Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Liten kjøkkenmaskin?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-07-18, 14:35   #1
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.687
Blogginnlegg: 35
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Liten kjøkkenmaskin?

Jeg har levd lykkelig med en schwær Kenwood med alskens utstyr på, men Alberto fikk foreldreretten til den og jeg trenger en ny. Jeg orker ikke å ha en så diger maskin lenger, jeg har ikke plass heller. Dessuten har jeg nesten ikke fryserplass og kan derfor ikke bake tre brød i slengen som jeg alltid har gjort. Hvilken type bør jeg velge (som ikke er forskrekkelig dyr) og som gjerne kan stå fremme? Det er primært eltefunksjonen jeg ønsker meg.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-18, 15:19   #2
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liten kjøkkenmaskin?

Jeg har obh nordica sin maskin som heter hercules. Den funker greit. (Jeg lager mest boller med den, men)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-18, 17:50   #3
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.435
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liten kjøkkenmaskin?

Bosch har en fin, rød en. Ikke så dyr heller, tror det var ca en tusenlapp for min.
https://www.elkjop.no/product/hjem-o...maskin-mum48r1

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-18, 19:39   #4
arrow
Erfaren
 
arrow sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 802
arrow er litt kularrow er litt kul
Standard

Sv: Liten kjøkkenmaskin?

Den minste Kitchen Aid modellen er god til ca ett brød, og den har veldig god visp i tillegg. Den elter 800 gram kjøttdeig helt fint. Jeg antar den tar maks 3/4 kg mel. Alt ekstrautstyr må kjøpes utenom likevel så den tar ikke stor plass. Jeg har den litt større Artisan modellen, og den har jeg kjørt ganske hardt og den har tålt det. Den takler litt i overkant av 1 kg mel. Det tyngste jeg kjører er gjærdeiger og mørdeig. Den går ganske varm når jeg maler 1 kg mandler til marsipan. Artisan (mellom størrelse) er mindre enn Major, og bråker mindre. Kenwood har noen nye modeller nå, ulike størrelser og litt nyere design. Alle tar litt plass på kjøkkenbenken uansett.

arrow er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-18, 19:52   #5
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liten kjøkkenmaskin?

Vi har den som -ea- linker til, og den funker veldig bra til vårt bruk.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no