Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Billig hotell i Oslo

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-04-14, 20:15   #21
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Billig hotell i Oslo

Comfort xpress iOslo.
Ligger regjeringskvartalet, tar 449kr per natt.

Vi har liggi der, og det er veldig greit hotell.

De har ikke frokost da. Man kan bestille sånn pakke å få på rommet mener jeg å huske.

Men veldig billig. Og vanlig hotellsenger, så vi var fornøyd.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-14, 20:15   #22
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.476
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billig hotell i Oslo

Klaget du ikke og fikk nytt rom da, Turban?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-14, 20:19   #23
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Billig hotell i Oslo

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Klaget du ikke og fikk nytt rom da, Turban?

Kom sent om kvelden og skulle tidlig av gårde neste morgen, så jeg rakk ikke. Ellers hadde jeg gjort det.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-14, 20:22   #24
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.476
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billig hotell i Oslo

Man må jo klage til resepsjonen når sånt skjer, går vanligvis kjapt å få byttet rom da.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-14, 20:28   #25
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Billig hotell i Oslo

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Man må jo klage til resepsjonen når sånt skjer, går vanligvis kjapt å få byttet rom da.

Jeg vet. Men jeg oppdaget ikke at dusjen var delvis ødelagt før jeg sto i den om morgenen, og jeg måtte rekke et tidlig tog, så jeg måtte konsentrere meg om det. Kvelden før stupte jeg bare i seng, nemlig.

Sånn for øvrig klagde jeg på et rom på PS Vulkan nylig (ødelagt TV). Det viste seg umulig å få et annet rom. Jeg ba om avslag i prisen neste morgen ved utsjekk, noe jeg fikk, men det tok nesten tyve minutter, såpass at jeg ikke rakk frokost. Og når jeg sjekket nettbanken hadde de ikke gitt meg avslag likevel. Grynt.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no