Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kan dere gi meg tips til hva jeg kan gjøre med min hemmelige venn?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-11-09, 17:24   #21
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan dere gi meg tips til hva jeg kan gjøre med min hemmelige venn?

Opprinnelig lagt inn av Stine-mor, her.

Why? Har noen mistet julestemningen?

Tja, det var mest småbarnsforeldre som nektet, jeg antok at de hadde mer enn nok med alt før jul sånn at enda en ting ble bare en belastning.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-09, 18:11   #22
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.120
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan dere gi meg tips til hva jeg kan gjøre med min hemmelige venn?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Fikk du innført det uten noe bråk på jobben altså? Noen forsøkte et sted jeg jobbet og det ble så mye protester og fullstendig boikott at det ikke gikk.

Vi er ca 15 stykker, og vi snakket om det i lunsjen og alle var gira. Det skal jo ikke være noe store greier og kun hyggelig! Ikke noe press.

Jeg sendte ut en mail da ikke alle var der i lunsjen, slik at man kunne få mulighet til å ikke bli med hvis noen ikke vil. Fikk ingen avbestillinger.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-09, 18:15   #23
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan dere gi meg tips til hva jeg kan gjøre med min hemmelige venn?

Utrolig at noen ikke vil være med på noe sånt som dette? Men, vi er forskjellige da. Man trenger jo ikke kjøpe ting, men man kan gi komplimenter og si hyggelige ting til vennen,- det er jo gratis. Og man trenger ikke gjøre dette hver dag heller.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 21:49   #24
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.120
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan dere gi meg tips til hva jeg kan gjøre med min hemmelige venn?

Da er vi i gang. Noen har allerede fått et elektronisk venne-kort. Jeg laget en appelsin med 24 nelliker i og la på pulten til min hemmelige venn. MORO!

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-23, 12:35   #25
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan dere gi meg tips til hva jeg kan gjøre med min hemmelige venn?

Drar frem denne på søken etter gode tips. Kan hende dette har utviklet seg de siste 10 år og at kreativiteten har blomstret.

Gjerne også noe morsomt! Feks går det an å sende noe digitalt anonymt?

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-23, 12:51   #26
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.601
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kan dere gi meg tips til hva jeg kan gjøre med min hemmelige venn?

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Gjerne også noe morsomt! Feks går det an å sende noe digitalt anonymt?

Du kan jo få noen andre til å sende?

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-23, 16:29   #27
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan dere gi meg tips til hva jeg kan gjøre med min hemmelige venn?

Opprinnelig lagt inn av celebelen, her.

Du kan jo få noen andre til å sende?

Ja, kanskje jeg skal prøve på det. Håpet kanskje det fantes en «anonymknapp» på telefonen.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-23, 16:31   #28
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan dere gi meg tips til hva jeg kan gjøre med min hemmelige venn?

Ah, det går visst an! ��

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no