Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-06-11, 00:00   #21
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Vito, her.

Det er det helt klart noe i.
Men om jeg forsto rett så har hun vært inne og oppdatert salgstråder og slikt, men ikke fått med seg denne tråden om omlegging, fordi den har lagt på annen del av forumet.

Tråden om omlegging lå klistret på markedsplassen, salgsavdelingen. Etter grensen ble økt til 500/500 ble den flyttet til informasjon. Det var aktivitet i den alle 14 dagene den lå der.

HP er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 00:14   #22
Vito
Weeeee
 
Vito sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 1.520
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Åja, det viser jo hvor lite jeg fikk med meg.
Da skulle det vært god dekning for å ha fått det med seg ja.

__________________
Den er klok den som forbedrer seg selv og godtar andre.
Vito er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 00:15   #23
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Vito, her.

Nja, nå er det jo ikke slik at man har tid til å sjekke ut alle nye tråder når man er innom hver gang man titter innom.
Jeg har ofte lengre perioder der jeg ikke har tid innom her i det hele tatt, og da kan man fort gå glipp av veldig mye.

Ja dette kan jeg nok være veldig enig i ja!

Skulle ønske jeg rakk mer men tiden min strekker rett og slett ikke til.

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 00:16   #24
Lizzie
Bør lage seg en tittel selv
 
Lizzie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.498
Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Er ikke du inne igjen nå da Nynne?

__________________
Lizzie
junior, desember 04 og Poden, september 07
Lizzie er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 00:26   #25
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Lizzie, her.

Er ikke du inne igjen nå da Nynne?


Joda vært litt inne og en liten tur ut igjen pga en rødprikk fra en som syntes jeg var sutrete, men det var i alle fall ikke meningen! Jeg er ikke kjent for å være sutrete heller omvendt!
Heldigvis er de fleste veldig snille søte og greie her inne!

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 00:37   #26
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.089
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Snille, søte og greie?
I rest my case!

007 er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 00:44   #27
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Snille, søte og greie?
I rest my case!

Jeg sa de fleste, ikke alle!

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 00:44   #28
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.089
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Jeg så hva du skrev. Jeg himlet.

007 er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 01:18   #29
Hulda
Bør lage seg en tittel selv
 
Hulda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.823
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Nynne, her.

Joda vært litt inne og en liten tur ut igjen pga en rødprikk fra en som syntes jeg var sutrete, men det var i alle fall ikke meningen! Jeg er ikke kjent for å være sutrete heller omvendt!
Heldigvis er de fleste veldig snille søte og greie her inne!


Jøss...

Men søte og greie, er vel ikke det jeg forbinder med FP.

Her er de brutalt ærlige og seriøse.

__________________
Firebarnsmor.
Hulda er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 01:41   #30
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Har du ikke vært snill, søt og grei i dag, 007?

Opprinnelig lagt inn av Hulda, her.

Her er de brutalt ærlige og seriøse.

Hvem er "de"? Er ikke du også en del av FP? Joda, det er du.

Sånn ellers blir jeg litt fnisete av denne tråden, kjenner jeg. Iallefall hvis man tar som utgangspunkt informasjonen som er gitt i forhold til forumendringene. Hvis det er slik at man ikke har fått med seg en tråd som har blitt dyttet jevnlig opp i fjorten dager eller deromkring, periodevis ikke er her i det hele tatt fordi tiden ikke strekker til - så er det vel heller ikke et stort mysterium at man ikke fyller vilkårene for et privelegium som det er avgjort at er forbeholdt de aller mest aktive? Og at det kan ta litt lenger tid å komme inn f.eks i M2 og på markedsplassen? At man er mindre aktiv enn de aller mest aktive betyr ikke at man ikke viktig for forumet, bare for å presisere det. FP er summen av alle brukere. Men FP er ikke Finn. Heldigvis.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 01:45   #31
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.089
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Har du ikke vært snill, søt og grei i dag, 007?

Jeg er da alltid søt og snill?
Om jeg har delt ut mine 10 () poeng til stakkarene? Nope! Men jeg har heller ikke delt ut mine 5 røde, den skal jeg ha.

007 er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 02:38   #32
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Har du ikke vært snill, søt og grei i dag, 007?



Hvem er "de"? Er ikke du også en del av FP? Joda, det er du.

Sånn ellers blir jeg litt fnisete av denne tråden, kjenner jeg. Iallefall hvis man tar som utgangspunkt informasjonen som er gitt i forhold til forumendringene. Hvis det er slik at man ikke har fått med seg en tråd som har blitt dyttet jevnlig opp i fjorten dager eller deromkring, periodevis ikke er her i det hele tatt fordi tiden ikke strekker til - så er det vel heller ikke et stort mysterium at man ikke fyller vilkårene for et privelegium som det er avgjort at er forbeholdt de aller mest aktive? Og at det kan ta litt lenger tid å komme inn f.eks i M2 og på markedsplassen? At man er mindre aktiv enn de aller mest aktive betyr ikke at man ikke viktig for forumet, bare for å presisere det. FP er summen av alle brukere. Men FP er ikke Finn. Heldigvis.


Jeg er enig i det meste men jeg har ikke sagt at jeg ikke hadde fått med meg at reglene skulle endres. Jeg mente bare at jeg ikke rakk å få solgt klærne før reglene satte i kraft. Og ja det var min egen feil som ikke startet fort nok eller var her ofte nok, what ever.... min egen skyld. Jeg bare kom med et lite hjertesukk. Veldig slitsomt om man må forsvare hver enkelt lille ting man sier her inne merker jeg!

Jeg er en gammel traver her inne og har vært med helt fra snartmamma.com videre til nybaktmamma.com også ble jeg med over hit helt fra starten av. Derfor føler jeg at jeg hører med her uansett om jeg har vært aktiv eller ikke. Aktiviteten har det vært så som så med, ettersom hvor opptatt jeg har vært i livet med både det ene og det andre.

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 02:42   #33
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg er da alltid søt og snill?
Om jeg har delt ut mine 10 () poeng til stakkarene? Nope! Men jeg har heller ikke delt ut mine 5 røde, den skal jeg ha.

Jeg er i alle fall ingen stakkar, det skal jeg love deg!

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 02:49   #34
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Hulda, her.

Jøss...

Men søte og greie, er vel ikke det jeg forbinder med FP.

Her er de brutalt ærlige og seriøse.

Brutale ja og mobbete, men de jeg har møtt i RL og det har vært mange etter hvert, er søte og greie faktisk!

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 06:41   #35
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Mobbete? Jøss. :vurderer rød:
Men altså - greia er at det er diskutert kraftig i to uker over hundrevis av innlegg denne forumendringen, Nynne. Og for en gangs skyld skjønte de aller fleste i enighet (mer eller mindre) at dette var en god plan når man ser utgangspunktet i poenget med fp som forum. Hele poenget var da altså at hvis kjøp og salg er det du driver med her så er ikke dette stedet. Hvis du er her sånn fordi du trives og tilfeldigvis skulle kvittet deg med noe så kan man gjøre det her, men ellers er finn stedet å kjøpe og selge noe på - det er ikke ønsket her.

Dersom du da har gått glipp av hele denne diskusjonen som altså har vært en av de mest aktive trådene de siste par ukene (jeg kjøper nesten aldri noe her, og jeg har lest den feks), så bekrefter det at du da er en som det ikke var så aktuelt å ha på markedsplassen.

Siden vi er oppfordret til å prikke rødt ved prikketigging, så skulle du strengt tatt tapt en del poeng på denne tråden her. Istedenfor får du altså poeng - likevel velger du å si at folk er mobbete.

 
Gammel 24-06-11, 07:10   #36
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.495
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Er vi oppfordret til å prikke rødt ved prikketigging? Jeg vet at endel mener at man bør/skal gjøre det, men jeg har ikke fått med meg at det var en oppfordring.

Vel, uansett så synes jeg innimellom at tilogmed enkle spørsmål om prikker oppfattes som prikketigging av enkelte, og det syns jeg er passe teit. Folk må jo få lov til å spørre når de lurer på noe uten at det oppfattes som tigging.

Jeg for min del prikker når jeg føler for det, og som kommer det til å fortsette å være.


Puhh, klarte å skrive hele innlegget uten å blande noen inn i det

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er aktiv nå  
Gammel 24-06-11, 07:12   #37
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Spørsmål om prikker er greit. Men "jeg mangler jo tretten poeng" blir tigging for meg. Det hadde jo gått an å legge inn en morsom historie isteden, så hadde man fort fått tretten poeng.

 
Gammel 24-06-11, 07:15   #38
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.495
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Spørsmål om prikker er greit. Men "jeg mangler jo tretten poeng" blir tigging for meg. Det hadde jo gått an å legge inn en morsom historie isteden, så hadde man fort fått tretten poeng.

Det er vel der vi er forskjellige, for jeg tolket faktisk ikke det som tigging, mer som et hjertesukk over at hun faktisk er såpass nær. At man senere begynner å snakke om at man er mobbete og denslags her på forumet syns jeg er verre.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er aktiv nå  
Gammel 24-06-11, 07:19   #39
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Ja, det var vel der jeg ble irritert nok til å bjeffe litt jeg også.

 
Gammel 24-06-11, 07:49   #40
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.707
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Mobbing? Det holder ikke å være registrert for å bli kjent på et forum, man må faktisk bidra.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Lukket tråd

Emneord
klassiker

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no