Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

[En slags spinnoff] Kan du handle i joggebukse?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-14, 01:25   #141
Tinúviel
Nybegynner
 
Medlem siden: Oct 2014
Hvor: Der hjertet er
Innlegg: 6
Tinúviel har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: [En slags spinnoff] Kan du handle i joggebukse?

Å herre, ja! I dag kledte jeg på meg jeans og en pen topp da jeg skulle til butikken, hvorpå elleveåringen tittet rart på meg og utbrøt: "Skal du i selskap, mamma?"

Tinúviel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-14, 02:50   #142
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [En slags spinnoff] Kan du handle i joggebukse?

Jeg kan handle i treningstights på vei til (eller fra) trening - men aldri i pysj-kosebuksen.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-14, 12:14   #143
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [En slags spinnoff] Kan du handle i joggebukse?

Jeg har bare hatt en sånn joggebukse, og den var lys rosa og jeg fikk den i gave da jeg reiste på besøk til en venninne i Tromsø i 1988. Vi var begge to i barselpermisjon, og det skulle være "antrekket" når vi koste oss inne i snø og vinter(hun er forøvrig bergenser).

Jeg går ofte i chenillebukser eller yogapants hjemme og skifter ikke når jeg skal til butikken.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no