Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Måtte få krisehjelp

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-09-18, 09:30   #141
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.447
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Måtte få krisehjelp

Opprinnelig lagt inn av Einhyrningur, her.

Og det er nesten like ille, spør du meg.


Det er jeg ikke enig i. Dumt og lite gjennomtenkt ja. Men langt unna om hun hadde visst det på forhånd. Det gjorde hun ikke, hun summet seg bare reskere enn hun gav inntrykk av.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-18, 09:31   #142
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Måtte få krisehjelp

Opprinnelig lagt inn av Einhyrningur, her.

Og det er nesten like ille, spør du meg.

Jo, det er da det? Men da lar jeg utsagnet mitt stå litt likevel.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-18, 09:34   #143
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Måtte få krisehjelp

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Det er jeg ikke enig i. Dumt og lite gjennomtenkt ja. Men langt unna om hun hadde visst det på forhånd. Det gjorde hun ikke, hun summet seg bare reskere enn hun gav inntrykk av.

Det tenker jeg også. Frank Løke virker som en mann som er vant til å få viljen sin, og kanskje er han også flink til å overbevise andre, det mangler ikke på engasjementet i alle fall, når han setter noe for seg. Dumt og lite gjennomtenkt av proffdanseren, men Frank Løke framstår mer og mer som en person som lever livet sitt ved å gjøre akkurat som han vil, og så skylder han på andre etterpå.

Darth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-09-18, 09:39   #144
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Måtte få krisehjelp

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Frank Løke virker som en mann som er vant til å få viljen sin, og kanskje er han også flink til å overbevise andre, det mangler ikke på engasjementet i alle fall, når han setter noe for seg. Dumt og lite gjennomtenkt av proffdanseren, men Frank Løke framstår mer og mer som en person som lever livet sitt ved å gjøre akkurat som han vil, og så skylder han på andre etterpå.

Dette synes jeg er å tilegne Løke større overtalelsesevner enn det han egentlig har, og gjøre dansepartneren dummere enn det hun forhåpentligvis er. Hun er en voksen dame som bør kunne ta egne avgjørelser.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-18, 09:41   #145
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Måtte få krisehjelp

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Dette synes jeg er å tilegne Løke større overtalelsesevner enn det han egentlig har, og gjøre dansepartneren dummere enn det hun forhåpentligvis er. Hun er en voksen dame som bør kunne ta egne avgjørelser.

Nå er det jo ingen av oss som vet noe som helst om hvordan dette foregikk egentlig, men at Frank Løke presser på for å få det som han vil, det viste han vel grundig på Farmen også. Det er jo ikke nødvendigvis galt det, men når man da retter pekefingeren på andre hver gang man får kritikk, så mister det sjarmen totalt.

Darth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-09-18, 09:46   #146
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Måtte få krisehjelp

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

, men når man da retter pekefingeren på andre hver gang man får kritikk, så mister det sjarmen totalt.


Jeg er enig i at Løke ikke er et sjarmtroll.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-18, 17:08   #147
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Måtte få krisehjelp

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Smørje er ordet. Og så ble jeg nesten litt skuffet over at dansedamen var med på opplegget, men likevel ikke helt klarer å legge fra seg offerrollen.


Hun virker om mulig enda mer løk en Løke selv. Jeg skammer meg på vegne av mitt eget kjønn. Hva med å begynne å tenke selv, og ikke spille offer i tide og utide.
Krisehjelp my ass.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-18, 17:15   #148
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Måtte få krisehjelp

Jeg synes det er utrolig uheldig at hun åpenbart har deltatt i en koreografert kampanje der hun har spilt på offerrollen på en bevisst måte, for så å forsøke å skape sympati etterpå. Jeg synes ikke det er stor forskjell på det og på å ha vært med på stuntet i første omgang.

Det er jo nettopp impacten på henne som er problematisk. Hennes troverdighet er nå under nullpunktet, og hun har effektivt sabotert alle andre som i fremtiden ønsker å stå frem med en lignende problemstilling.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-18, 17:18   #149
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Måtte få krisehjelp

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Hennes troverdighet er nå under nullpunktet, og hun har effektivt sabotert alle andre som i fremtiden ønsker å stå frem med en lignende problemtstilling.


Akkurat.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-18, 17:19   #150
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Måtte få krisehjelp

Men nå må du slutte å fake skrivefeil inn i sitatene mine, ass, rine. Djeez.






__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-18, 00:25   #151
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.669
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Måtte få krisehjelp

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg synes det er utrolig uheldig at hun åpenbart har deltatt i en koreografert kampanje der hun har spilt på offerrollen på en bevisst måte, for så å forsøke å skape sympati etterpå. Jeg synes ikke det er stor forskjell på det og på å ha vært med på stuntet i første omgang.

Det er jo nettopp impacten på henne som er problematisk. Hennes troverdighet er nå under nullpunktet, og hun har effektivt sabotert alle andre som i fremtiden ønsker å stå frem med en lignende problemstilling.

Veldig enig!

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no