Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Grønne fingre

Tips, kupp på ferievanningssystem

Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-06-15, 15:30   #1
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tips, kupp på ferievanningssystem

Jeg søkte litt rundt etter et system som kunne vanne utepottene, ettersom naboene ikke kan vanne for oss i år. Klikk.no anbefalte Hozelock aquapod. Denne koster 1699,- i Norge + 499,- for utvidelsessett for 5 ekstra potter. Jeg synes det var litt vel stivt, så jeg googlet og fant de mye rimeligere på amazon.

Aquapoden for 53 gbp http://www.amazon.co.uk/dp/B000PC2BC...767431_TE_dp_1
utvidelsessett for 11 gbp http://www.amazon.co.uk/dp/B0017RNZJ...767431_TE_dp_2

De trekker fra VAT og legger på en forhåndsVAT, så jeg må nok ut med litt mer i fortolling, men til nå har jeg betalt



Hozelock Auto Aquapod 10 Kit
Sold by Amazon EU S.a.r.L.
£35.83

Hozelock Aquapod Plus Pod Kit 2824
Sold by Amazon EU S.a.r.L.
£10.83
Item Subtotal: £46.66
Postage & Packing: £24.75
Import Fees Deposit: £17.85
Total: £89.26
Paid by Visa: £89.26

som blir omtrent 1100 NOK. PLuss på litt mer i fortollingsgebyr etc, men jeg regner uansett med å komme godt under 2200 som de to koster i Norge.

Tips der altså! Amazon leverte også lynkjapt med UPS, jeg bestilte på søndag og pakken kom i dag.

Ikke sponset, haha!

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-15, 15:33   #2
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips, kupp på ferievanningssystem

Nå kan det jo hende at hele sommeren regner bort, men det har en lei tendens til å være strålende sol de dagene vi er bortreist.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-15, 17:40   #3
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tips, kupp på ferievanningssystem

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Nå kan det jo hende at hele sommeren regner bort, men det har en lei tendens til å være strålende sol de dagene vi er bortreist.

Det var slik i 2010 da mannen investerte i vanningsanlegg med tre soner og timere for å vanne den nye ferdigplenen. Plenen var nesten råtten av alt vannet.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no