Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hjelp, haster: En fotokalender som ligner på Apples gamle iPhoto-kalendre!

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-12-18, 12:05   #1
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjelp, haster: En fotokalender som ligner på Apples gamle iPhoto-kalendre!

Jeg har i alle år laget kalendere på Macens iPhoto. Siden macen er fra urtiden har jeg omhyggelig unngått å oppgradere, for at den ikke skulle knele helt.

Da jeg hadde laget ferdig to kalendere og julekortet i forgårs, og sjekket med alle interessenter, så viste det seg at da man jeg trykket på "bestill" så kunne man ikke lenger bestille.

En del research etterpå så har jeg funnet ut at selv om jeg oppgraderer til Bilder, så produserer ikke lenger Apple kalendre og sånt, så jeg må uansett bruke et annet program. Og begynne helt på nytt.

Jeg fikk anbefalt Cewe (Japan foto), men jeg finner ikke der den typen kalender som jeg bruker, nemlig en som har plass til mange bilder på hver måned, samt kan legge inn bilde på enkeltdager (de som har bursdag).


Jeg ORKER ikke å bla gjennom alle mulige fototjenester for å finne noe som ligner, er det noen som har sett akkurat den typen fotokalender?

Altså
- mange bilder hver måned
- mulighet til bilde på en enkelt dato

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no