Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Ullundertøy m/bomullsinnside ...

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-08-09, 19:57   #1
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ullundertøy m/bomullsinnside ...

Jenta her nekter å bruke ullundertøy, sist vinter kunne hun til nød bruke ull m/bomull innsiden. Tiden strekker ikke med til å tråle butikker, så jeg lurer på hvilken nettsider som selger ull/bomull ??

Takk for svar

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-09, 20:10   #2
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.793
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ullundertøy m/bomullsinnside ...

Jeg vet ikke, altså. Ville bare si at de har på Cubus. Der kjøper jeg i lassevis hvert år. Hvis det finnes på nett, så ville jo det vært veldig lettvint.

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-09, 20:26   #3
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.650
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ullundertøy m/bomullsinnside ...

Her er noe

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-09, 10:46   #4
Marlen
Superaktiv
 
Marlen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Sunnhordland
Innlegg: 332
Marlen er litt kul
Standard

Sv: Ullundertøy m/bomullsinnside ...

Jeg har kjøpt JOHA sitt på tinyzone.dk

Marlen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-09, 20:00   #5
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ullundertøy m/bomullsinnside ...

Opprinnelig lagt inn av Marlen, her.

Jeg har kjøpt JOHA sitt på tinyzone.dk

Ble det toll og tull derfra eller ??

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-09, 20:05   #6
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ullundertøy m/bomullsinnside ...

www.loevebarna.no

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-09, 21:10   #7
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ullundertøy m/bomullsinnside ...

Takk for svar .

Jeg tror jeg skal prøve Devold Active Kids siden den ikke har bomull innside, men heller ikke ren ull. Kanskje jentene godtar denne ??
Devold /Stillongs Ludvig og Solan er vel også et slikt ullprodukt ?

Husker jeg var inne på en side som solgte Devold ullundertøy til barn, og de hadde både Ludvig og Solan samt Active Kids.....og en annen serie som heter Happy Heart. Men klarer selvsagt ikke å huske hvilken side dette var

Anyone ??

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-09, 21:13   #8
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.862
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ullundertøy m/bomullsinnside ...

Snuppa ville ikke ha ull innerst tidligere, men det vi kjøpte på cubus med bomull på innsiden ble brukt. Cubus har rett som det er salg på dette.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-09, 21:30   #9
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ullundertøy m/bomullsinnside ...

Opprinnelig lagt inn av Marlen, her.

Jeg har kjøpt JOHA sitt på tinyzone.dk

Men den har ikke behandlet innside?

De jeg har kjent på og sett på er like dust som janus
*har ei med eksem*

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-09, 21:51   #10
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.040
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ullundertøy m/bomullsinnside ...

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Men den har ikke behandlet innside?

Jo, Joha har noen varianter med bomullsinnside.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-09, 21:54   #11
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.198
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ullundertøy m/bomullsinnside ...

Liker Cubus sitt (Peanuts, er det ikke?) i ull med bomull innerst veldig godt. Særlig pysjene er favoritt.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-09, 23:37   #12
Marlen
Superaktiv
 
Marlen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Sunnhordland
Innlegg: 332
Marlen er litt kul
Standard

Sv: Ullundertøy m/bomullsinnside ...

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Ble det toll og tull derfra eller ??

Jeg kjøpte på salg der handlet for nett over 200 kr, det ble ikke stoppet. Men ting jeg har kjøpt derfra som (heldigvis) var under 200 kr har blitt stoppet.

Marlen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-09, 23:40   #13
Ema
Bør lage seg en tittel selv
 
Ema sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.663
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Sv: Ullundertøy m/bomullsinnside ...

Har ei jente med eksem, jeg har brukt Devold og Cubus sine ullprodukter med bomull på innsiden. Har vært veldig fornøyd!

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no