Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Devold Expedition Hoodie, størrelse?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-03-22, 12:37   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Devold Expedition Hoodie, størrelse?

Ønsker meg en slik ulltrøye (eller er det mer som en genser?) og nå er den på salg. Hvordan er den i størrelsen? Jeg er normalt en S, men jeg har veldig lange armer. Skal jeg safe og gå for M, og gjør det noe om den blir litt stor?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-22, 12:39   #2
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.443
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Devold Expedition Hoodie, størrelse?

Den er normal i størrelsen. Den er lang i ermene, fordi den har sånn tommelhull nederst på mansjetten. Men det gjør ikke noe om den blir litt stor heller, den er jo litt kroppsnær i fasongen. Jeg har en slik i min normale størrelse, og jeg har også lange armer. Elsker den! Min absolutte favoritt.

Skrevet med forbehold om at de ikke har endret på dem de siste årene, min er noen år gammel, kjøpt på fabrikkutsalget på Dyrkorn.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-03-22, 12:39   #3
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Devold Expedition Hoodie, størrelse?

Og hvordan er kvaliteten? Har forstått at den er tykkere enn mange ulltrøyer. Er den myk?

Jeg misliker Kari Traa-ullen min (Rose) mer og mer, den er stikkete og ukomfortabel, synes jeg. Jeg har ull fra Devold, men det er Breeze. Den er i S, men ermene er for korte.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-22, 12:40   #4
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Devold Expedition Hoodie, størrelse?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Den er normal i størrelsen. Den er lang i ermene, fordi den har sånn tommelhull nederst på mansjetten. Men det gjør ikke noe om den blir litt stor heller.

Jeg har en slik i min normale størrelse, og har også lange armer (med forbehold om at de ikke har endret på dem de siste årene, min er noen år gammel). Elsker den! Min absolutte favoritt.

Takk! Fortell mer! Er den verdt pengene altså? Når bruker du den?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-22, 12:48   #5
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.443
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Devold Expedition Hoodie, størrelse?

Jeg synes absolutt den er verdt pengene ja (jeg betalte riktignok ikke helt full pris, siden den ble kjøpt på en outlet), tror jeg kjøpte min i 2016, og den er like fin. Jeg bruker den mest på tur, enten som eneste mellomlag, eller under en tykkere genser hvis det er veldig kaldt. Bruker den også av og til hjemme, bare som en god kosegenser. Min er ensfarget svart, så den kan fint brukes i hverdagen også. Den er litt tykkere en de andre Devold-genserne jeg har ja, og litt bedre "hold" i stoffet. Den er likevel myk, som i myk mot huden slik at den ikke klør (også med forbehold, jeg er ikke ømfintlig, så det synes jeg som regel ikke uansett). Jeg har lyst på en til ...


... og ser den er på tilbud nå https://www.devold.com/nb-no/produkt...e2/?color=203A

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 10-03-22 kl 12:53.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-03-22, 13:00   #6
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Devold Expedition Hoodie, størrelse?

Ja, det er det samme tilbudet som jeg ble fristet av. Lurer på om jeg skal gå for en sånn.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-22, 13:02   #7
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.888
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Devold Expedition Hoodie, størrelse?

Jeg har den også i min normale størrelse. Jeg har også lange armer Har en hjemme og en på hytta. Den er myk og veldig varm. Jeg kjøpte den til hjemmebruk med tanke på å bruke i stallen på de kaldeste dagene.

Erfaringsmessig er Devold normalt i størrelsen, ikke lite som f.eks Kari Traa kan være.

Kan absolutt anbefale denne om du vil ha en ulltrøye som er varmere enn de 'vanlige'

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-22, 13:11   #8
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.907
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Devold Expedition Hoodie, størrelse?

Den er stor i str, men det er alt fra Devold, synes jeg. Og denne er ganske lang. Jeg solgte min, jeg brukte den lite for jeg synes hetta var i veien.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-22, 13:14   #9
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Devold Expedition Hoodie, størrelse?

Jeg synes som sagt min Devold Breeze har altfor korte ermer. Det er skikkelig irriterende. Utover ermelengden er den normal i størrelsen.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-22, 14:10   #10
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.750
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Devold Expedition Hoodie, størrelse?

Min er gammel og av zip-typen, men god og rommelig i min vanlige størrelse. Mansjetter med tommelfingerhull gjør at ermene har bra lengde. Veldig myk og utrolig varm. Jeg brukte mitt sett som nattøy da jeg teltet i høyden oppe i Atlasfjellene. Snø og billig sovepose til tross, Expedition gjorde susen og jeg var aldri kald.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no