Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Noen som har vært i Frøsø zoo (Østersund)?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-06-18, 21:21   #1
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.802
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Noen som har vært i Frøsø zoo (Østersund)?

Vi har ikke så mye planer for sommeren, så spekulerer på å ta en tur med ungene til Østersund, det er jo utlandet om ikke annet..
Det er jo ikke så langt herfra, og er et populært reisemål for trøndere, og har hørt mye om Storsjøbadet. I følge internettet så eksisterer fortsatt dyreparken, selv har jeg ikke vært der siden sommeren 81, men jeg kjenner ingen som har vært der i "moderne tid", mistenker at det er en grunn for at folk styrer unna? Standarden var dårlig allerede på 80-tallet, men da var vi jo ikke så godt vant, noen som har mer oppdatert info å dele? Stedet ser pent ut på hjemmesidene, men er skeptisk siden ingen herfra later til å dra dit.

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-18, 21:35   #2
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har vært i Frøsø zoo (østersund)?

Jeg har vært der med ungene i 2010 og 2011 (med barn født i 2005, 2008 og 2009). Det var veldig slitent der, men helt greit. Dyrene virket til å ha det helt ok. Anlegget er ikke veldig stort, men rolig og kjekt for helt små barn.

Vil hjertelig anbefale Jämtli, det historiske museumet, i Østersund. Det likte hele familien veldig godt.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-18, 21:53   #3
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noen som har vært i Frøsø zoo (østersund)?

Standarden har nok ikke forandret seg siden du var der sist.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-18, 22:03   #4
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.741
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har vært i Frøsø zoo (østersund)?

Huff, det var et trist sted syntes jeg. I 2004-ish.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-18, 22:13   #5
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har vært i Frøsø zoo (østersund)?

Det kommer litt an på hva du forventer, tror jeg. Om du vil traske rolig rundt og la ungene se på dyr som etter dyreparkstandard har det ok, så er det greit der, selv om alt er umalt, slitt og forfallent og uten noen form for infotavler etc. Men det er ikke mulig å kjøpe et anstendig måltid der, tror jeg. Knapt nok is.

Østersund har mye bedre og by på. Men Frøsø er ikke fælt, selv om det er forfallent.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-18, 22:17   #6
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.741
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har vært i Frøsø zoo (østersund)?

Jeg mener å huske at dyrevelferden ikke var så bra i 2004. Men det kan jo ha endret seg.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-18, 22:22   #7
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har vært i Frøsø zoo (østersund)?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg mener å huske at dyrevelferden ikke var så bra i 2004. Men det kan jo ha endret seg.

Jeg synes dyrevelferden er crappy i alle sånne anlegg, og synes ikke Frøsø sånn sett var verken bedre eller verre enn mer «fancy» anlegg jeg har besøkt. Men jeg vet ikke hva jeg skal se etter eller, for å være helt ærlig.

Jeg er ikke noe Frøsø-fan altså, jeg skal aldri dit igjen, men synes ikke det er noen grunn til å kategorisk fraråde det heller, om man har litt nøkterne forventninger?

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-18, 22:30   #8
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.671
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har vært i Frøsø zoo (østersund)?

Jeg anbefaler heller jämtli altså - og om du har barn som liker problemløsning, er bodaborg gøy. - ja, og storsjøbadet da.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-18, 14:18   #9
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.802
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som har vært i Frøsø zoo (østersund)?

Takk for svar, vi får se hva vi gjør, ungene har vært i Kristiansand og Namsskogan, så ikke tvingende nødvendig med dyrepark. Jamtli har jeg hørt om før, hadde bare glemt det, da fyller vi jo glatt en par-tre dager. Det er kanskje noen sauer el geiter der? minsta på 1 år syns jo slikt er stas.

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-18, 20:01   #10
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.671
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har vært i Frøsø zoo (Østersund)?

Dauer, geiter, karusell, gravemaskin, vannverk, is, osv osv. På sommeren er det skuespillere i mange av husene.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no