Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

[Enda en spinn-off] Hvor mye kaffe drikker du i løpet av en dag?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Hvor mange kopper kaffe drikker du i løpet av dagen
1-2 18 11,76%
2-4 60 39,22%
4-8 31 20,26%
Jeg aner ikke, men det er MYE 10 6,54%
I only drink tea, of course! 30 19,61%
Energidrikk er tingen! 0 0%
Urtete 4 2,61%
Deltakere: 153. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-01-17, 15:02   #21
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.214
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [Enda en spinn-off] Hvor mye kaffe drikker du i løpet av en dag?

1-2 kopper. Jeg har også kuttet møtekaffen, og drikker kun kaffe på morgenen. Med mindre jeg er veeeeeeldig trøtt, da drikker jeg mer. For meg har det med søvn å gjøre, jeg har nok søvnproblemer om jeg ikke skal være våken pga koffein i tillegg.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-17, 15:03   #22
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.111
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Enda en spinn-off] Hvor mye kaffe drikker du i løpet av en dag?

Omtrent en liter, tenker jeg. Hvor mange kopper det blir, avhenger av hvor stor kopp jeg bruker. Minst tre-fire store kopper i løpet av arbeidsdagen er vanlig.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-17, 15:04   #23
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.646
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Enda en spinn-off] Hvor mye kaffe drikker du i løpet av en dag?

Ingen alternativer som passer for meg. Jeg drikker bare vann, sprudlevann, the occational Sprite zero, øl, vin og litt juice.

( Har sluttet med Cola zero. Men drikker hverken kaffe eller te.)

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-17, 15:06   #24
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.111
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Enda en spinn-off] Hvor mye kaffe drikker du i løpet av en dag?

Og så drikker jeg 2-3 store krus svart te i tillegg. (Ett til frokost, ett til kvelds, og noen ganger ett på jobb utpå ettermiddagen, når jeg føler at det har blitt nok kaffe den dagen.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-17, 15:08   #25
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.392
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Enda en spinn-off] Hvor mye kaffe drikker du i løpet av en dag?

En kopp når jeg kommer på jobb, en kopp etter lunsj og en kopp på ettermiddagen. En sjelden gang drikker jeg en kopp etter at jeg kommet hjem fra jobb, da er det som regel selskap eller besøk.

I helgene og på fridager er det en kopp etter frokost og en til utpå dagen.

Så i snitt blir vel det mellom 2-4 kopper om dagen.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-17, 15:20   #26
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Enda en spinn-off] Hvor mye kaffe drikker du i løpet av en dag?

Jeg henter mange kopper. Vi har både vanlig traktekaffe og sånn automat som kverner bønnene til hver kopp tilgjengelig her på jobb, og jeg vil helst ha fra den som kverner. Med den jeg drikke om morgenen og ofte etter jobb, blir det nok mer enn åtte. Men jeg drikker ikke alt - jeg heller ut når det har blitt kaldt og henter ny. Hjemme i helgen drikker jeg nok mellom 4-8.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-17, 15:22   #27
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Enda en spinn-off] Hvor mye kaffe drikker du i løpet av en dag?

2-4. Før drakk jeg mindre, men nå er jeg konstant undersovet og misfornøyd og trenger mer kaffe for å være happy. Jeg har en veldig liten kopp, da. 23 cl.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-17, 15:24   #28
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.111
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Enda en spinn-off] Hvor mye kaffe drikker du i løpet av en dag?

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

2-4. Før drakk jeg mindre, men nå er jeg konstant undersovet og misfornøyd og trenger mer kaffe for å være happy. Jeg har en veldig liten kopp, da. 23 cl.

Er det veldig lite? Jeg synes det høres stort ut. En "kaffekopp" i målesammenheng er 1,5 dl, så jeg antar det er omtrent det en klassisk kaffekopp er. (Klart, sånne bøtter fra kaffesjapper blir noe annet. )

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-17, 15:30   #29
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.052
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Enda en spinn-off] Hvor mye kaffe drikker du i løpet av en dag?

Svarte 4-8, men er i nedre sjiktet. 4-5 tenker jeg, gjennomsnittlig. God kaffe på jobb, så nesten kun svart kaffe. Skeier ut med soyalatte en sjelden gang. Bør nok kutte til maks fire pga magen, sånn egentlig.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-17, 15:39   #30
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Enda en spinn-off] Hvor mye kaffe drikker du i løpet av en dag?

4-8 eller mer.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-17, 16:05   #31
Frk_Fryd
i tåka
 
Frk_Fryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 1.898
Frk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: [Enda en spinn-off] Hvor mye kaffe drikker du i løpet av en dag?

2-3 kopper på jobb og en etter middag, så 2-4 stemmer her. I helgene drikker jeg mindre.

Frk_Fryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-17, 16:12   #32
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.521
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Enda en spinn-off] Hvor mye kaffe drikker du i løpet av en dag?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg drikker en latte til frokost, og det er det. Hender jeg tar en til i helgene.

Samme her, bortsett fra at jeg kjøper en latte på Stockfleths på veien mellom skolen til poden og min egen. Har litt dårlig samvittighet for å bruke nesten 50 kr på en kaffekopp (nesten) hver morgen, men...

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-17, 16:17   #33
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.926
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Enda en spinn-off] Hvor mye kaffe drikker du i løpet av en dag?

Tea and only tea, of course

Svart, grønn, hvit. 2-3 liter pr dag - 0,7 l pr kopp

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-17, 16:22   #34
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.909
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Enda en spinn-off] Hvor mye kaffe drikker du i løpet av en dag?

Jeg drikker vanligvis halvannen-2 kopper kaffe om dagen, og ingenting etter cirka 12. Det blir mer bare hvis jeg er på fest, har fått en del alkohol innabors og tenker at nå er det greit å roe ned.

Marerittet er å kutte røyken og glemme å drikke kaffe, da går jeg på en smell, med megahodepine. Noe sier meg at jeg kunne trengt kaffedetox.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-17, 16:34   #35
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.010
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Enda en spinn-off] Hvor mye kaffe drikker du i løpet av en dag?

Jeg brygger meg en presskannekopp når jeg kommer på jobb om morgenen, den holder til første friminutt og lunsj. Noen ganger brygger jeg en ny kopp til å ha etter undervisning.
Det blir en kopp kaffe hjemme etter middag etpar dager i uka, men det er ikke noe jeg må ha. Jeg må forsåvidt ikke ha kaffe på jobb heller, men jeg synes det er godt med god kaffe så derfor velger jeg å drikke det.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-01-17, 16:48   #36
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Enda en spinn-off] Hvor mye kaffe drikker du i løpet av en dag?

Jeg drikker 3-4 kopper kaffe om dag.
Har trappet ned voldsomt fra tidligere.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-17, 16:54   #37
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.336
Blogginnlegg: 41
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Enda en spinn-off] Hvor mye kaffe drikker du i løpet av en dag?

Jeg drikker 0-4 kopper daglig, tenker jeg. På jobb drikker jeg mest te, og jeg foretrekker te til både frokost, lunsj og kvelds (og noen ganger middag!), men det hender jeg drikker kaffe på jobb, og så liker jeg å ta en kopp etter middag, de dagene det ikke blir stress. (Vi spiser middag rett før barna legger seg.) Kaffe er aller best med noe søtt til... I helgene drikker jeg en kopp eller tre. Det blir kanskje en kopp om dagen i snitt.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-01-17, 16:59   #38
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Enda en spinn-off] Hvor mye kaffe drikker du i løpet av en dag?

Drikker ikkje kaffi. Drikker ein tekopp med honning, melk og sukettar om dagen. Eg drikker litt Cola Light på ila. ein dag. Og eg kan finne på å drikke ein sukkerfri energidrikk med koffein før trening eller andre aktivitetar som krever litt entusiastisk deltaking.

Men eg kan drikke kaffi dersom det blir kakebonanza. Da kan det smake godt med ein halv kopp kaffi.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-17, 17:08   #39
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.984
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Enda en spinn-off] Hvor mye kaffe drikker du i løpet av en dag?

I snitt to kopper daglig. En sjelden gang ingen, og unntaksvis flere enn tre.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-17, 17:23   #40
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Enda en spinn-off] Hvor mye kaffe drikker du i løpet av en dag?

En om morgenen. Den er livsviktig, faktisk. Som oftest en når jeg kommer på jobb, alltid en i lunsjpausen og av og til en etter undervisning. En når jeg kommer hjem og ofte en etter middag. Så minst tre og max seks. Stemte 4-8.

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no