Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Tajiks unnamanøver

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-02-22, 17:23   #1
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.630
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Tajiks unnamanøver

Hadia Tajik gikk altså til frontalangrep mot Aftenposten før helgen, med anklager om presseskandale fordi de var nær å publisere en sak om pendlerboligbruk i 2019 som avslørte detaljer i hennes sikkerhetssituasjon. Sa Tajik. Sjefsredaktør Trine Eilertsen sa noe annet i politisk kvarter. Og kunne dessuten ikke kommentere på en sak som ikke var publisert enda.

Alt dette gjorde at nesten ingen snakket om VGs avsløring av Tajiks pendlerboligrot i 2006. Beleilig. Ja, det er lenge siden, ja, hun var ung, men saken er ikke veldigveldig forskjellig fra Ropstad sin. Og da fant vi fram den aller skarpeste giljotinen. På sin plass, det altså. Men Tajik bare huffer, og avfeier 2006-saken som litt rusk i maskineriet. Og forventer at det holder at hun sier at hun betalte et beløp hun ikke kan huske til foreldrene sine for å bo hjemme, og dermed ikke brøt med intensjonen til pendlerboligavtalen, selv om hun ikke kan dokumentere det. For ikke å snakke om at dokumentasjonen hun faktisk leverte for å slippe beskatning, var en leiekontrakt hun aldri oppfylte sin del av.

Jeg synes ikke hun skal slippe unna så lett!

__________________
2006 og 2009
Zulu er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-02-22, 18:03   #2
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.494
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tajiks unnamanøver

Ho skal ikkje slippe skatt. Men det er forskjell på å vere 23 år og fortsatt ha adresse heime hos foreldre, og på å vere 36 år, gift og ha barn, og ha adresse heime hos foreldra. Ganske stor forskjell, vil eg seie. Mange 23-åringer pendler mellom barndomsheimen og studiestaden. At ein voksen småbarnsfar liksom gjer det samme, samtidig som han eig ein bolig og leiger den ut, er hakket meir graverende. Så eg tenker at alder speler inn her.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-22, 18:11   #3
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tajiks unnamanøver

Men sjølv om det er relativt vanlig å ha folkeregistrert adresse hos foreldra når ein er 23 år forandrar ikkje det på at du må ha boutgifter på denne adressa for å unngå å skatte av fordelen ved å ga pendlerbolig. Og ho dokumenterte desse utgiftene med ei leiekontrakt på ein bolig ho aldri har budd i og aldri betalt for. Og denne boligen var ikkje hos foreldra.

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-22, 18:15   #4
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.630
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tajiks unnamanøver

Ja, alder spiller inn, enig i det. Men hun søkte altså om pendlerbolig, krysset av for at hun ikke hadde utgifter på hjemstedet (bodde hos foreldre), fikk tildelt bolig med beskjed om at hun måtte skatte av fordelen fordi hun ikke hadde utgifter på hjemstedet, endret avkrysningen til at hun hadde utgifter likevel, sendte inn på nytt og fikk tilkjent skattefri bolig. Det går fint an å lese dette som at hun endret strategi for å oppnå en skattefordel, særlig fordi den siste søknaden ble fulgt av en leiekontrakt hun aldri benyttet seg av. Jeg synes hun burde bli mer presset på dette.

__________________
2006 og 2009
Zulu er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-02-22, 18:38   #5
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.485
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tajiks unnamanøver

Jeg tror jo også hun fikk "drahjelp" av Putin i forhold til å ikke komme i søkelyset. Enig i at det er en graverende sak. Personlig synes jeg at den avviker fra Ropstad sin sak mest på grunn av tidsfaktoren. Du er jo ikke en gang pålagt å ha skatteseddelen så lenge.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-22, 18:41   #6
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.499
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tajiks unnamanøver

Det Zulu sa.

Man kan jo ikke si man ikke skjønte reglene når man faktisk bevisst har omgått reglene. Jeg husker foresten sånn omtrent hvor mye jeg betalte i leie i første bolig, tipper jeg hadde husket det hvis jeg betalte leie til foreldrene mine også.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-22, 18:44   #7
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.207
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tajiks unnamanøver

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Det går fint an å lese dette som at hun endret strategi for å oppnå en skattefordel

Akkurat det å endre strategi for å oppnå en skattefordel er vel i seg selv ikke problematisk? Det problematiske er at hun har sendt inn dokumentasjon i form av en leiekontrakt hun ikke har benyttet seg av. Jeg vil mene det er dokumentforfalskning?

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-22, 18:57   #8
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.630
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tajiks unnamanøver

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Jeg tror jo også hun fikk "drahjelp" av Putin i forhold til å ikke komme i søkelyset. Enig i at det er en graverende sak. Personlig synes jeg at den avviker fra Ropstad sin sak mest på grunn av tidsfaktoren. Du er jo ikke en gang pålagt å ha skatteseddelen så lenge.

Ja, situasjonen i Ukraina har naturlig nok også tatt brodden av denne dekningen.

Jeg er enig i at tidsfaktoren gjør Tajik-saken annerledes med tanke på å kunne dokumentere og presist redegjøre for de faktiske forholdene. Likevel er det som ofte plager meg mest med disse sakene ikke nødvendigvis dette, men snarere hvordan handlingsmønsteret deres sier noe om dømmekraft og moral. Bare det bildet av søknaden hvor hun har klusset ut krysset for at hun ikke har utgifter og ført opp et nytt kryss. Det er en så aktiv handling som framstår kalkulerende og avslører en strategisk økonomisk atferd med fellesskapets midler som ikke kler en statsråd særlig godt. På dette tidspunktet var hun jo ikke statsråd, ikke engang stortingspolitiker, men hun var fortsatt henne, og det tar seg ikke godt ut.

Og i dag er hun definitivt statsråd, og fortsatt synes jeg de aktive handlingene hennes i denne saken er lite tillitvekkende. Et offensivt SoMe-angrep mot Aftenposten som åpenbart er timet for å tåkelegge og komme i posisjon før VG-saken, en bagatellisering av feilgrep i 2006 og en arrogant fremstilling av at hun er hevet over dokumentasjonskravet er eksempler på en håndtering som er ganske respekt- og historieløs med tanke på de grove avsløringene som er blitt gjort av stortingspolitikernes pendlerboliger.

__________________
2006 og 2009
Zulu er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-02-22, 18:58   #9
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tajiks unnamanøver

Er det overhode noen politikere som ikke har svin på skogen??

Og så er jeg faktisk enig(!) med Rollnes som sier at Ropestad u alle fall hadde baller til å innrømme hva han gjorde, de fleste andre fjaser det bort som ingenting.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-22, 19:00   #10
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.630
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tajiks unnamanøver

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Akkurat det å endre strategi for å oppnå en skattefordel er vel i seg selv ikke problematisk? Det problematiske er at hun har sendt inn dokumentasjon i form av en leiekontrakt hun ikke har benyttet seg av. Jeg vil mene det er dokumentforfalskning?

Det siste er definitivt mer problematisk enn det første, men å bevisst manipulere saksforholdene (for eksempel konstruere en symbolsk leieutgift til foreldrene sine) for å oppnå skattefordel når du er folkevalgt (eller ble etter hvert, da), mener jeg også er høyst problematisk.

__________________
2006 og 2009
Zulu er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-02-22, 19:30   #11
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tajiks unnamanøver

Syns Hege Ulstein hadde en god kommentar på denne: https://www.dagsavisen.no/debatt/kom...m-beskyttelse/

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-22, 19:37   #12
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.630
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tajiks unnamanøver

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Syns Hege Ulstein hadde en god kommentar på denne: https://www.dagsavisen.no/debatt/kom...m-beskyttelse/

Jo, men den handler om Aftenposten-saken. Poenget mitt er at hun nettopp gikk offensivt ut mot Aftenposten for å ta brodden av VG-saken.

Og det er også mitt svar på det Hege Ulstein spør om til sist her:

"Hadia Tajik har helt siden januar har vært klar over at VG har jobbet med en annen negativ pendler-sak om henne. En sak som er langt mer alvorlig, og som dreier seg om at hun fikk skattefri pendlerbolig på bakgrunn av en kontrakt knyttet til en leilighet hun aldri brukte. Dette pågikk i fire år fra 2006 til 2010. Det er definitivt en sak. Hvis Tajik var en mester i skitten lynavledning, mørklegging og Facebook-knep, hvorfor valgte hun å bruke dem på Aftenpostens ikke-sak, framfor VGs langt alvorligere avsløring, som faktisk truer hennes omdømme?"

__________________
2006 og 2009
Zulu er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-02-22, 19:42   #13
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tajiks unnamanøver

Ok. Jeg syns det du siterer nettopp viser at den handler om begge sakene, og (konspirasjons-)teoriene om Tajiks «unnamanøver». Og jeg er enig med Ulstein der.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-22, 20:04   #14
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.485
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tajiks unnamanøver

Hadde bare lest VG sin sak da jeg kommenterte.

Når jeg leser det Ulstein skriver så tenker jeg at det må være veldig vanskelig å beholde det moralske kompasset som politiker. Noen skarve kroner mot trusselen å bli halshugget? Det blir som når jeg fortjener en sjokolade etter en dårlig dag på jobben (dårlig sammenligning, men beste jeg kom på i farten). Makt korrumperer, men jeg tror også det å ha veldig anderledes opplevelser gjør at man endres.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-22, 20:12   #15
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.630
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tajiks unnamanøver

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ok. Jeg syns det du siterer nettopp viser at den handler om begge sakene, og (konspirasjons-)teoriene om Tajiks «unnamanøver». Og jeg er enig med Ulstein der.

Effekten av mediestrategien hennes var at VG-saken om situasjonen i 2006 fikk mindre oppmerksomhet (i hvert fall i første omgang) enn Aftenposten-saken om 2019. Og det var hun jo tjent med. Om det var en tilsiktet effekt eller ikke endrer ikke på det faktum at hun har besvart anklagene om 2006 på en lite tillitvekkende måte. Om det var en bevisst unnamanøver eller ikke er mindre relevant enn at hun ikke har blitt stilt til ansvar på en ordentlig måte.

__________________
2006 og 2009
Zulu er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-02-22, 20:15   #16
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tajiks unnamanøver

Ok, basset på overskriften og majoriteten av HI ditt trodde jeg det var nettopp «unnamanøveren» du ville snakke om/kritisere.

Jeg syns VG-saken fikk lite oppmerksomhet første dagen, men både kritikken og fokuset på det har da vitterlig tatt seg opp, så jeg syns ikke det virker som hun «slipper unna». Hva mener du er «stilt til ansvar på en ordentlig måte» da?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-22, 20:20   #17
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.630
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tajiks unnamanøver

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ok, basset på overskriften og majoriteten av HI ditt trodde jeg det var nettopp «unnamanøveren» du ville snakke om/kritisere.

Haha, poeng! Jeg er tydeligvis litt opprørt over begge deler. Men mest over det siste, altså. Jeg er så skyggeredd på vegne av myndighetstilliten these days, og jeg blir så irri når noen setter den på spill.

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg syns VG-saken fikk lite oppmerksomhet første dagen, men både kritikken og fokuset på det har da vitterlig tatt seg opp, så jeg syns ikke det virker som hun «slipper unna». Hva mener du er «stilt til ansvar på en ordentlig måte» da?

Jo, det begynner å ta seg opp litt. Men ikke nok, synes jeg. Og nå må vi bekymre oss om Ukraina og da er jeg redd det koker bort og blir liggende å ulme sammen med all den andre politikerforakten. Det er så viktig å få luftet ut disse sakene ordentlig!

__________________
2006 og 2009
Zulu er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-02-22, 20:29   #18
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tajiks unnamanøver

Til det siste: både ja og nei. Jeg tror ikke vi trenger mer offentlig skamming, men jeg syns vi trenger at Stortinget går gjennom det skikkelig, rydder opp og de som har utnyttet må tilbakebetale/stå til ansvar slik det blir bestemt. Jeg syns det er kjempebra at alt dette er avslørt, men syns det er greit å gå videre. Og det sier jeg ikke fordi det er Tadjik, jeg syns hun må ta like mye ansvar for det som de andre.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-22, 21:56   #19
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.827
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tajiks unnamanøver

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Er det overhode noen politikere som ikke har svin på skogen??

Og så er jeg faktisk enig(!) med Rollnes som sier at Ropestad u alle fall hadde baller til å innrømme hva han gjorde, de fleste andre fjaser det bort som ingenting.

Det begynner i hvert fall å bli langt mellom dem. Drittlei politikere!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-22, 22:09   #20
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tajiks unnamanøver

Tajik er dødsens dyktig i alt hun gjør. Inkludert å sjonglere media. Det er fascinerende å observere krigerspiriten, motet og dødsforakten i hennes angrep på Aftenposten. Det var jo effektivt for å flytte fokuset fra saken fra 2006 som hun visste flere redaksjoner holdt på å grave frem. Hun må være så beinhard i hodet for å krige fremover når de fleste andte ville fokusert på forsvartalen.

Jeg liker Tajik veldig godt selv om jeg ikke stemmer på hennes parti. Ganske trist å skjønne at hun også har utnyttet pendlersystemet i unge år.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no