Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Kan jeg lære å elske å gå på ski?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-01-22, 21:01   #41
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.842
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg lære å elske å gå på ski?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Å kjøre alene til fjells er kun en vanesak. For to år siden kjørte jeg ikke bil i det hele tatt (og hadde ikke gjort det på 7 år. Jeg kjører frem og tilbake til Sinnes uten problemer, men jeg har ikke kjørt på kveldstid/i mørket nå om vinteren enda.

Må nok komme over terskelen. Jeg sliter med utmattelse og er redd for at fire timer kjøring pluss skigåing er i overkant. Plutselig kan det bli for mye.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-01-22, 21:04   #42
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg lære å elske å gå på ski?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Må nok komme over terskelen. Jeg sliter med utmattelse og er redd for at fire timer kjøring pluss skigåing er i overkant. Plutselig kan det bli for mye.

Det tar bare 1,5 time å kjøre til Sinnes, så det er tre timer tur/retur. Det hjelper kanskje litt…

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-22, 21:07   #43
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.211
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kan jeg lære å elske å gå på ski?

Jeg lurer på det samme. Har aldri lært å gå på ski, men har fått meg felleski og meldt meg på kurs i februar. Har lyst til å føle at jeg mestrer å gå på ski.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-01-22, 21:10   #44
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.416
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kan jeg lære å elske å gå på ski?

Jeg er med i nei-klubben.

liefje er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-01-22, 21:13   #45
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.842
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg lære å elske å gå på ski?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Det tar bare 1,5 time å kjøre til Sinnes, så det er tre timer tur/retur. Det hjelper kanskje litt…

Litt. Kan jo ta Hunnedalen også.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-01-22, 21:13   #46
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg lære å elske å gå på ski?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Litt. Kan jo ta Hunnedalen også.

I fjor hadde vi noen fine skiturer på Giljastølen også.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-22, 21:51   #47
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.842
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg lære å elske å gå på ski?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

I fjor hadde vi noen fine skiturer på Giljastølen også.

Ja, der har vi vært.

Men det er ikke alltid så lett å vite hvor mye snø det er. Heller ikke i Brekko. Finnes det et sted som opplyser om snøforhold i Gjesdal?

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-01-22, 21:52   #48
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.907
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan jeg lære å elske å gå på ski?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg liker mye som han tåler, jeg. (Eller mente du skisport? ) Vi liker begge to å løpe og å gå i fjellet/skogen etc. Men det er jo ski det snakkes om her, og det er som sagt noe jeg elsker.

Hvis du liker mye han tåler så er det vel ingen grunn til å plage ham med noe han får vondt av og muligens ikke liker. Dere gjør tydeligvis allerede en god del sammen, så da får du lære deg å nyte skituren uten ham.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-22, 21:54   #49
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg lære å elske å gå på ski?

Jeg har venner på Gilja, jeg bruker dem… Men du kan følge/like Gilja Alpin på Facebook, de oppdaterer om oppkjørte løyper osv.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-22, 21:54   #50
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.992
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kan jeg lære å elske å gå på ski?

Jeg har både langrennsski (felleski) og jaktski med kortfeller, og har vel egentlig funnet ut at jeg mest liker når jeg kan være utenfor opptråkkede løyper, med setteren/setterne (helst i flertall) svinsende rundt. Nå har jeg ambisjoner om å lære meg snørekjøring, men da skal jeg i hvert fall dra til et område hvor ikke de verste fartsjegerne beveger seg, for å slippe å stresse så mye.

Vi bor egentlig 500 meter fra en godt preparert løype, men den er samtidig så befolket at det for min del dreper ganske mye av skigleden fordi jeg ikke har god nok teknikk til at jeg føler at jeg hører hjemme der, noe som egentlig er idiotisk siden samme løype også brukes til å instruere turister fra Asia i hvordan stå og gå rett fram i sporet uten å falle.

Dessverre tirrer skigåing den kroniske tennisalbuen min, så det både hindrer meg og blir brukt litt som unnskyldning for å ikke gå så ofte som jeg burde.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-22, 21:57   #51
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.101
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg lære å elske å gå på ski?

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Hvis du liker mye han tåler så er det vel ingen grunn til å plage ham med noe han får vondt av og muligens ikke liker. Dere gjør tydeligvis allerede en god del sammen, så da får du lære deg å nyte skituren uten ham.

Det må jo være lov å synes det er leit, å ikke kunne dele en aktivitet man er glad i, med en person man er glad i?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-22, 22:26   #52
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.907
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan jeg lære å elske å gå på ski?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det må jo være lov å synes det er leit, å ikke kunne dele en aktivitet man er glad i, med en person man er glad i?

Selvfølgelig er det lov å synes det er leit. Det jeg snakket om er at når en person får vondt av en aktivitet, så er det best å stoppe å pushe.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-22, 22:28   #53
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.842
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg lære å elske å gå på ski?

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Hvis du liker mye han tåler så er det vel ingen grunn til å plage ham med noe han får vondt av og muligens ikke liker. Dere gjør tydeligvis allerede en god del sammen, så da får du lære deg å nyte skituren uten ham.

For all del. Det var da voldsomt. Der var et spørsmål. Og det var ikke «hvordan får jeg mer kvalitetstid med mannen min?». Det var et spørsmål om det er mulig for ham å like ski. Det er tross alt en skitråd, sist jeg sjekket. «Hvordan kan jeg lære å like ski?» Jeg spurte om nøyaktig det samme på vegne av han jeg er gift med.


Sist redigert av Hyacinth : 01-01-22 kl 23:04.
Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-01-22, 22:30   #54
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.842
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg lære å elske å gå på ski?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg har venner på Gilja, jeg bruker dem… Men du kan følge/like Gilja Alpin på Facebook, de oppdaterer om oppkjørte løyper osv.

Takk!

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-01-22, 23:01   #55
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.888
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan jeg lære å elske å gå på ski?

Som nevnt, felleski og litt teknikk så er du godt i gang. Finn deg noen lette løyper og kanskje ikke de mest trafikkerte. Rundt Brunkollen er det mye krevende løyper til tide og mye folk. By i Lommedalen til Greinehytta er god, fine spor og god plass mellom sporene, lett terreng. Mye familier i helgene. Fine løyper fra Sørkadalen til Løvlia, E6 løype. Det samme med hovedløypene fra Frognerseteren. Se Skiforeningen for nykjørte løyper.

Ikke lett å bli glad i langrennskiene hvis en havner i Bjørnholhelvete. eller slitte glatte løyper forbi Studenterhytta. Og ikke for ambisiøse turer til å starte med.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-22, 23:09   #56
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.907
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan jeg lære å elske å gå på ski?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

For all del. Det var da voldsomt. Der var et spørsmål. Og det var ikke «hvordan får jeg mer kvalitetstid med mannen min?». Det var et spørsmål om det er mulig for ham å like ski. Det er tross alt en skitråd, sist jeg sjekket.

Jeez, jeg har allerede sagt flere ganger at det selfølgelig er lov å synes det er leit. Jeg påpeker kun at når alle metoder fortsatt gjør vondt for ham, så må du kanskje avfinne deg med at ski ikke funker. Det er ikke snakk om å like eller ikke like, men å orke å gjennomføre når han vet at det smerter i etterkant, for det har det, i følge deg, gjort hver gang.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-22, 23:19   #57
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.842
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg lære å elske å gå på ski?

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Jeez, jeg har allerede sagt flere ganger at det selfølgelig er lov å synes det er leit. Jeg påpeker kun at når alle metoder fortsatt gjør vondt for ham, så må du kanskje avfinne deg med at ski ikke funker. Det er ikke snakk om å like eller ikke like, men å orke å gjennomføre når han vet at det smerter i etterkant, for det har det, i følge deg, gjort hver gang.

Altså. Jeg har da aldri sagt at alle metoder er prøvd. Det er jo nettopp poenget. Kanskje noen her hadde tips til hvordan man kan trene seg opp til å unngå smerter? Siden vi ikke akkurat bor i snø-land, så har han jo knapt gått på ski. Og når han har prøvd, så har han fått vondt. Det finnes plenty av skigåere på dette forumet som muligens har ideer vi ikke vet om. Jeg skrev jo at det har funket med løping og sykling. Det høres jo ut som du tror at målet mitt er å tvinge en fyr med smerter ut på ski. Jeez selv.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-01-22, 23:26   #58
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan jeg lære å elske å gå på ski?

Det er vel alltid mulig å lære seg å like noe man ikke liker, men da tenker jeg motivasjonen må komme innenfra, og ikke fra andres ønsker og forventninger. Som jeg har erfart og vet andre som har erfart, inkl. den som fikk skilærer i julegave fordi partner ville at vedkommende skulle lære seg å like det. Det gikk ikke så bra, verken skigåing eller forhold, uten sammenligning forøvrig. For min egen del blir jeg gjerne med på hyttetur om vinteren i fjellet om de andre vil at jeg også skal få en hyggelig tur uten skigåing, og gjerne om det går an å gjøre ting jeg liker, gå tur, gå i basseng, spa, lese i peisestua eller ta en latte på terrassen. Så kan de som vil gå på ski så mye de orker. Har også sittet en og annen dag i kafeteriaen på Kongsberg med pc eller bok «bare» for å kjøre bilen og spise lunsj sammen, så står de andre i bakken.

Det går fint å kombinere ski og non-ski på samme tur, særlig om alle er innstilt på at alle skal kose seg.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-22, 23:33   #59
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.812
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kan jeg lære å elske å gå på ski?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Altså. Jeg har da aldri sagt at alle metoder er prøvd. Det er jo nettopp poenget. Kanskje noen her hadde tips til hvordan man kan trene seg opp til å unngå smerter? Siden vi ikke akkurat bor i snø-land, så har han jo knapt gått på ski. Og når han har prøvd, så har han fått vondt. Det finnes plenty av skigåere på dette forumet som muligens har ideer vi ikke vet om. Jeg skrev jo at det har funket med løping og sykling. Det høres jo ut som du tror at målet mitt er å tvinge en fyr med smerter ut på ski. Jeez selv.

Balanseøvelser på ujevnt underlag som bosu eller vippebrett kan hjelpe.

Isprinsessen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-01-22, 23:34   #60
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.842
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg lære å elske å gå på ski?

Helt klart, Charlie. Jeg tenkte vel mer at hvis han ikke fikk vondt, så tror jeg han ville like det.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no