Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Medlemsnummer?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-07, 11:16   #41
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Medlemsnummer?

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Når eg held musepeikaren over står det berre Alfa sin avtar, HP sin avtar o.l.

Ikke på den grå linjen nede til venstre i nettleservinduet.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 11:18   #42
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlemsnummer?

Eg gjentek:

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

No forstod eg :klaske panne:
Og eg er medielærar

Takk HP.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 12:01   #43
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Medlemsnummer?

Takker Skilpadda, men slik ser det altså ikke ut hos meg.... Ikke i det hele tatt faktisk.
Jeg har ingen grå linje....og jeg ser også at det står to tegn under min avatar som du får opp, men ikke meg: Et lite symbol som ser ut som et gult og et rødt kort.... (har jeg fått gult kort og rødt kort??? ) og et minibilde av en pc....
Jeg lurer virkelig på hvorfor det ikke ser slik ut hos meg jeg altså....?

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 12:04   #44
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Medlemsnummer?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Takker Skilpadda, men slik ser det altså ikke ut hos meg.... Ikke i det hele tatt faktisk.
Jeg har ingen grå linje....og jeg ser også at det står to tegn under min avatar som du får opp, men ikke meg: Et lite symbol som ser ut som et gult og et rødt kort.... (har jeg fått gult kort og rødt kort??? ) og et minibilde av en pc....
Jeg lurer virkelig på hvorfor det ikke ser slik ut hos meg jeg altså....?

Du må aktivere statuslinjen, som jeg har skrevet flere ganger i denne tråden.

Den grå linjen = statuslinjen.

Vis -> Statuslinje.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 12:05   #45
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Medlemsnummer?

Se der jeg har markert "fint" med rødt!

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).

Sist redigert av Azi : 02-10-07 kl 18:54.
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 12:06   #46
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Medlemsnummer?

Ikke bry deg om minipcen og de røde/gulerøde. Minipcen er til å sjekke din IP. Og de gule og røde kortene er advarselsystem.

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 12:09   #47
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Medlemsnummer?

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Du må aktivere statuslinjen, som jeg har skrevet flere ganger i denne tråden.

Den grå linjen = statuslinjen.

Vis -> Statuslinje.

Ok, jeg forstår at dere hele tiden snakker om en grå statuslinje, men det er bare det at jeg ikke har noen grå statuslinje....

Takk, Azi! Kjempefin rett og rund fin rød strek du har laget he,he,he! Men det grå feltet har jeg altså ikke....

og dersom jeg trykker vis og deretter statuslinje....ja, vips da blir FP borte og jeg står med ingenting igjen, og bare skjermspareren.....

Jeg er nok et håpløst data-tilfelle som ikke kan kureres.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 12:10   #48
Cascaye
Miss Distriktsnorge
 
Cascaye sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.165
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Medlemsnummer?

189

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 12:13   #49
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Medlemsnummer?

Ja jeg er vist kjempe flink med å sette fine, rette streker!!




__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 12:20   #50
Elis
*Happy*
 
Elis sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Drammen
Innlegg: 1.739
Elis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Medlemsnummer?

Jeg har medlemsnummer 320.

__________________
Elis
1996 ~ 2000 ~ 2003
Elis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 13:15   #51
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.157
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlemsnummer?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Jeg har ingen grå linje....og jeg ser også at det står to tegn under min avatar som du får opp, men ikke meg: Et lite symbol som ser ut som et gult og et rødt kort.... (har jeg fått gult kort og rødt kort??? ) og et minibilde av en pc....
Jeg lurer virkelig på hvorfor det ikke ser slik ut hos meg jeg altså....?

Som Azi, sa, de symbolene er moderatorting. Jeg vet dessverre ikke hvordan du får vist statuslinjen din.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 20:58   #52
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Medlemsnummer?

Oj! 61. Var så tidlig ute asså.. hihi

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no