:25   #31
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.878
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tynne, langermede ulltrøyer

Opprinnelig lagt inn av Kanutte, her.

+2 på Sparkjøp. De har et greit utvalg, ser fine ut til hverdagsbruk og holder lenge. I tillegg til at de er ganske rimelige.

Takker Ikke feil med rimelig om bare kvaliteten er bra!

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-22, 21:25   #32
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.878
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tynne, langermede ulltrøyer

Opprinnelig lagt inn av lego, her.

Veldig tynn. Føles som noe alvene fra LOTR kunne brukt

Lovende

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-22, 21:38   #33
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tynne, langermede ulltrøyer

Cubus sine er gode!

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-22, 21:54   #34
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.878
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tynne, langermede ulltrøyer

Jeg fant en Icebreaker på salg på Zalando og så prøver jeg en fra Northern Playground Ikke usannsynlig at jeg stikker innom Cubus og Sparkjøp også.

Takk for alle tips

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no