Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Være eier av @jegharlagetdenne ?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-09-18, 23:11   #1
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.971
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Være eier av @jegharlagetdenne ?

Jeg er helt tom for ord så aner ikke hva dette heter sånn på ordentlig.
Men hvis jeg vil merke bilder eller andre ting jeg lager med et navn, la oss si @jegharlegetdenne. Hva gjør jeg for å sikre at den tilhører meg? Og da heller ikke tar noen andres.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-09-18, 01:39   #2
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Være eier av @jegharlagetdenne ?

Er det merkevareregistrering du tenker på? https://www.patentstyret.no/tjenester/varemerke/

Her kan du søke i registrerte varemerker: https://www.patent.no/varemerke/vare...ilgjengelighet

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-18, 11:26   #3
Shun
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 1.206
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Sv: Være eier av @jegharlagetdenne ?

Tenker du på å legge inn vannmerke som copyright på bildene dine på nett, eller selve det du har laget?

Shun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-18, 13:18   #4
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Være eier av @jegharlagetdenne ?

Selve åndsverket ditt er uansett beskyttet uten merking etter Bernkonvensjonen. Den retten oppstår når du har laget noe. Hvis du tenker på copyright, var det noe man brukte før, fordi det var et krav i noen land, nå skal det være omfattet av Bernkonvensjonen. Men varemerker, mønsterbeskyttelse og denslags er noe annet.

Hvis du bare vil poengtere på bilder du har lagt ut at det er ditt, burde det holde med et vannmerke eller en påføring på bildet.

Så spørs litt hva du er ute etter å beskytte.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no