Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hårprodukter til tween?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-03-22, 14:23   #1
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.996
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Hårprodukter til tween?

som gjerne vil ha alt som Tik Tok reklamerer for, og som ikke er så mottakelig for gode råd fra mor?

Hun har langt hår med masse tynne hårstrå, og trenger nok volumprodukter mest av alt. Men hva er innafor/akseptabelt? Hva bruker deres jenter/gutter med tilsvarende hårtype? Hun har brukt barer fra Lush, som ser ut til å funke, men hun vil ha vanlig shampoo og balsamn i tillegg. Hverken Kerastase eller Define falt i smak, for hun vil ikke ha "noe fra matbutikken".

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-22, 14:50   #2
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.857
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hårprodukter til tween?

Vi fikk anbefalt Hufs av frisøren. Den falt i smak til 1t-åringen som har langt hår og ønsket volum.

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-22, 15:35   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.977
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hårprodukter til tween?

Snuppa har aldri klaget på produkter fra matbutikken, men synes det var litt stas med produkter fra Body Shop da hun var på den alderen.

Knerten har aldri hatt noen innsigelser og bruker det som står i dusjen.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-03-22, 17:39   #4
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hårprodukter til tween?

Jejg kjøper ofte på salg på HM. Da faller i alle falal argumentet med matbutikken bort, selv om det kanskje ikke hjelper så mye. Jeg synes fort det blir fryktelig dyrt bla fordi mengdebegrepet ikke er helt inne hos mine. Mine tar ikke en ert, men en håndfull.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-22, 17:54   #5
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hårprodukter til tween?

Mine bruker shampoo og balsam fra Aussie. Kjøper ofte store flasker på Normal. Men de har ganske tykt hår da.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-22, 21:17   #6
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.780
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hårprodukter til tween?

Kerastase trodde jeg var et frisørprodukt? Sånn bortsett fra at det kanskje også står i hylla i en matbutikk?
De får forsyne seg av det som står i dusjen, ellers må de ønske seg/ kjøpe selv.
Og så har jeg et lite triks hvor jeg etterfyller billig shampo på snasen flaske. Er foreløpig ikke avslørt.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-22, 22:09   #7
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.996
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hårprodukter til tween?

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Kerastase trodde jeg var et frisørprodukt? Sånn bortsett fra at det kanskje også står i hylla i en matbutikk?
De får forsyne seg av det som står i dusjen, ellers må de ønske seg/ kjøpe selv.
Og så har jeg et lite triks hvor jeg etterfyller billig shampo på snasen flaske. Er foreløpig ikke avslørt.

Jeg kjøpte altså Kerastase til henne, bare for at hun skulle klage på lukta. Etterfylle billig shampoo på fin flaske var et triks jeg ikke hadde tenkt på. Jeg har sagt at hun må bruke opp det hun har kjøpt før hun får noe nytt, så får vi se om det hjelper.

Hun elsket jordbærserien fra Body Shop, men så tok de den ut av produksjon, og alternativene var visst uaktuelle. Og ja, hun er over gjennomsnittet sensitiv i nesen.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no