Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Dere som har hatt / skal ha konfirmant

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-04-22, 14:04   #61
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.399
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dere som har hatt / skal ha konfirmant

Min bror er nå straks 48. Nå kunne han tenke seg bunad.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-22, 14:09   #62
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.780
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere som har hatt / skal ha konfirmant

Opprinnelig lagt inn av My, her.

I forhold til spørsmålet tenker jeg også at det er forskjell på å ikke ønske seg, og å absolutt ikke ville ha. At man ikke går rundt og ønsker seg bunad trenger ikke bety at man ikke vil ha den, hvis man likevel får en. Mange av konfirmantene, særlig jentene, får jo nærmest tredd bunad ned over hodet enten de ønsker seg det eller ikke, og må veldig aktivt si fra hvis de ikke vil ha. Og mange som var lunkne til bunad da de fikk den til konfirmasjonen er veldig glad for den senere i livet, så det kan være gode grunner til å skaffe en selv om mottakeren selv er usikker. Med mindre vedkommende er veldig sikker på det motsatte selvsagt, ingen bør tvinges.

Det har du rett i. Hos oss er vel bunad i et såpass positivt lys at det er en underliggende forventning om at det er noe man vil ha.

Har selv venner som aktivt ikke ville ha bunad (og ikke fikk det), angret i ettertid og kjøpte selv som voksen. Gjelder også en mann som avslo morens tilbud, som noen år senere fikk seg bunad og angret på at han ikke hadde sagt ja, første gang. For han fikk så mye positiv oppmerksomhet fra jentene med bunad.

Takk til Lhi-My for nerding! Lærer masse!

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-22, 17:43   #63
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dere som har hatt / skal ha konfirmant

Begge jentene ønsker seg og fikk bunader til konfirmasjonen

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-22, 17:51   #64
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere som har hatt / skal ha konfirmant

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Wow, dette er ny informasjon for meg! Det tror jeg faktisk jeg skal spandere på meg å få gjort.

Det er ikke alle bunader det er mulig å gjøre dette på, og prisen vil naturligvis variere. Jeg kan bunader fra Gudbrandsdalen og der er det en grei sak å bytte deler av bunaden på de som ikke er helbroderte.

Ellers en generell anbefaling siden vi likevel er litt utenfor opprinnelig tema! Uansett hva du skal få gjort med bunaden din, stort eller smått! Bruk fagfolk og da aller helst noen som kan DIN bunad. Senest forrige uke fikk jeg inn en brodert bunad opprinnelig sydd lokalt i Gudbrandsdalen, men endret/omsydd på en bunadsystue i Oslo. Arbeidet kan best beskrives som hærverk. Bunaden blir aldri slik den skal være igjen blant annet fordi det er klippet innsnitt i et brodert liv. Det finnes flere bunader i Norge der dette er vanlig, men det skal ikke gjøres slik på denne bunaden og det burde systua visst. Dette er et skrekkeksempel, men jeg har hatt flere bunader inne i det siste der det er gjort endringer av noen som ikke vet hva de driver med og noen av disse er irreversible. Det kan godt være at vedkommende er en god skredder, eller er god på bunader fra andre steder i landet, men det betyr ikke at man kan alle bunader. Bunad er kostbare plagg, så vær kritisk til hvem du setter bort en jobb til.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-22, 18:02   #65
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.510
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere som har hatt / skal ha konfirmant

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Det har du rett i. Hos oss er vel bunad i et såpass positivt lys at det er en underliggende forventning om at det er noe man vil ha.

Har selv venner som aktivt ikke ville ha bunad (og ikke fikk det), angret i ettertid og kjøpte selv som voksen. Gjelder også en mann som avslo morens tilbud, som noen år senere fikk seg bunad og angret på at han ikke hadde sagt ja, første gang. For han fikk så mye positiv oppmerksomhet fra jentene med bunad.

Også har du de som ikke ville ha bunad til konformasjonen, og fortsatt ikke vil ha det i en alder over 50. Jeg har aldri ønsket meg bunad, jeg syns det er fint og alt det der, men har ikke lyst på selv. Mest sannsynlig arver jeg mamma sin, og jeg kommer til å beholde den fordi den er brodert av noen som betydde mye for meg. Jeg vil tro jeg kommer til å bruke den av og til.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-22, 18:38   #66
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dere som har hatt / skal ha konfirmant

Gutt som er konfirmant i år; har aldri hørt han ønske seg bunad. Skal sies at faren er anti-bunad.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-22, 19:32   #67
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.383
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dere som har hatt / skal ha konfirmant

Opprinnelig lagt inn av Lhi-My, her.

Det er ikke alle bunader det er mulig å gjøre dette på, og prisen vil naturligvis variere. Jeg kan bunader fra Gudbrandsdalen og der er det en grei sak å bytte deler av bunaden på de som ikke er helbroderte.

Ellers en generell anbefaling siden vi likevel er litt utenfor opprinnelig tema! Uansett hva du skal få gjort med bunaden din, stort eller smått! Bruk fagfolk og da aller helst noen som kan DIN bunad. Senest forrige uke fikk jeg inn en brodert bunad opprinnelig sydd lokalt i Gudbrandsdalen, men endret/omsydd på en bunadsystue i Oslo. Arbeidet kan best beskrives som hærverk. Bunaden blir aldri slik den skal være igjen blant annet fordi det er klippet innsnitt i et brodert liv. Det finnes flere bunader i Norge der dette er vanlig, men det skal ikke gjøres slik på denne bunaden og det burde systua visst. Dette er et skrekkeksempel, men jeg har hatt flere bunader inne i det siste der det er gjort endringer av noen som ikke vet hva de driver med og noen av disse er irreversible. Det kan godt være at vedkommende er en god skredder, eller er god på bunader fra andre steder i landet, men det betyr ikke at man kan alle bunader. Bunad er kostbare plagg, så vær kritisk til hvem du setter bort en jobb til.

Jeg hat beltestakk, så tror det skal være grei skuring å bytte liv. Bruker ei jeg kjenner som jobber med å lage beltestakker.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-22, 19:56   #68
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.714
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Innlegg

Sv: Dere som har hatt / skal ha konfirmant

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Også har du de som ikke ville ha bunad til konformasjonen, og fortsatt ikke vil ha det i en alder over 50. Jeg har aldri ønsket meg bunad, jeg syns det er fint og alt det der, men har ikke lyst på selv. Mest sannsynlig arver jeg mamma sin, og jeg kommer til å beholde den fordi den.

Samme her. Også 50-åring som aldri har ønsket meg bunad.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-22, 20:12   #69
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.547
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere som har hatt / skal ha konfirmant

Har guttekonfirmant neste år. Teller på knappene om å kjøpe ham festdrakt som er passe i år og neste år. Men om han fakrisk vil konfirmeres i den vet jeg ikke.
Han vil ha bunad, og skal få, men er 160 cm lang og 40 kilo. Det er ikke aktuelt å kjøpe før han er utvokst, og det er han enig i.

Han har to yngre søstre som får bunad. Dvs, mellomste fpr faktisk min, for jeg overtar mamma sin. Hun fikk egentlig tilbud om å overta mamma sin, men der ble til at hun får min, bl.a fordi hun heller vil ha blå (mamma har svart jeg har blå. Sunnmørsbunad) og fordi minner sydd til meg som konfirmant, så som min tante som skal ta seg av å sy den inn sier, da vet vi jo at den kan bli så liten. Hun monterte den til meg dengang, og jeg var ikke 60 kill før jeg var myndig sånn ca, så ja, bunaden bør kunne bli liten nok til henne.

Så får jeg da mamma sin som var sydd til henne etter qat hun fikk min bror. Den har derved innsnitt siden for pupper, noe min ikke har. Og den er derved vanskeligere å lage til en flat, tynn konfirmant, men jeg kan fint overta den.

Yngste får også bunad. I alle fall tilbudet og jeg regner med hun får. Til hennes konfirmasjon begynner vel broren som da er 21 å bli gammel nok til å kunne få sin også. Kan bli et dyrt år, men kult om han får den til da?

Mannen min fikk sin bunad så han første gang brukte den å dåpen til minstemor.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-22, 20:23   #70
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere som har hatt / skal ha konfirmant

To gutter, de ønsket ikke bunad og fikk penger.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-22, 20:39   #71
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere som har hatt / skal ha konfirmant

Min konfirmant vil ha bunad, og det skal hun også få - når hun er helt utvokst. Under konfirmasjonen i vår skal hun bruke en bunad vi heldigvis har fått låne og hvor sølvet delvis kommer fra min datters oldemor, og det syns jeg er så utrolig koselig.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-22, 10:15   #72
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.239
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dere som har hatt / skal ha konfirmant

Jeg ønsket meg ikke bunad, jeg sa ja av høflighet til å få bunad til 40 års dagen min. Jeg burde sagt nei, jeg liker ikke å bruke den, så vurderer å selge den.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-22, 10:31   #73
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.510
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere som har hatt / skal ha konfirmant

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

Jeg ønsket meg ikke bunad, jeg sa ja av høflighet til å få bunad til 40 års dagen min. Jeg burde sagt nei, jeg liker ikke å bruke den, så vurderer å selge den.

Jeg har vært veldig tydelig på at jeg ikke vil ha, så ingen har tilbudt meg bunad. Men da niesen min skulle konfirmeres så spurte mamma meg om jeg syns det var greit om hun fikk bunaden, det hadde jeg ingen problemer med å svare ja til. Det endte likevel med at hun fikk ny, fordi mamma fant ut at hun hadde lyst å bruke bunaden noen år til. Så da ender det nok med at jeg arver hennes bunad.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-22, 11:47   #74
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.844
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere som har hatt / skal ha konfirmant

Fire barn her, to er for lengst konfirmert, en skal vi feire i år(uten selve konfirmasjonen, men resten blir likt mtp selskap og gaver), en konfirmeres neste år. To gutter, to jenter. Guttene vil ikke ha bunad. Begge jentene ønsket seg og har fått/får hver sin nydelige beltestakk.
Selv protesterte jeg høylydt da bunad ble foreslått da jeg konfirmerte meg, jeg syntes skikkelig synd på de av mine venninner som "måtte" ha den dølle bunaden, selv nektet jeg og fikk heller noe jeg syntes var myyye finere, nemlig en lysebrun Alexander saueskinnsjakke. Djeezes, jeg ass.
Om jeg har angret siden? Hver bidige 17. mai.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-22, 12:49   #75
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.399
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dere som har hatt / skal ha konfirmant

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Fire barn her, to er for lengst konfirmert, en skal vi feire i år(uten selve konfirmasjonen, men resten blir likt mtp selskap og gaver), en konfirmeres neste år. To gutter, to jenter. Guttene vil ikke ha bunad. Begge jentene ønsket seg og har fått/får hver sin nydelige beltestakk.
Selv protesterte jeg høylydt da bunad ble foreslått da jeg konfirmerte meg, jeg syntes skikkelig synd på de av mine venninner som "måtte" ha den dølle bunaden, selv nektet jeg og fikk heller noe jeg syntes var myyye finere, nemlig en lysebrun Alexander saueskinnsjakke. Djeezes, jeg ass.
Om jeg har angret siden? Hver bidige 17. mai.

Jeg ville heller ikke ha da jeg konfirmerte meg. Ingen av mine venninner hadde heller. Har kjøpt brukt som voksen.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-22, 17:15   #76
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere som har hatt / skal ha konfirmant

Har bare gutter. Bunad har ikke vært tema.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-22, 18:32   #77
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere som har hatt / skal ha konfirmant

Eg trur ho ønska seg bunad, men det var aldri et valg å IKKJE få, sidan mormora begynte på breiabanda og bringklut for mange år sidan.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-22, 17:17   #78
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har hatt / skal ha konfirmant

Ikke ønsket av Lillebror. Storesøster arvet min mors Vest-Telemarksbunad fra 60-tallet - og synes det er stas med en bunad som er litt annerledes enn det som er vanlig i vårt distrikt.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-22, 18:02   #79
Shun
Er fornøyd
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 1.236
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Sv: Dere som har hatt / skal ha konfirmant

Jeg (54) har aldri ønsket meg bunad, men har litt lyst på utfordringen med å sy og brodere en Oslobunad selv.
Teller på knappene om jeg skal eller ikke.

Shun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-22, 18:24   #80
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.555
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dere som har hatt / skal ha konfirmant

Det er veldig fint å lese om tankene og erfaringene deres rundt dette. 😊

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no