Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

NATO-øvelsen Trident Juncture

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-11-18, 20:58   #20
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: NATO-øvelsen Trident Juncture

Jeg tror jeg hadde blitt redd om jeg ble stoppet jeg og. Og om de hadde kommet hjem til meg og okkupert garasjen min hadde jeg også blitt redd. Selv om fornuften jo sier det ikke er farlig.
Her er det utrolig mye støy fra flyplassen. Hele døgnet nærmest. Helikoptrene suser rett over taket her. Har hatt fri i dag, og har fått med meg i alle fall 15 helikopterflyginger over oss. Tre så lavt at det klirrer i glass og hele huset vibrerer.
Nå er jeg lei bråket kjenner jeg...
Hjelper ikke å slå av lyden inne når man fortsatt hører motordrønnet fra flyplassen....
Ser en del militære kjøretøy også. Men har tilgode å bli forsinket av dem.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no