Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Endret skrift i forumet

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-09-14, 01:25   #21
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Endret skrift i forumet

Slik ser det ut hos meg, har Windows 8 og Chrome.

Vedlagte filer
Filtype: pdf skrift.pdf (174,9 KB, 21 visninger)
__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-14, 14:24   #22
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.226
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Endret skrift i forumet

Jeg ser ikke forskjell på de to avsnittene.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-14, 15:19   #23
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.951
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Endret skrift i forumet

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Ser forskjell, ja. Skal man ikke?

De er like i Safari og Chrome på Mac, og Safari på iOS. Kan du eller noen andre som ser forskjell ta skjermbilde?

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-14, 15:29   #24
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.014
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Endret skrift i forumet

Sånn ser det ut hos meg.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi

Sist redigert av Miromurr : 10-05-15 kl 20:55.
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-14, 15:34   #25
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.271
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Endret skrift i forumet

Nå skal vi se om jeg får det til. :P

Vedlagte bilder
Filtype: png Skjermbilde 2014-09-21 kl. 14.31.36.png (65,9 KB, 21 visninger)
__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-14, 16:19   #26
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.812
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Endret skrift i forumet

Jeg og ser forskjell, øverste avsnitt er fetere.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-14, 17:02   #27
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.951
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Endret skrift i forumet

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Nå skal vi se om jeg får det til. :P

Av de 2 er vel den øverste, slik FP er nå, grei nok? Om jeg endrer på stilarket så blir det forandring for flere enn dere med Chrome (på Windows?).

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-14, 17:03   #28
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.271
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Endret skrift i forumet

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Av de 2 er vel den øverste, slik FP er nå, grei nok? Om jeg endrer på stilarket så blir det forandring for flere enn dere med Chrome (på Windows?).

Nå har jeg blitt vant til det, så for meg spiller det ingen rolle. Jeg var bare grepet av litt panikk i starten der.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-14, 17:16   #29
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.812
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Endret skrift i forumet

Er mest overskriftene i uleste innlegg som er anderledes for meg, også blitt vant til det.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no