Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Litt avsporing - hvor lenge får ungdommene være ute?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-07-18, 15:38   #22
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.462
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Litt avsporing - hvor lenge får ungdommene være ute?

Har ikke noen spesiell innetid på hun som er jevngammel med din, Høst, men syns halv ti var tidlig. Stort sett bestemmer hun selv når hun kommer hjem, dvs jeg spør om forventet tidspunkt før hun drar ut. De fleste gangene sier jeg at jeg henter, og noen ganger kommer ho plutselig hjem med bussen før forespeilet tid.

Stort sett kommer hun før midnatt. Skal sies at hun ikke er i byen og henger, men hos venninner i varierende avstand hjemmefra.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
 

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no