Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Lunsj og middag i Oslo lørdag

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-05-22, 23:22   #1
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.390
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Lunsj og middag i Oslo lørdag

17-åringen og jeg skal på tur. Tips til spisested for lunsj og også middag på lørdag? Aner ikke hva vi ønsker. Vi skal nok overalt og gå mye.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-22, 05:46   #2
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lunsj og middag i Oslo lørdag

Jeg hadde bestemt meg og bestilt bord, for det er Holmenkollstafetten til lørdag og blir nok mye folk ute.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-22, 06:38   #3
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.800
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lunsj og middag i Oslo lørdag

Det kommer jo veldig an på hva dere har lyst på og liker. Forslag som 18-åringen her liker: Sumo sushi (finnes flere steder), Døgnvill burger (finnes flere steder), Villa Paradiso (pizza, finnes flere steder), Olivia (finnes også flere steder), La Fable (fransk, litt finere, midt i sentrum), BFF Diner (Solli/Bygdøy Alle), El Camino (finnes flere steder, meksikansk). Og ja, reserver bord!

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-22, 07:50   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.973
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lunsj og middag i Oslo lørdag

Det er Holmenkollstafetten på lørdag. Ekstremt mange bedrifter skal ut å ha bankett. Dere må reservere bord på forhånd!

Men egentlig vil jeg anbefale dere et sted hvor det ikke er mulig å reservere - Koie Ramen i Torggata, eller den ligger egentlig i en sidegate. De har skikkelig god ramen (nuddelsuppe) og man får definitivt en urban følelse. Første gang vi var der stod Chirag fra Karpe bak oss i køen (ja, han stod i kø som alle andre), og snuppa har forgudet stedet siden. Men det er et lunsjsted, for det er ikke spesielt komfortable sitteplasser.

Fra Torggata er også veien kort til Markveien siden du har antydet at hun er ute etter bruktbutikker for klær.

Til middag ville jeg kanskje spist burger på Døgnvill? De har flere helt fantastiske vegatarburgere, og jeg er ikke vegetarianer. Men det er jo plenty av gode alternativer alt etter hva slags mat dere vil ha. Men altså; dere må bestille bord.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-22, 07:56   #5
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.036
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lunsj og middag i Oslo lørdag

Det er meldt nydelig vær lørdag. Jeg tror jeg ville forsøkt meg en tur nedom Vippa, kanskje for lunsj? Sikkert ganske fullt, men når man bare er 2 stk som er i stand til å vente litt på en ledig plass, vil jeg tenke det er noe å finne. Så ville jeg bestilt et sted til middag ja, texas i Oslo lørdag. Heiagjengen vår skal invadere en pub allerede før løpet starter (men jeg skal dessverre reise bort og får ikke løpt i år).

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-22, 08:36   #6
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.390
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lunsj og middag i Oslo lørdag

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Jeg hadde bestemt meg og bestilt bord, for det er Holmenkollstafetten til lørdag og blir nok mye folk ute.

Ah, godt å vite.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-22, 08:38   #7
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.390
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lunsj og middag i Oslo lørdag

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Det er Holmenkollstafetten på lørdag. Ekstremt mange bedrifter skal ut å ha bankett. Dere må reservere bord på forhånd!

Men egentlig vil jeg anbefale dere et sted hvor det ikke er mulig å reservere - Koie Ramen i Torggata, eller den ligger egentlig i en sidegate. De har skikkelig god ramen (nuddelsuppe) og man får definitivt en urban følelse. Første gang vi var der stod Chirag fra Karpe bak oss i køen (ja, han stod i kø som alle andre), og snuppa har forgudet stedet siden. Men det er et lunsjsted, for det er ikke spesielt komfortable sitteplasser.

Fra Torggata er også veien kort til Markveien siden du har antydet at hun er ute etter bruktbutikker for klær.

Til middag ville jeg kanskje spist burger på Døgnvill? De har flere helt fantastiske vegatarburgere, og jeg er ikke vegetarianer. Men det er jo plenty av gode alternativer alt etter hva slags mat dere vil ha. Men altså; dere må bestille bord.

Vi har allerede tenkt på Døgnvill etter å ha spist der for et par år siden. Da satt vi i baren på Tjuvholmen en lørdagskveld.

Ramen høres deilig ut; det tror jeg kan være aktuelt. Broren skal på tur til Oslo han også med klubben; de skal på Tusenfryd.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-22, 08:45   #8
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.434
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Lunsj og middag i Oslo lørdag

Husk at det blir store endringer i kollektivtrafikk i Oslo sentrum og vest ifm stafetten i tilfelle dere hadde planer om å ta buss og trikk.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-22, 10:14   #9
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.390
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lunsj og middag i Oslo lørdag

Vi har planer om å ta buss fra Fornebu inn til sentrum lørdag morgen og retur lørdag kveld. Resten av dagen går vi; vi er glade i å se og utforske.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-22, 10:28   #10
Shun
Er fornøyd
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 1.235
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Sv: Lunsj og middag i Oslo lørdag

Hva med Vippa til lunsj, og Golden Chimp til middag?

Shun er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no