Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvordan løser dere sengekabalen på "sydenferie"?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-14, 19:03   #101
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.813
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan løser dere sengekabalen på "sydenferie"?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Problemet er å finne noe å gjøre sammen som "treffer" det var mye, mye lettere å få til med yngre barn.

Det kan vel bli nærmest en prinsippsak å markere hvor kjedelig foreldrenes påfunn er i en viss alder.

Bokormen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-01-14, 21:25   #102
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan løser dere senge-kabalen på "sydenferie"?

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Ikke mas og tenåringer er utopi hos oss. Helt ærlig så er det kjipeste med å ha tenåringer at jeg aldri får ha hodet mitt i fred. Knappast i søvne. Man må jo ha dem i hus før man kan slappe av.

Nå høres jeg sikkert negativ ut. Det er mye flott med tenåringer, men at det er mer strevsomt med småbarn har jeg aldri forstått.

Helt enig, og etter å ha hørt med venner (som også har tenåringer) viser det seg at de jaggu meg mener det samme.
En annen bit av voksentiden er sexlivet. En tenåring som legger seg etter de voksne og som skjønner hver minste lyd er ikke höydaren for et intimt samliv, for å si det mildt.
Og 14 dager på samme rom som ungene? Aldri!


Sist redigert av 007 : 03-01-14 kl 21:30.
007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no