Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

"Fin" jakke til 13 åring - hvilke butikker i Bergen?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-11-13, 10:44   #1
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.905
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"Fin" jakke til 13 åring - hvilke butikker i Bergen?

12 åringen (snart 13) ønsker seg "fin jakke". Det er for så vidt julepresang, men jeg vil at hun skal være med på å velge den og siden det er Nattåpent og tilbud i morgen så tenkte jeg at vi skulle finne den da

Hun klarer ikke helt selv å definere hva som er en "fin" jakke. Men jeg tror at det hun er ute etter er i parkasstilen med fuskepels på hetten og sånn.

Så hvor går jeg? Jeg er helt utdatert selv og ganske "damete" i stilen og går i ullkåpe kjøpt på Lagersjefens utsalg. Vi vil helst gå i fysisk butikk så hun kan prøve og se ordentlig. Jeg er ikke interessert i å betale 6 000, men er villig til å legge litt i en ordentlig jakke. Hun er såpass utvokst at den kan vare en stund, og om hun vokser fra den så kan jeg arve.

Blå er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-11-13, 10:45   #2
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Fin" jakke til 13 åring - hvilke butikker i Bergen?

Kan hun bruke damestørrelser? Jeg synes disse jakkene på Bik Bok var fine:

http://bikbok.com/no/Categories/Coll...0746-810-Brown

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-13, 10:47   #3
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.905
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Fin" jakke til 13 åring - hvilke butikker i Bergen?

Takk Niobe. Ja, hun bruker damestørrelser, vanligvis XS.

Jeg får ikke opp bildet, men noterer BikBok.

Blå er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-11-13, 10:49   #4
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Fin" jakke til 13 åring - hvilke butikker i Bergen?

De finnes i flere farger:

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-13, 10:52   #5
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.905
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Fin" jakke til 13 åring - hvilke butikker i Bergen?

Fin.

Takk

Blå er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-11-13, 10:54   #6
Nima
Stadig innom
 
Nima sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Innlegg: 807
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

Sv: "Fin" jakke til 13 åring - hvilke butikker i Bergen?

G-sport og G-Max har noen fine fra Jean Paul.

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-13, 10:59   #7
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: "Fin" jakke til 13 åring - hvilke butikker i Bergen?

Zara har også mange fine parkaser i damestørrelse. Min fjortenåring fant en veldig fin svart parkas med fuskepes på hetta der. Jeg tror at vi betalte 1200,- for den.

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-13, 11:20   #8
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.841
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Fin" jakke til 13 åring - hvilke butikker i Bergen?

Vero moda





Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-13, 11:21   #9
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Fin" jakke til 13 åring - hvilke butikker i Bergen?

Fransa har en fin en med pels på hetten, snøring i livet.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-13, 12:22   #10
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.905
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Fin" jakke til 13 åring - hvilke butikker i Bergen?

Takk for tips.
Finnes Zara i Bergen?

Blå er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-11-13, 14:47   #11
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Fin" jakke til 13 åring - hvilke butikker i Bergen?

Nei, vi har ikke Zara.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-13, 14:49   #12
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.152
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: "Fin" jakke til 13 åring - hvilke butikker i Bergen?

Cubus har fine og billige parkaser til jenter.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-13, 14:54   #13
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Fin" jakke til 13 åring - hvilke butikker i Bergen?

Ja, de fra Cubus var ganske fine! Med pels på hetten, innsving i livet, og jeg mener det sto de skulle være vanntette også, uten at det var oppgitt noen vannsøyle. Det er i allefall litt mer vanntett enn mer finværsjakker, selv om de også er fine finværsjakker, og det kan jo være greit i denne byen.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-13, 21:32   #14
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.841
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Fin" jakke til 13 åring - hvilke butikker i Bergen?

Bergans har en veldig fin parkas, den er foret, lagd av vanntett stoff, men har ikke teipede sømmer så den er ikke helt vanntett. Generelt synes jeg jakkene fra Bergans har god kvalitet i forhold til pris.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 01:43   #15
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Utrop

Sv: "Fin" jakke til 13 åring - hvilke butikker i Bergen?

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Ja, de fra Cubus var ganske fine! Med pels på hetten, innsving i livet, og jeg mener det sto de skulle være vanntette også, uten at det var oppgitt noen vannsøyle. Det er i allefall litt mer vanntett enn mer finværsjakker, selv om de også er fine finværsjakker, og det kan jo være greit i denne byen.

Vi kjøpte jakke på Cubus. Parkasmodellen.
På den første gikk glidelåsen i stykker med en gang(jeg hadde egentlig tenkt å tilby meg å skifte den dersom jeg fikk et godt avslag)og alle lommen raknet innvendig.
Byttet til ny uten trøbbel og på den skle absolutt alle sømmer ut. På de merkeligste steder!
Og jeg har egentlig syntes at Cubus har hatt grei kvalitet tidligere.

Nå har vi ingen jakke.

Både Didrikson og Skogstad har fine parkasjakker.

Jeg synes de på Bik Bok var veldig tunge(har vært overalt ...)

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-13, 16:21   #16
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.821
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Fin" jakke til 13 åring - hvilke butikker i Bergen?

Ser at her har endel av jentene i den alderen Didrikson parkaser i ulike farger med pels på hetta. Det har jeg selv også, og den er både vanntett og varm. Jeg kjøpte min på XXL. De er ganske store i størrelsene.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-13, 18:19   #17
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.905
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Fin" jakke til 13 åring - hvilke butikker i Bergen?

Takk for svar og hjelp

Vi fant jakke på Oasis og hun var veldig begeistret. Den er i parkasstil, men den er ikke vanntett. Det er ikke så farlig, det var penjakke hun var ute etter.

Blå er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no