Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

"My name is Khan"

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-07-10, 13:06   #1
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

"My name is Khan"

Hvis du liker Bollywood/hindifilmer, og dets like, ja da burde du se denne filmen.
Veldig søt, og litt trist.

  Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 15:11   #2
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "My name is Khan"

Å! Dette var passende info for meg - jeg innså nemlig for noen dager siden (etter å ha lest en artikkel en eller annen plass om bollywoodfilmer) at jeg har elsket de få jeg har sett.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-10, 10:15   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "My name is Khan"

Denne har jeg tenkt til å se. Jeg har lest veldig mange artikler om hovedrolleinnehaveren det siste halve året.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-10, 10:17   #4
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: "My name is Khan"

Ja jeg liker virkelig slike filmer, og HI i filmen er ikke vond å hvile øynene på heller

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no