Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Fra vest til øst for 2 ferske sjåfører til helga?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-17, 17:36   #1
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.322
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Spørsmål

Fra vest til øst for 2 ferske sjåfører til helga?

Min datter og venninna skal kjøre fra Bergen til Gjøvik på søndag. (Selvsagt avhengig av ikke stengte veier/drittvær)

De har hatt lappen under en mnd og ca 3 mnd. De skal kjøre tidlig på dagen så de har dagen på seg (og kommer over fjellet før det blir mørkt), bytte på å kjøre og ta det pent.

Hvor vil dere anbefale å kjøre og gjerne hvorfor. Vi kjørte ofte Hardangervidda da jeg ble med da jeg var sammen med faren hennes. Synes det er finest og da hadde vi alltid is på ferga (som jeg vet er erstattet av bro nå). Eller vi kjørte Lærdalstunnelen.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-17, 18:05   #2
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fra vest til øst for 2 ferske sjåfører til helga?

Jeg ville kjørt Lærdalstunnelen og Hemsedal, eller holdt meg på E16.

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-17, 18:08   #3
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.069
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fra vest til øst for 2 ferske sjåfører til helga?

Lærdalstunnelen og Hemsedal ja. Hemsefjellet har mye kortere fjellparti enn Hardangerviss og er mer værsikker. Og så kan di vel kjøre over Golsfjellet når di skal til Gjøvik?

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-17, 18:19   #4
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.322
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Fra vest til øst for 2 ferske sjåfører til helga?

Er vel ny tunnel på Filefjell. Noen prøvd den?
Tror det blir Hemsedal eller Filefjell kanskje?

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-17, 18:41   #5
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.069
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fra vest til øst for 2 ferske sjåfører til helga?

Kanskje ikkje så dumt med filefjell sidan dei skal til Gjøvik, nei. Den overgangen er jo kortast av alle.
Har ikkje sjekka den nye tunnelen nei.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-17, 18:46   #6
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.322
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Fra vest til øst for 2 ferske sjåfører til helga?

5 km forskjell Filefjell og Hemsedal, så ikke store forskjell slik sett.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-17, 22:05   #7
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.322
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Fra vest til øst for 2 ferske sjåfører til helga?

Da har dattera mi kommet seg tilbake. Av forskjellige grunner ble det til at hun kjørte alene tilbake. Kom avgårde nesten 3 timer senere enn ønsket, slik at det ble mørkt før hun var over fjellet (ble Filefjell). Så mor var veldig glad da hun ringte og sa hun nærmet seg Fagernes...
Men hun har tatt det rolig og pent og tatt flere småpauser.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-17, 22:23   #8
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.442
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fra vest til øst for 2 ferske sjåfører til helga?

Jeg kjenner at jeg allerede gruer meg til mine unger skal ut og kjøre på egenhånd. Særlig yngste.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no