Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

[spinoff] Har du hjemmeklær?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-09-14, 13:10   #21
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Vi har, begge to. Jeg skifter så fort jeg er inne døra, og har teite dialoger med meg selv om hvorvidt det er verdt skifting om jeg f.eks skal ut igjen om en time.

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 13:11   #22
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Jeg har ikke egne "hjemmeklær" og har aldri sett behovet. Da jeg hadde en jobb med litt oppdressa møter pleide jeg noen ganger å skifte til andre klær før jeg lagde middag og lekte med ungene, men begrepet kosebukse er helt fremmed for meg. For det første syns jeg det virker tungvint å skifte flere ganger om dagen - noen ganger skal jeg jo ut av huset igjen om ettermiddagen eller kvelden. For det andre liker jeg å være påkledd også hjemme i huset. For det tredje: De vanlige klærne mine oppleves ikke ubehagelige, enten det er jeans, skjørt eller kjole - har det helt fint i sofakroken jeg. Jeg går aldri i joggebukse eller kosebukse eller ullundertøy hjemme, hvis jeg er syk og sengeliggende går jeg vel litt i trenings/yogabukser. Hadde aldri ant at folk pleide å gå helt annerledes kledd hjemme hvis jeg ikke hadde vært på FP.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 13:11   #23
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Nei, jeg pleier ikke skifte etter jobb. Men hvis jeg trener og dusjer på ettermiddagen, tar jeg ikke på meg nylonstrømper og blyantskjørt etterpå, da blir det kosebukse og ulltrøye.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 13:18   #24
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Det er rart, men det som kan føles veldig behagelig på jobb (stort sett kjole og strømpebukse), føles helt feil hjemme. Da er BH-en for stram, strømpebuksa for tett og kjolen for smal med én gang.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 13:20   #25
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Sikkert en vanesak. Har aldri merket at klærne blir strammere når jeg kommer hjem.
Og jeg må innrømme at jeg setter pris på at mannen min ikke går i joggebukse hjemme (eller andre steder).

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 13:23   #26
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Det er rart, men det som kan føles veldig behagelig på jobb (stort sett kjole og strømpebukse), føles helt feil hjemme. Da er BH-en for stram, strømpebuksa for tett og kjolen for smal med én gang.

Litt sånn her og. I tillegg til at middag og barn kan føre til litt flekker.

Jeg har noen fra Lindex, 3 ulike farger, som jeg slenger på meg. Men strømpebuksa forblir på da. Men disse er liksom litt korte til å gå på jobb med, men helt ok hjemme.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 13:24   #27
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.438
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Jupp, hjemmeklær her også. Er det varmt/jeg er stressa eller slikt hender det jeg dropper buksa også. Det er litt tiltak å gå ut med søpla da, vi må forhandle om hvem som er best kledd eller har nok klær på seg.

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010

Sist redigert av Acino : 30-09-14 kl 13:32.
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 13:24   #28
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Litt som denne.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 13:26   #29
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Jeg bytter i det jeg kommer inn døra hjemme,gidder ikke å gå hjemme i post klær
Er litt forskjellig hva jeg kler på meg. Tunika og taits, stormberg bukse av et eller annet slag eller hm joggebukse. Eller om jeg har superundertøy under jobb klærne så går jeg bare i det

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 13:32   #30
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Det er ikke sånn at jeg skifter når jeg kommer hjem, men om jeg skal være hjemme en hel dag slenger jeg gjerne på meg fullstendig slække klær.

Men så kan jeg jo finne på å dra på jobb i fullstendig slække klær også.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 13:42   #31
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.562
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Opprinnelig lagt inn av shute, her.

Vi har, begge to. Jeg skifter så fort jeg er inne døra, og har teite dialoger med meg selv om hvorvidt det er verdt skifting om jeg f.eks skal ut igjen om en time.

Jeg gjør akkurat det samme. Og kan godt tenke når jeg er på vei hjem at jeg ikke skal bytte fordi jeg snart skal ut igjen, men det skjer likevel. Jeg skifter i det sekundet jeg kommer inn døra, og det gjør kjæresten også. Jeg kunne ikke vært sammen med noen som mente det var dårlig gjort å alltid gå kledd sånn hjemme, tror jeg...

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Det er rart, men det som kan føles veldig behagelig på jobb (stort sett kjole og strømpebukse), føles helt feil hjemme. Da er BH-en for stram, strømpebuksa for tett og kjolen for smal med én gang.

Ja, det er sånn det er. Veldig merkelig.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 13:44   #32
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Ja, men nå er jo jeg "alltid" hjemme, så skillet er litt utflytende. Men jeg pleier å si at garderoben min består av kjoler og kosebukser, og veldig lite mellom der.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 13:45   #33
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Egentlig ikke nei. Jeg går i det samme som jeg har gått i på jobb. I helgene hender det at jeg går i bukser som jeg "bruker opp", altså som er for slitte til jobb, men fremdeles brukbare.

Jeg har en myk fleecebukse og en ullbukse og om jeg har trent på ettermiddagen og kvelden og dusjer da, så hender det at jeg går i en av dem resten av kvelden. Men som oftest kler jeg meg igjen i vanlige klær.

Jeg liker heller ikke å gå rundt i pysjamas etter at jeg har stått opp. Jeg kler alltid på meg med en gang.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 13:46   #34
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Jeg byttet som regel når jeg kom hjem fra jobb, mest fordi jeg var full av kaviar og snørr, eller fordi jeg var skitten på annen måte. Ikke alltid hyggelig pysete seg i sofaen i dongeribuksene jeg hadde krabbet i sandkassen med(ikke alltid det var tid til å skifte til utebukse). Dessuten brukte jeg ikke alle bukser på jobb fordi jeg krabbet mye rundt på kne, og da var det greit at ikke alle bukser fikk hvite knær.

Far skifter fra arbeidstøy til dongeri og skjorte/t-skjorte(håndverker). Det har også hendt at han har måttet kle av seg ute!

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 13:48   #35
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.340
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Veldig sjelden jeg skifter når jeg kommer hjem.

__________________
Gutt/jente 99, gutt 01
Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 14:00   #36
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.901
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg gjør akkurat det samme. Og kan godt tenke når jeg er på vei hjem at jeg ikke skal bytte fordi jeg snart skal ut igjen, men det skjer likevel. Jeg skifter i det sekundet jeg kommer inn døra, og det gjør kjæresten også. Jeg kunne ikke vært sammen med noen som mente det var dårlig gjort å alltid gå kledd sånn hjemme, tror jeg...


Ja, det er sånn det er. Veldig merkelig.

Samme her, så jeg har like godt introdusert mannen for fenomenet hjemmeklær. Og så jobber vi i samme bedrift da, så han får gjerne beundre meg iført skjørt/kjole/whatever noen ganger i løpet av dagen.

Men som noen over sa: Koseklær trenger jo ikke være hullete, flekkete eller utvaskete, det kan like gjerne være myk kjole og tykk strømpebukse, tights og tunika eller en litt pen pysj.

Jeg er en ettermiddags-/kveldsdusjer, så jeg liker å hoppe i dusjen når middagen er spist, for så å trekke i hjemmeklærne.

Og for å avsløre meg selv som noget nevrotisk når det gjelder temaet: Jeg har gjerne to sett hjemmeklær i bruk, ett sett til før dusj og ett etter dusj. I tillegg skifter jeg jo ikke utelukkende fordi det er mer behagelig, men fordi jeg ikke vil drasse med meg bassilusker* og skitt "utenfra".

*[disclaimer]Neida, jeg tror ikke jeg faktisk blir syk av disse bassiluskene. [/disclaimer]

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 14:08   #37
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Jeg har ikke koseklær å bruke når jeg kommer hjem fra jobb, men jeg bruker å gå skamløst lenge i truse og tskjorte i helgene.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 14:08   #38
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Jobbklærne mine er ikke så egnet for hverken matlaging eller sofakos, så jeg skifter alltid når jeg kommer hjem. Hvis jeg skal slappe av og inn i "kosemodus" så skifter jeg til myke bukser og ulltrøye/t-skjorte, og hvis vi skal ut på noe etter hvert så blir det kanskje mer jeans og genser.

I helgene tar jeg ofte på meg treningstøy når jeg står opp, i håp om at det skal bli en mulighet til å ta en løpetur på et tidspunkt.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 14:10   #39
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jobbklærne mine er ikke så egnet for hverken matlaging eller sofakos, så jeg skifter alltid når jeg kommer hjem. Hvis jeg skal slappe av og inn i "kosemodus" så skifter jeg til mye bukser og ulltrøye/t-skjorte, og hvis vi skal ut på noe etter hvert så blir det kanskje mer jeans og genser.

I helgene tar jeg ofte på meg treningstøy når jeg står opp, i håp om at det skal bli en mulighet til å ta en løpetur på et tidspunkt.

Haha, akkurat det gjør jeg også.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 14:12   #40
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Nei, jeg har ikke spesifikke hjemme/koseklær. Jeg skifter ganske ofte når jeg kommer hjem fra jobb fordi jeg som regel skal på trening eller ut på noe med barna. Da skifter jeg som regel sko og til en varmere/kaldere genser etc. Til det som passer til formålet. Jeg har noen klær jeg bruker mer hjemme enn på jobb, men det er ikke "kosebukse". Jeg er veldig glad mannen ikke går i koseklær han heller.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no