Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Drikker du et glass vin/øl når du skal kjøre senere?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-04-08, 08:36   #21
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.988
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Drikker du et glass vin/øl når du skal kjøre senere?

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

Nå kjører ikke jeg selv enda, men det kommer jeg aldri til å gjøre.

Sambo gjør heller aldri det.



Jeg er i den kategorien som blir småsjokkert over kjørepilsen, definitivt. Det er en uting.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 08:40   #22
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.713
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drikker du et glass vin/øl når du skal kjøre senere?

Men hvorfor ta sjansen, Zoë? Det er jo lett å la være å kjøre hvis man innstiller seg på det, mener jeg.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 08:40   #23
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drikker du et glass vin/øl når du skal kjøre senere?

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Påvirket, blir man selvsagt.

Nemlig, og juridisk sett: "Ingen må føre eller forsøke å føre motorvogn når han er påvirket av alkohol (ikke edru) eller annet berusende eller bedøvende middel." Enkelt og greit.

Sitat:

Jeg har også tenkt at det er individuelle forskjeller - men på Vinmonopolets side står dette:

Alkoholpromillen i blodet minkar gjennomsnittleg med 0,15 promille per time for begge kjønn

Vinmonopolet lønner neppe en eneste toksikolog. Jeg kunne ha hostet opp ørtifjørti artikler som viser spredningen i etanoleliminasjonen hvis jeg hadde hatt tid. For kvinner er forøvrig gjennomsnittet 0,10 promille per time. I tillegg til at det er kjønnsforskjeller og kroppsvektavhengig så er etanolnivået også avhengig av innholdet i tarmen fra før, stoffskiftet til individet på gjeldende tidspunkt inkl. leverens tilstand og arbeidsmengde osv. osv.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 08:41   #24
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drikker du et glass vin/øl når du skal kjøre senere?

Men den skal du ha Zoë, eg synest du er tøff som legger ut følarar i forhold til eit såpass betent tema for å evaluere standpunktet ditt.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 08:42   #25
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.175
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Drikker du et glass vin/øl når du skal kjøre senere?

Skal jeg kjøre bil så drikker jeg ikke alkohol.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 08:44   #26
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drikker du et glass vin/øl når du skal kjøre senere?

Niks. Heller ikke lettøl.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 08:47   #27
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Drikker du et glass vin/øl når du skal kjøre senere?

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Men den skal du ha Zoë, eg synest du er tøff som legger ut følarar i forhold til eit såpass betent tema for å evaluere standpunktet ditt.

Signerer! Det syns jeg er voksent gjort.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 08:52   #28
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drikker du et glass vin/øl når du skal kjøre senere?

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Men den skal du ha Zoë, eg synest du er tøff som legger ut følarar i forhold til eit såpass betent tema for å evaluere standpunktet ditt.

Enig! Og selv om jeg aldri drikker når jeg vet jeg skal kjøre noen timer senere, ville jeg nok ikke bli sjokkert av å se deg gjøre det. Men jeg ville antakeligvis ha kommentert det.

noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 08:53   #29
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drikker du et glass vin/øl når du skal kjøre senere?

Her står litt mer informasjon som er lett tilgjengelig og som viser litt av de kompliserende faktorer:

http://www.fhi.no/eway/default.aspx?...:5567:17:::0:0

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 09:00   #30
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Drikker du et glass vin/øl når du skal kjøre senere?

Jeg kjører heller ikke om jeg har kun smakt litt på alkohol. Det har blitt prinsippsak for meg rett og slett. Sitter heller ikke på med folk som har drukket.

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 09:02   #31
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Drikker du et glass vin/øl når du skal kjøre senere?

Tja, et glass vin eller en øl, utgjør ikke stort i promille, og etter noen timer så er det ikke noe problem å kjøre.

Jeg har gjort det selv, men da med mer enn tre timer i mellom ja. Tre timer føler jeg er knapt, selv om det nok ikke er det.

Før, når promillegrensa lå på 0,5, så var det mange som tok en kjørepils. En liten flaske øl ga rett i underkant av 0,5 i promille, påsto de.
Det var nok ikke noe problem det heller, for folk flest, men så var det de som ble fulle av denne ene ølen da...

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 09:06   #32
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drikker du et glass vin/øl når du skal kjøre senere?

Nei, det gjør jeg ikke - den sjansen ser jeg ingen grunn til å ta. Hvis jeg først skal drikke, skal det dessuten helst være minst to glass. Da kjører jeg i alle fall ikke bil. Jeg er av typen som blir fullstendig svett hvis jeg ser en politibil når jeg er ute og kjører, og kan finne på å bli vilt nervøs hvis det er 2-3 dager siden jeg drakk 3 glass vin.

Når jeg tenker meg om, tror jeg at jeg har kjørt noen hundre meter samme dag som jeg har drukket. Da har jeg tatt ett eller to glass vin på ettermiddagen, noe jeg en gang rett og slett glemte da jeg flyttet bilen sent samme kveld. Jeg ble oppriktig sjokkert over meg selv.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 09:06   #33
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Drikker du et glass vin/øl når du skal kjøre senere?

Det har jeg aldri gjort, og aldri forstått hvorfor noen gjør det.

__________________
-På vei ut av forumsdvale?-
Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 09:07   #34
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Drikker du et glass vin/øl når du skal kjøre senere?

Niks, tar ikke et lite glass og kjører senere på kvelden. Tåler så lite, så jeg føler meg beruset etter et glass. Men mannen har tatt seg en øl feks til middag kl 18 og kjørt hjem ved midnatt. Vi har sjekket med måler og han blåste grønt. Men det er lenge siden, vet ikke hvordan han stiller seg til det nå.

Under graviditeten smakte jeg en slurk av vin ved par anledninger, noe som egentlig var helt unødvendig. Var ikke særlig godt og jeg fikk kjempedårlig samvittighet....

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 09:14   #35
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drikker du et glass vin/øl når du skal kjøre senere?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Men hvorfor ta sjansen, Zoë? Det er jo lett å la være å kjøre hvis man innstiller seg på det, mener jeg.

Hele poenget er at jeg ikke oppfatter det som å "ta sjansen"!
Jeg har et uproblematisk forhold til alkohol, drikker lite og sjelden (kanskje et par glass vin et par ganger i måneden), avstår totalt fra alkohol under svangerskap og blir rasende om noen skulle tenke på å kjøre med promille i blodet.

Men å ta et glass vinn for så å kjøre 3-4 timer senere har jeg sett på som 100% rett&riktig - i og med at promillen da er borte.
At så mang tenker annerledes, tar jeg til etterretning, og linken din skal jeg lese, Veronal.

Jeg tar aldri sjanser når det gjelder sikkerhet, og det har jeg heller på ingen måte rodd at jeg har gjort i dette tilfellet.

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Nemlig, og juridisk sett: "Ingen må føre eller forsøke å føre motorvogn når han er påvirket av alkohol (ikke edru) eller annet berusende eller bedøvende middel." Enkelt og greit.

Jeg mente påvirket i det du drikker og i de timene det tar før alkoholen er borte - ikke idet jeg setter meg i bilen etter flere timer.

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Men den skal du ha Zoë, eg synest du er tøff som legger ut følarar i forhold til eit såpass betent tema for å evaluere standpunktet ditt.

Visste ikke at det var et så betent tema jeg - så da har jeg vært tøff uten å vite det selv!

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 09:17   #36
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.376
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Drikker du et glass vin/øl når du skal kjøre senere?

Jeg syns cola er bedre enn alt med alkohol, så hvis jeg skal kose meg er det totalt uproblematisk å drikke cola og kjøre bil etterpå.

Dersom jeg drikker alkohol er det først og fremst for å få virkningen av alkohol, og da er det selvsagt uaktuelt å kjøre.



(Jeg har vel strengt tatt kjørt en liten 3-minutters tur en gang etter en flaske, men det var fordi jeg trodde jeg skulle ha fest hjemme, men så ble den flyttet...)

Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 09:18   #37
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.713
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drikker du et glass vin/øl når du skal kjøre senere?

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Jeg tar aldri sjanser når det gjelder sikkerhet, og det har jeg heller på ingen måte rodd at jeg har gjort i dette tilfellet.

Jeg mente ikke at du var uansvarlig altså. Poenget mitt er bare at de aller fleste jeg kjenner ikke har kontroll på hvordan de selv forbrenner alkohol. Dermed velger de fleste som meg, å avstå fra å kjøre samme dagen. (og dagen derpå hvis det blir mye) Jeg var bare nysgjerrig, ikke i pekefinger-modus.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 09:22   #38
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drikker du et glass vin/øl når du skal kjøre senere?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Overhodet ikke.
Og jeg har nulltoleranse for å drikke når jeg skal kjøre, hvilket innebærer at jeg ikke ville satt på med deg, Zoë.



Det ene vinglasset kan jeg godt unnvære, derfor har det aldri vært noe tema.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 09:24   #39
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.857
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Drikker du et glass vin/øl når du skal kjøre senere?

Kunne ikke falle meg inn å kjøre bil samme dag som jeg har drukket alkohol
Jeg er også av den typen som blir oppriktig sjokkert over de som gjør det.

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 09:27   #40
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.667
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Drikker du et glass vin/øl når du skal kjøre senere?

Nei, det gjør jeg ikke. Bilkjøring og alkohol henger ikke sammen. Om jeg skal kjøre rører jeg ikke alkohol.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no