Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Er noen kjent med sminken fra Babor?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-04-12, 23:34   #1
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.015
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Er noen kjent med sminken fra Babor?

Liker du den?
Hva er bra/ ikke?

Alltid gøy med nye ting. Men har kun hatt kremer fra dette merket så jeg er ute etter erfaringer.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 05:32   #2
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.360
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er noen kjent med sminken fra Babor?

Mamma liker både sminken og kremene, men hun er i sekstiårene. Jeg vet at flere av hennes venninner bruker merket, så jeg tenker at dette er et produkt for gamle damer (unnskyld, mamma).

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 08:49   #3
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er noen kjent med sminken fra Babor?

Jeg har fått en julekalender av en kunde av min mann i noen år på rad med baborprodukter i. Hudpleie da, forskjellige serum og typer som skal brukes hver dag. Og de er faktisk veldig gode på huden!! Så jeg hadde ikke nølt med å prøve sminken evt.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 09:00   #4
Gabi
Plutselig tilbake
 
Gabi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Her!
Innlegg: 148
Gabi har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Er noen kjent med sminken fra Babor?

Babor sminken har en målgruppe på 37+. Jeg bruker øyenskygge basen og eyelineren fra de, og er veldig fornøyd. Og jeg er bare 33.
Jeg bruker hudpleieprodukter fra Babor, var slik jeg kom innom sminken.

Gabi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 09:08   #5
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er noen kjent med sminken fra Babor?

Jeg har foreløpig erfaring med hudpleien, og den er knallgod. Den har faktisk løst hele atopisk eksem-problemet mitt!
Jeg skal kjøpe meg sminke snart.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 17:18   #6
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.015
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er noen kjent med sminken fra Babor?

Målgruppe på 37+?
Det tviler jeg på? De hadde feks en mattifying foundation som typisk er for yngre hud?
Samt øyenskygger og skikkelig freshe neglelakker?
Kan være at det var en foundation som var for eldre?

Sminken så virkelig nydelig ut. Det var en rouge der i korall som jeg vare drømmer om akkurat nå...

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 17:27   #7
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er noen kjent med sminken fra Babor?

Har du en nettside du ser på Trulte?

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 18:06   #8
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.015
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er noen kjent med sminken fra Babor?

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Har du en nettside du ser på Trulte?

Nei. Hudpleieren min har nettop tatt inn sminken.
Men man kan sikkert se noe på Babor sine sider. Men vanskelig å se på bilder.
http://www.babor.com/category/FACE_D...e_Make-up.html

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 23:02   #9
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er noen kjent med sminken fra Babor?

37+ stemmer nok ikke, nei.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-12, 22:11   #10
Gabi
Plutselig tilbake
 
Gabi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Her!
Innlegg: 148
Gabi har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Er noen kjent med sminken fra Babor?

Jeg var på en hotellweekend der det var representanter fra Babor Norge som holdt kurs i både hudpleie og make up. Der ble det sagt at da de tok en make over av make up'en, (ja, hun sa det på den måten) så valgte de å satse målgruppen 37+.
Men det betyr jo ikke at folk under 37 ikke kan bruke den. De har jo en kjempegod foundation uten oljer for problemhud, glemte å nevne at jeg bruker den. Kan absolutt anbefale den, til en hud på 33 år.

Gabi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no