Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Verona, Italia

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-18, 09:51   #1
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.969
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Spørsmål

Verona, Italia

Vi reiser til Verona i midten av oktober. Jeg har aldri vært i Italia før.
Noen tips til hva vi bør se og gjøre i Verona? Og hva må vi smake på av mat, noe annet enn pizza og pasta? Vi er begge glade i vin og kunne muligens tenke oss noe vinsmaking.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-18, 10:53   #2
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verona, Italia

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Vi reiser til Verona i midten av oktober. Jeg har aldri vært i Italia før.
Noen tips til hva vi bør se og gjøre i Verona? Og hva må vi smake på av mat, noe annet enn pizza og pasta? Vi er begge glade i vin og kunne muligens tenke oss noe vinsmaking.

Fikk et tips her en gang om å spise Amaronerisotto, men husker ikke helt i farten hva stedet het. Men det er det lureste tipset jeg har fulgt.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-18, 11:56   #3
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.186
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Verona, Italia

Hvis mulig ville jeg besøkt en utendørs forestilling I operaen, det var veldig moro å få oppleve syns jeg.

Og så må dere jo se Juliets sin balkong.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-18, 12:14   #4
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.969
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Verona, Italia

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

Hvis mulig ville jeg besøkt en utendørs forestilling I operaen, det var veldig moro å få oppleve syns jeg.

Og så må dere jo se Juliets sin balkong.

Sjekket det, og de slutter med forestillinger i september. Skikkelig dumt! Har forsøkte å se om jeg finner noen forestillinger innendørs, men vansklig å finne. Må nesten tilbake en gang for å se utendørsforestlling i arenaen der. Vi hadde begge to elsket det!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no