Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Ny tråd om GTA / Grand Theft Auto og ungdommen

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-04-18, 12:03   #1
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.921
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Ny tråd om GTA / Grand Theft Auto og ungdommen

Min tenåring blir 16 i år. Noen av vennene hans spiller GTA, og han spør ydmykt om han kan få lov (vi har nektet alle ganger det har kommet opp tidligere). Jeg er i villrede, jeg har lest hos barnevakten.no (https://www.barnevakten.no/ikke-la-unger-spille-dette/) og finner egentlig få gode argumenter for å si ja. Samtidig vet jeg at han er robust, fornuftig, empatisk, ikke-voldelig, og kanskje er en av dem som ikke får varige men av dette. Men er det nok?

Dere som (ikke) lar 16-åringene spille GTA - hvorfor?

(Jeg vet at det har vært tråder om emnet før, men nå løfter jeg alderen på de håpefulle litt i denne sammenhengen tror jeg.)

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
 

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no