Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hjelp til valg av DAB-radio

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-12, 14:20   #21
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp til valg av DAB-radio

Høres ut som om gaven er til meg ser jeg.
Men sånn er det her i huset.
Jeg kjøpte feks kaffemaskin for penger jeg fikk til jul og bursdag, og den er det hovedsakelig mannen min som bruker.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-12, 14:22   #22
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til valg av DAB-radio

Vi kjøpte oss DAB radio nå, hos HiFi klubben. Men den er jo uten dokking. Jeg fant i grunn ingen som passet dere der heller.



Jeg hører da kun på radio (P4) og så spiller jeg musikk på Mac-en min innimellom (Wimp).

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-12, 15:11   #23
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp til valg av DAB-radio

Jeg spiller jo også musikk via pc, eller via en bitteliten høytaler jeg kobler til iPhonen. Men det er kjekt med docking da, så telefonen lades. Det går jo unektelig mye batteri med når man skal spille musikk en hel kveld feks.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-12, 15:12   #24
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til valg av DAB-radio

Hvilken kaffemaskin ble det forresten?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-12, 15:13   #25
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.802
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp til valg av DAB-radio

Jeg må innrømme at jeg har blitt litt imponert over Sonos og den type anlegg. Mannen kjøpte nettopp en Sonos høyttaler og det er utrolig lettvint samtidig som det er veldig god lyd.
Sånn jeg har forstått det så kjøper man en startpakke med en eller annen duppeditt som skal kobles direkte på ruteren og så en høyttaler.
Da har man tilgang til alle tenkelige radiokanaler. Så kan man legge inn en spotify konto og få laget til egne spillister der. Og ønsker man å bruke musikkbiblioteket man har selv, så kan man utvide med en egen disk som man kobler rett på nettverket.

Høyttaleren kan styres med alle smarttelefoner. Det er bare å installere tilhørende app. Og da bruker man telefonen som en slags fjernkontroll.

Her kan du lese mer: http://www.sonos.com/system/
http://www.dinside.no/878024/sonos-play3

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-12, 15:20   #26
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til valg av DAB-radio

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Jeg må innrømme at jeg har blitt litt imponert over Sonos og den type anlegg. Mannen kjøpte nettopp en Sonos høyttaler og det er utrolig lettvint samtidig som det er veldig god lyd.
Sånn jeg har forstått det så kjøper man en startpakke med en eller annen duppeditt som skal kobles direkte på ruteren og så en høyttaler.
Da har man tilgang til alle tenkelige radiokanaler. Så kan man legge inn en spotify konto og få laget til egne spillister der. Og ønsker man å bruke musikkbiblioteket man har selv, så kan man utvide med en egen disk som man kobler rett på nettverket.

Høyttaleren kan styres med alle smarttelefoner. Det er bare å installere tilhørende app. Og da bruker man telefonen som en slags fjernkontroll.

Her kan du lese mer: http://www.sonos.com/system/
http://www.dinside.no/878024/sonos-play3

Jeg klarer ikke se at disse har DAB heller? :myser:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-12, 16:13   #27
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.097
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til valg av DAB-radio

Elsker vår Geneva.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-12, 16:15   #28
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.802
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp til valg av DAB-radio

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg klarer ikke se at disse har DAB heller? :myser:

Dab er jo bare digitalisert radio, denne er koblet direkte på nett og man får alle kanaler som finnes på tilgjengelig.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-12, 16:33   #29
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp til valg av DAB-radio

Vi har hatt denne ei stund nå, og er fornøyde:

..

Hjelp! Stort bilde!
Jeg finner bare store bilder, og har ikke tid til å lete, men den heter Revo Heritage. Har veldig god lyd og både DAB og nettradio.

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no