Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Det går en katt her

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-06-07, 10:33   #1
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det går en katt her

Et svart, skralt kattekrek. Nå ser det ut til at katten er smelt på tjukken også. Jeg trodde ikke katten skulle overleve vinteren, den var usannsynlig tynn. Jeg har flere ganger ringt dyrebeskyttelsen, men de tar aldri telefonen.

Nå er katten her igjen, mjauer og styrer. I dag fikk den en bolle som den spiste og etter det ga jeg den en av Ibens skiver som hun skulle ha i bhg. Leverpostei, det var visst så godt at den slikket asfalten etterpå.

Den har blitt foret av studentene her. Nå er de reist og den bare går og mjauer. Den er noe redd, men jeg skulle nok klart å lokke den til meg om jeg finner den igjen.

Hva gjør jeg med denne katten?

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-07, 10:45   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det går en katt her

Har dere noe kattehus eller andre steder man kan levere forlatte dyr?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-07, 10:48   #3
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det går en katt her

Enten så lar du katta være og slutter å fore den - da vil den mest sannsynlig finne seg noen andre som forer den - eller så tar du den til dyrlegen og får den avlivet.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-07, 10:51   #4
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det går en katt her

Jeg ville fortsatt å ringe dyrebeskyttelsen og (hvis mulig) lagt igjen en beskjed på svareren.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-07, 10:53   #5
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det går en katt her

Katta har fått mat av meg to ganger. En gang i vinter og en gang nå. Den fikk mat fordi den var sulten og fordi jeg vurderer hva jeg kan gjøre med den. Den har gått her i flere dager uten å få mat nå.

Vi har ikke noe kattehus som jeg vet om og det er uaktuelt for meg å ta den katten noe sted som helst. Derfor har jeg forsøkt å komme i kontakt med dyrebeskyttelsen slik at de evt kan hente kreket.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-07, 10:54   #6
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det går en katt her

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg ville fortsatt å ringe dyrebeskyttelsen og (hvis mulig) lagt igjen en beskjed på svareren.


Det ble gjort to ganger i vinter og de har ennå ikke returnert samtalen.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-07, 10:59   #7
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det går en katt her

Disse "kattehusene" og dyrebeskyttelsen flommer over av katter, og i mange tilfeller ender de også med å avlive dem i store antall. Her jeg bor er det stadige oppslag i avisene hvor de appellerer til folk om vær så snill og kom og hent en katt, ellers må de avlives. Dessuten stenger de kattehuset med jevne mellomrom og tar ikke inn flere, fordi det er fullt. Katter er "overskuddsvare", dessverre.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-07, 11:04   #8
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.383
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det går en katt her

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Enten så lar du katta være og slutter å fore den - da vil den mest sannsynlig finne seg noen andre som forer den.

Hva hjelper det at hun finner noen andre som forer den i stedet for Sitron?

Jeg skulle ikke takle å se en så ekstremt sulten katt som er så radmager og som i tillegg skal få kattunger, uten å gi den mat noen gang.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-07, 11:06   #9
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det går en katt her

De avliver vel ikke en gravid katt heller.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-07, 13:47   #10
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Det går en katt her

Det er neppe noe problem å få den avlivet selv om den er gravid. Jeg synes det verste du kan gjøre er ingenting, den har det jo åpenbart ikke bra sånn som den har det nå, og verre vil det bli når ungene kommer.
Jeg ville prøvd dyrebeskyttelsen et par ganger til.

__________________
Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-07, 14:04   #11
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Det går en katt her

Jeg ville ringt vetrinæren og hørt om de ville hjelpe.
Er ikke umulig at de vil sponse en avlivning på denne katten hvis alternativet er at den sulter og ungene vil bli ville og sulte.

Har hørt om vetrinærer som avliver slike omstreifere gratis om de blir kontaktet.

Eller dere kan ringe viltsnemda om de kan komme å fange den og avlive den.

__________________
•·.·Ž¯`·.·• •·.·Ž¯`·.·•

Ž*•.ž(*•.žGutt 99-01 og 03ž.•*Ž)ž.•*Ž
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-07, 14:06   #12
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det går en katt her

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Hva hjelper det at hun finner noen andre som forer den i stedet for Sitron?

Jeg skulle ikke takle å se en så ekstremt sulten katt som er så radmager og som i tillegg skal få kattunger, uten å gi den mat noen gang.

Hjelpen kan være at de hun finner er villig til å ta henne inn og ta vare på henne. Sitron har åpenbart ikke interesse av å ta vare på katten - og burde derfor ikke mate henne. Selv katter som har rømt hjemmefra blir værende på fremmede steder så lenge de får mat. Mange forer "hjemløse" katter og bidrar til at kattene aldri streifer hjemover igjen. Katter er troløse sånn. De holder seg til maten.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-07, 14:15   #13
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.383
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det går en katt her

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Hjelpen kan være at de hun finner er villig til å ta henne inn og ta vare på henne. Sitron har åpenbart ikke interesse av å ta vare på katten - og burde derfor ikke mate henne. Selv katter som har rømt hjemmefra blir værende på fremmede steder så lenge de får mat. Mange forer "hjemløse" katter og bidrar til at kattene aldri streifer hjemover igjen. Katter er troløse sånn. De holder seg til maten.

Du har et poeng der, men jeg syns det stiller seg litt annerledes nå når hun er drektig. Når man ser tydelig (på litt avstand) at hun er drektig så er det ikke så langt igjen før hun føder. Det gjør at jeg syns at hun skal få mat og ikke minst drikke nå. Det er ikke sikkert hun har nok energi tl å "streife hjemover" akkurat nå.

Jeg skulle ringe dyrebeskyttelsen samt gi den mat og vann og kanskje et passende sted å føde (der det er enkelt for dyrebeskyttelsen å få med seg ungene).

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-07, 14:19   #14
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det går en katt her

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Du har et poeng der, men jeg syns det stiller seg litt annerledes nå når hun er drektig. Når man ser tydelig (på litt avstand) at hun er drektig så er det ikke så langt igjen før hun føder. Det gjør at jeg syns at hun skal få mat og ikke minst drikke nå. Det er ikke sikkert hun har nok energi tl å "streife hjemover" akkurat nå.

Jeg skulle ringe dyrebeskyttelsen samt gi den mat og vann og kanskje et passende sted å føde (der det er enkelt for dyrebeskyttelsen å få med seg ungene).

Både ja og nei! Man skal ikke mate en katt hvis man ikke er villig til å fortsette med det! Selv om den er aldri så drektig. Det hjelper jo ikke katten om den får mat en uke, hvis den så er uten mat neste uka. Hvis man ikke er villig til å forplikte seg så skal man la være.

Det samme gjelder forresten småfuglene. Begynner du først å mate så forplikter det! Til langt utpå våren. Ikke bare noen uker rundt jul. Da venner fuglene seg til å komme dit for å finne mat, og når du slutter å mate i februar, så blir det problematisk for dem.

Moralen er: Ikke mat dyr som du ikke er villig til å ta ansvar for.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-07, 15:41   #15
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det går en katt her

Jeg har faktisk ikke lov å ha dyr her. Ikke villig til å ta ansvar sier du? Jeg gjør da mitt.

Nå har jeg snakket med dyrebeskyttelsen, som sa jeg måtte kontakte mat og helsetilsynet. Det gjorde jeg, men der var det ingen på dyrenemda som svarte de gangene jeg prøvde.

Det er mulig du, Bina, syns ansvar ligger i å la katten sulte. Slik ser ikke jeg det. Hadde det vært snakk om at katten aldri hadde fått mat her på heimen, så hadde det vært annerledes. Men nå har den altså blitt foret her siden i vinter. Ergo får den mat her og henger derfor her. Om den får mat av meg et par dager mens jeg forsøker å finne en løsning for katten så vil jeg absolutt kalle det å ta ansvar. Men det er det visst veldig vanskelig å forstå.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-07, 15:45   #16
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det går en katt her

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg har faktisk ikke lov å ha dyr her. Ikke villig til å ta ansvar sier du? Jeg gjør da mitt.

Nå har jeg snakket med dyrebeskyttelsen, som sa jeg måtte kontakte mat og helsetilsynet. Det gjorde jeg, men der var det ingen på dyrenemda som svarte de gangene jeg prøvde.

Det er mulig du, Bina, syns ansvar ligger i å la katten sulte. Slik ser ikke jeg det. Hadde det vært snakk om at katten aldri hadde fått mat her på heimen, så hadde det vært annerledes. Men nå har den altså blitt foret her siden i vinter. Ergo får den mat her og henger derfor her. Om den får mat av meg et par dager mens jeg forsøker å finne en løsning for katten så vil jeg absolutt kalle det å ta ansvar. Men det er det visst veldig vanskelig å forstå.

Jeg visste ikke hvorfor du ikke kunne ta vare på katten, men oppfattet det i hovedinnlegget som om du syntes det var plagsomt med katten.

Mat den gjerne, men sørg da for å mate den hver dag - inntil noen andre kommer og tar seg av den. Og mater du hver dag, så må du fortsette, selv om det går et halvt år.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-07, 15:49   #17
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det går en katt her

Fortell meg hvilken forskjell det gjør om jeg gir mat i tre dager, når den har fått mat i 5 mnd. Gjerne med teskje, slik at jeg kan forstå hvorfor katten ville gått og funnet seg et annet sted å få mat om jeg ikke hadde gitt den mat i tre dager, selv om den har fått mat her i fem måneder, men den ikke kan klare å forstå det om den får mat noen ekstra dager på samme sted som den har fått mat i fem måneder.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-07, 16:16   #18
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det går en katt her

Igjen konstanterer jeg at bina må være en slags tvillingsjel, eller noe.
Nå er det pokker ta meg ikke en eneste diskusjon jeg ikke er enig med henne i.
Tror jeg...

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-07, 17:28   #19
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det går en katt her

Det samme skjedde med oss en vinter for lenge siden, og den katten ble vår trofaste snille huskatt i femten år. (Etter at vi hadde hengt opp lapper og annonsert i avisen for å prøve å finne eieren..)

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-07, 18:18   #20
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det går en katt her

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Fortell meg hvilken forskjell det gjør om jeg gir mat i tre dager, når den har fått mat i 5 mnd. Gjerne med teskje, slik at jeg kan forstå hvorfor katten ville gått og funnet seg et annet sted å få mat om jeg ikke hadde gitt den mat i tre dager, selv om den har fått mat her i fem måneder, men den ikke kan klare å forstå det om den får mat noen ekstra dager på samme sted som den har fått mat i fem måneder.


Venter fremdeles på en forklaring.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no