Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er Facebookfilter på profilbilde en "hvilepute"? (Organdonasjon)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-09-17, 14:45   #1
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er Facebookfilter på profilbilde en "hvilepute"? (Organdonasjon)

En jeg kjenner mener at det er en hvilepute at feks man kan erklære seg organdonor ved å bruke et filter Facebook har lagt inn på vegne av Stiftelsen Organdonasjon. Argumentet er at man antagelig tar det vekk om en stund, og at majoriteten antagelig aldri blir organdonor på "alvor".

Jeg er dypt uenig. Tenker at "alle monner drar". Og at dette han sette i gang en tankeprosess i de som vingler, det kan skape diskusjon og samtaler hjemme, blest osv. Og mer bevissthet rundt organdonasjon, ikke minst. Jeg ser ikke noe negativt.

Hva mener dere?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-17, 14:50   #2
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.359
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er Facebookfilter på profilbilde en "hvilepute"? (Organdonasjon)

Jeg håper jo at alle som bruker dette filteret faktisk mener noe med det, laster ned app eller bærer kort med seg og informerer sine nærmeste om det.

Min far fikk ny nyre for noen år siden så dette er en sak vår familie brenner for og ser viktigheten av.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-17, 14:56   #3
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.487
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er Facebookfilter på profilbilde en "hvilepute"? (Organdonasjon)

Mener vedkommende at folk har dette filteret men sier til sine nærmeste at de likevel ikke vil være organdonorer? At det ikke er alvorlig ment? Dette gir ikke mening for meg.

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-17, 14:57   #4
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Facebookfilter på profilbilde en "hvilepute"? (Organdonasjon)

Jeg tenker at OM det eneste man har å ta utgangspunkt i er et Facebookbilde med filter, så er det uansett en kraftig indikasjon på hva den avdøde hadde ønsket. Ingen har noen gang dødd av organdonasjon () , så jeg tenker at det uansett kan gjøre en avgjørelse enklere. Selv om det ikke er "formelt bildene". Men det er det vel ingenting som er? Selv om jeg fyller ut donorkort og alt, så tar de vel ingenting uten pårørendes godkjenning?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-17, 14:59   #5
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Facebookfilter på profilbilde en "hvilepute"? (Organdonasjon)

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

Mener vedkommende at folk har dette filteret men sier til sine nærmeste at de likevel ikke vil være organdonorer? At det ikke er alvorlig ment? Dette gir ikke mening for meg.

Nei, at det ikke er noe "bindene" hvis man ikke tar samtalen, informerer, skaffer seg donorkort etc. At man kanskje ikke mener det helt likevel.

Jeg mener det er en måte å informere på. Og om det ikke skulle bli tatt høyde for om uhellet er ute, så har man i alle fall spredd et fint budskap.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-17, 15:00   #6
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.359
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er Facebookfilter på profilbilde en "hvilepute"? (Organdonasjon)

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg tenker at OM det eneste man har å ta utgangspunkt i er et Facebookbilde med filter, så er det uansett en kraftig indikasjon på hva den avdøde hadde ønsket. Ingen har noen gang dødd av organdonasjon () , så jeg tenker at det uansett kan gjøre en avgjørelse enklere. Selv om det ikke er "formelt bildene". Men det er det vel ingenting som er? Selv om jeg fyller ut donorkort og alt, så tar de vel ingenting uten pårørendes godkjenning?

Nei, de gjør ikke det. Det er viktig å informere sine nærmeste om sine ønsker også.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-17, 15:02   #7
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Facebookfilter på profilbilde en "hvilepute"? (Organdonasjon)

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Nei, de gjør ikke det. Det er viktig å informere sine nærmeste om sine ønsker også.

Men mener du at om mannen din erklærer seg som organdonor på Facebook.. så er du usikker på hva du skal gjøre om han er hjernedød? Ville du ikke tatt det som informasjon bra nok?

Antar at de fleste prater om det altså, men det er overnevnte scenario min kompis mener er en "hvilepute". Facebook er bare tant og fjas og teller ikke.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-17, 15:12   #8
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er Facebookfilter på profilbilde en "hvilepute"? (Organdonasjon)

Jeg tenker som så at det er like mye en oppfordring til venner og andre som ser bildet om å ta et standpunkt eller valg, i det minste gjøre seg opp en mening hvordan man stiller seg til organdonasjon.

Og selvfølgelig har man snakket om det til sine nærmeste.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-17, 15:23   #9
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.858
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Facebookfilter på profilbilde en "hvilepute"? (Organdonasjon)

Jeg har sagt til mine nærmeste at jeg er organdonor, og at jeg håper det blir respektert hvis det kommer til det en dag. Jeg har ikke donorkort, ei heller noe filter på FB. Jeg satser på at det holder.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-17, 15:29   #10
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.487
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er Facebookfilter på profilbilde en "hvilepute"? (Organdonasjon)

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Men mener du at om mannen din erklærer seg som organdonor på Facebook.. så er du usikker på hva du skal gjøre om han er hjernedød? Ville du ikke tatt det som informasjon bra nok?

Antar at de fleste prater om det altså, men det er overnevnte scenario min kompis mener er en "hvilepute". Facebook er bare tant og fjas og teller ikke.

Hvis min mann hadde lagt ut dette på Facebook uten å si noe mer om det til meg så hadde jeg tatt det som informasjon bra nok. Jeg tror altså ikke noe på at folk legger det ut der uten å mene det. Folk må gjerne si det til hverandre istedet eller i tillegg altså.

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-17, 15:31   #11
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Facebookfilter på profilbilde en "hvilepute"? (Organdonasjon)

Jeg er ikke egentlig så veldig tilhenger av facebookaktivisme, som kun handler om å gi uttrykk for et standpunkt, som så ikke følges opp av handling. Dessuten sliter jeg litt med noen av kampanjene, av flere grunner.

Når det gjelder organdonasjonskampanjen, helt konkret, så kan det være fordi jeg har tatt et standpunkt for mange år siden (havner jeg i en situasjon hvor jeg er hjernedød, men organene mine er brukandes, så er det bare å bruke i vei. Hadde en av mine aller, aller nærmeste trengt en nyre, så skulle jeg gitt bort en av mine.) Men jeg ER jo ikke organdonor, og jeg håper jo at verken jeg eller noen av mine slipper å havne i en situasjon hvor vi blir det. Og jeg vet også at det til syvende og sist ikke er jeg som kommer til å ta den endelige beslutningen, hvis det skulle gå så galt. Hadde filteret vært "Jeg har tatt organdonasjonssamtalen" hadde det vært noe annet - for den har jeg tatt. "Jeg støtter organdonasjon!" kunne jeg også ha vurdert. Men "Jeg er organdonor" blir rett og slett alt for morbid for meg. (Blodgivningskampanjer, derimot, er jeg helhjertet med på. Og kommer det et "Jeg er blodgiver"-filter, så skulle jeg nok ha brukt det. Kanskje. Tror jeg.)

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-17, 15:54   #12
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.805
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Facebookfilter på profilbilde en "hvilepute"? (Organdonasjon)

Nå kan jeg ikke snakke for andre enn meg sjøl, men jeg hadde i hvertfall aldri giddi klistre et "jeg er organdonor" over profilbildet mitt på FB om jeg ikke mente det, hva i all verden hadde vært poenget, liksom?

Gubben og jeg er skjønt enige om at den dagen vi ikke trenger organene våre selv, er det bare å gi bort alt som evt kan brukes.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-17, 15:55   #13
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Facebookfilter på profilbilde en "hvilepute"? (Organdonasjon)

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

Hvis min mann hadde lagt ut dette på Facebook uten å si noe mer om det til meg så hadde jeg tatt det som informasjon bra nok. Jeg tror altså ikke noe på at folk legger det ut der uten å mene det. Folk må gjerne si det til hverandre istedet eller i tillegg altså.

Nemlig.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-17, 16:05   #14
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Facebookfilter på profilbilde en "hvilepute"? (Organdonasjon)

Klart folk mener det? Men den totale mengden midlertidige profilbilder er ganske irriterende. Det er stadig nye trender. Går det an å slippe å se sånt tro?

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-17, 16:54   #15
Sweetie
Prøver seg frem
 
Sweetie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2013
Innlegg: 424
Sweetie er populærSweetie er populærSweetie er populær
Standard

Sv: Er Facebookfilter på profilbilde en "hvilepute"? (Organdonasjon)

Selv på organdonasjon.no står det jo at man ikke trenger å gjøre noe annet enn å si det for å bli det. Man trenger ikke å ha organdonorkort. Har man skrevet det på facebook så har man sagt det. Da vet dine nærmeste hva du mener.

Faktisk er det jo enda bedre å flagge det på facebook eller annet offentlig sted enn å "bare" si det til sine nærmeste, da de faktisk ikke har anledning til å si nei om ditt ønske er kjent når du dør. Er det tvil om hva ditt ønske er er det de pårørende som avgjør.

Sweetie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-17, 17:36   #16
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er Facebookfilter på profilbilde en "hvilepute"? (Organdonasjon)

Jeg skulle ønske det fantes et sentralt register der man kunne melde seg inn som organdonor. Så lenge det ikke fins, mener jeg offentlige erklæringer på facebook er bedre enn private samtaler med de nærmeste. Jeg er slett ikke sikker på at min mann kommer til å si ja til organdonasjon fra min kropp om jeg kommer i en ulykke, siden han ikke klarer/ønsker å ta raske avgjørelser i stressede situasjoner.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-17, 18:58   #17
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.017
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er Facebookfilter på profilbilde en "hvilepute"? (Organdonasjon)

Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være en hvilepute.

Alle mulige regnbuer, pray for, flagg og faner på profilbildene har jeg aldri fått helt taket på, men denne her har jo faktisk en reell praktisk verdi. (Jeg, for å snakke for meg selv, velger andre måter å formidle mine meninger på enn gjennom profilbildene mine.)

Når det gjelder organdonasjon så er det enda en lang vei å gå før det er et tema som ikke skremmer. Klart, det er ikke hyggelig å tenke på at man selv eller sine nærmeste kan risikere plutselig død. Det kan være lettere å late som ingenting, ikke ta det opp som tema. Så har man alle de som står i kø, man selv eller sine nærmeste kan komme i den køen når som helst. Hva da?

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.

Sist redigert av Syrinx : 23-09-17 kl 19:03.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-17, 19:51   #18
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Facebookfilter på profilbilde en "hvilepute"? (Organdonasjon)

Ikke i dette tilfellet, nei. Når man endrer Facebookbildet til "Jeg er organdonor", så oppfatter jeg det sånn at man faktisk har tatt stilling til saken, ja.

Men disse "Paris"/"London"/"annet terrorrammet sted"-greiene man endrer profilbildet til etter terrorangrep føles mer som en hvilepute i noen tilfeller.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-17, 22:56   #19
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er Facebookfilter på profilbilde en "hvilepute"? (Organdonasjon)

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Jeg skulle ønske det fantes et sentralt register der man kunne melde seg inn som organdonor. Så lenge det ikke fins, mener jeg offentlige erklæringer på facebook er bedre enn private samtaler med de nærmeste-

Jeg tror det er allerede neste år at man kan krysse av/registrer seg for at man ønsker å være organdonor i kjernejournalen.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-17, 23:22   #20
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.858
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Facebookfilter på profilbilde en "hvilepute"? (Organdonasjon)

Opprinnelig lagt inn av Fersken, her.

Jeg tror det er allerede neste år at man kan krysse av/registrer seg for at man ønsker å være organdonor i kjernejournalen.

Hvor i kjernejournalen gjør man det? Jeg prøvde å finne det nå, men fant ikke noe.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no